جوادی حصار: دولت نگران افزایش فشار به طبقات محروم است

[ad_1]

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه دولت از افزایش فشار بر طبقات محروم نگران است، افزود: دولت در تلاش است تا حد امکان فساد و رانت خواری را کنترل کند تا مجبور به تصمیم گیری نباشد. اعتراضات اجتماعی

محمدصادق جوادی خسار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روش فعلی توزیع ارز ترجیحی رانتی است، اظهار کرد: راه های جایگزین باید به گونه ای باشد که مشکلات قدیمی تکرار نشود و فشار مضاعفی به اقشار محروم وارد نشود.

وی افزود: دولت بین ترک ارز ترجیحی و فشار بر طبقات پایین جامعه، تزریق پول یا افزایش یارانه ها که منجر به افزایش تورم می شود و ادامه سیاست تخصیص ارز ترجیحی که باعث ایجاد رانت در برخی می شود، تحت فشار است. کشورها. مدیران و اقتصاددانان البته دولت بیشتر به فکر افزایش فشار بر اقشار پایین و متوسط ​​و ایجاد اعتراض است، بنابراین جرات حذف ارز ترجیحی را ندارد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: بنابراین دولت تا جایی که اختیاراتش اجازه می دهد تلاش می کند از گرفتن رانت برخی افراد جلوگیری کند. برای دولت تفاوت شرایط اخذ رانت به تعداد محدود با شرایط افزایش فشار بر اقشار وسیع مردم محسوس است، بنابراین سعی می کند تا حد امکان فساد و رانت را کنترل کند تا مجبور به کنترل آن نشود. تصمیماتی بگیرند که راه را برای اعتراضات اجتماعی هموار کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
اختیارات بنیاد تعاون زندانیان به معاون اول قوه قضائیه تفویض شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *