کاخ سفید با طرح کمک به آمریکایی‌ها برای ترک اوکراین موافقت کرده است

[ad_1]

وال استریت ژورنال گزارش داد که کاخ سفید با طرحی موافقت کرده است تا در صورت حمله پنتاگون به روسیه به هزاران آمریکایی کمک کند اوکراین را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که 17 هزار نیروی آمریکایی در لهستان به عنوان بخشی از طرح دولت آمریکا برای آموزش اتباع خود در اوکراین، اردوگاه ها و تأسیسات موقتی را در مرز لهستان و اوکراین ایجاد خواهند کرد. بودن.

مقامات گفتند که نیروهای آمریکایی اجازه ورود به اوکراین، ترک شهروندان آمریکایی یا پرواز در داخل اوکراین را ندارند.

مقامات ایالات متحده همچنین گفتند که این مأموریت بر ارائه پشتیبانی لجستیکی برای کمک به تخلیه شهروندانی که از طریق زمینی به لهستان سفر می کنند، تمرکز خواهد کرد.

بر اساس آمار رسمی، در حال حاضر 30000 شهروند آمریکایی در اوکراین زندگی می کنند و برخی از آنها می خواهند در صورت تهاجم روسیه بلافاصله اوکراین را ترک کنند.

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که دولت بایدن اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار روند آشفته تخلیه که در ماه اوت گذشته در میدان هوایی کابل انجام شد، انجام می دهد.

مقامات آمریکایی همچنین به رویترز گفتند که نیروهای آمریکایی در لهستان برای کمک به آمریکایی‌هایی که ممکن است در صورت وقوع جنگ لهستان را ترک کنند، آماده می‌شوند.

این مقام‌ها افزودند: دولت آمریکا با یک برنامه دقیق برنامه‌ریزی شده موافقت کرده است و بایدن گفت دلایلی حکم می‌کند که آمریکایی‌ها اوکراین را ترک کنند.

سخنگوی کاخ سفید گفت که ایالات متحده قصد ندارد شهروندان خود را به صورت دسته جمعی از اوکراین خارج کند، اما دائماً وضعیت امنیتی را ارزیابی می کند و مجموعه ای از اقدامات اضطراری را برنامه ریزی می کند.

خواندن
پاسخ شهرداری تهران به فروش خانه شهرداران/اعطای پروانه ساخت مربوط به دوره قبل مدیریت شهری است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

در آوریل 2014، اوکراین یک کمپین نظامی علیه جدایی طلبان در جنوب شرقی اوکراین که به قدرت رسیدن دولت مرکزی کی یف پس از کودتای مورد حمایت ایالات متحده را نپذیرفتند، آغاز کرد. سازمان ملل تخمین می زند که بیش از 9000 نفر در درگیری ها در اوکراین کشته شده اند.

اطلاعات ارتش اوکراین مدعی است که مسکو برای حمله در اوایل سال 2022 آماده می شود. نمایندگان آمریکا، ناتو و اوکراین اعلام کردند که نیروهای روسیه در مقابل مرز اوکراین تجمع کرده اند. روسیه این اتهامات را رد کرده و آنها را تبلیغات “جنگجویانه” آمریکا خوانده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *