اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی کرمان از پلیس

[ad_1]

ایسنا/ کرمان دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از ماموریت های پلیس گفت: مردم نیز بدانند هر گونه حمایت از پلیس حمایت از امنیت عمومی جامعه است.

داددادسالاری در جلسه کمیته ارتقای امنیت شهروندان و مبارزه با راهزنان گفت: برکسی پوشیده نیست که نظم، امنیت و آرامشی که در جامعه داریم را مدیون حضور، تلاش نیروی انتظامی و نیروی انتظامی هستیم. قربانیان پلیس در این زمینه به منظور توسعه حمایت های قضایی از خادمان نظم و امنیت کمیته ای برای حفظ امنیت و آرامش مردم تشکیل شد که معمای اصلی آن مجموعه انتظامی است.

وی افزود: در این راستا هدف ما حمایت همه جانبه از این عزیزان از جمله در عرصه مبارزه با اراذل و اوباش و همچنین در مقابل همه کسانی است که بلاتکلیفی ایجاد می کنند و با آنها مخالفت می کنند که این نیز مایه نگرانی مردم است. . .

دادستان مرکز استان گفت: همه افراد جامعه در هر شغل و در هر صنفی برای امنیت تلاش می کنند و می خواهند از لحظه خروج از خانه و رفتن به کار، فعالیت و سایر امور به خود، فرزندان و اعضای خانواده خود اطمینان داشته باشند. و بنابراین پلیس به عنوان عوامل امنیتی باید در بسیاری از موارد مداخله کند و مردم انتظار دارند که امنیت همه محافظت و تضمین شود.

سالاری ادامه داد: باید متقابلاً از پلیس حمایت و حمایت شود و حمایت های لازم از پلیس انجام شود تا در این راستا با تشکیل کارگروه قضات، وظیفه مهم برقراری نظم و امنیت را انجام دهند. و گروهی از داوران که بیشترین نقش را دارند.» در حوزه حمایت و حفاظت پلیس شناسایی شده اند و در نظر داریم با اجرای طرح هایی جامعه را ایمن کنیم.

خواندن
الاخبار: برخورد صدر با آیت‌الله سیستانی؛ اولین مانع بر سر راه پروژه مقتدی صدر
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دادستان و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان یادآور شد: در این راستا به طور قطع و صریح تاکید می کنم که اجازه نمی دهیم راهزنان و سایر ناقضان نظم و امنیت قدرت خود را اعمال کنند و به پلیس حمله کنند و تخلف جدی کنند. با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *