روسیه: سوریه ۸ موشک شلیک‌شده اسرائیل به دمشق را منهدم کرد

[ad_1]

مرکز آشتی نیروهای متخاصم روسیه در سوریه موسوم به حمیمیم مدعی انهدام 8 راکت شلیک شده در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه به دمشق شد.

به گزارش ایسنا، مرکز روسی آشتی در سوریه موسوم به حمیمیم که تحت کنترل وزارت دفاع روسیه است، اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانسته 8 موشک شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را ساقط کند.

اولگ ژوراوول، معاون مرکز حمیمیم گفت: حدود ساعت 02:00 روز چهارشنبه به وقت مسکو، چهار جنگنده تاکتیکی اف-16 اسرائیل بدون عبور از مرز سوریه به شهر الکوسو در استان دمشق حمله کردند. این بیانیه شامگاه چهارشنبه منتشر شد.

وی ادامه داد: حدود ساعت 02:30 به وقت مسکو، ارتش رژیم صهیونیستی 10 فروند موشک زمین به زمین از بلندی های جولان اشغالی به مواضع نیروهای پدافند هوایی سوریه در الکوسوخ دمشق شلیک کرد.

ژوراولی اف تاکید کرد که در نتیجه این حمله یک سرباز سوری کشته و پنج سرباز زخمی شدند و همچنین خسارت مادی به زیرساخت های نظامی و غیرنظامی سوریه وارد شد.

خبرگزاری صنعا پیشتر به نقل از یک منبع نظامی گزارش داده بود که در بمباران بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی در حومه دمشق یک نظامی کشته و پنج سرباز زخمی شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
لیست قیمت فروش ویژه انواع فن کندانسور سردخانه
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *