آسمان صاف تهران طی دو روز آینده

[ad_1]

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تا دو روز آینده صاف یا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم خواهد بود و پیش بینی می شود از روز پنجشنبه (۲۲ بهمن) آلاینده ها در مناطق صنعتی تجمع کنند.

به گزارش ایسنا بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران طی دو روز آینده با آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم در نقاطی پیش‌بینی می‌شود که روز پنجشنبه (۲۲ بهمن) در برخی نقاط انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر پنجشنبه (21 بهمن) به دلیل نفوذ سامانه بارشی، آسمان بتدریج ابری و از عصر پنجشنبه (21 بهمن) تا شنبه (23 بهمن) طی ساعاتی در نیمه جنوبی استان بارش شدید باران. ، برف در نیمه شمالی و در ارتفاعات بارش برف همراه با رگبار برف پیش بینی می شود. همچنین تا روز جمعه (21 بهمن) افزایش تدریجی دما و در روز شنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

برای نیمه جنوبی استان تا ساعاتی دیگر بارش متناوب، از بعدازظهر پنجشنبه (21 بهمن) برای نیمه جنوبی استان با نفوذ سامانه ابری و به تدریج از پنجشنبه شب (21 بهمن) تا شنبه (22 بهمن) پیش بینی می شود. . ) افزایش تدریجی دما و کاهش نسبی دما در روز شنبه (23 بهمن) قابل پیش بینی است. تا روز جمعه (21 بهمن) افزایش تدریجی دما و در روز شنبه (23 بهمن) کاهش دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و آبعلی با دمای 8- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده اند.

خواندن
رایزنی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره دور پنجم مذاکرات تهران-ریاض
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

همچنین آسمان تهران فردا (21 بهمن) در بعدازظهر نیمه ابری، بتدریج ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و کمینه دمای 15 و 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. نیمه ابری، در روز نیمه ابری، باران، وزش باد، دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان 13 و 6 درجه سانتیگراد خواهد بود.
انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *