پایکوبی گلستانی ها در شادمانی جشن انقلاب

[ad_1]

ایسنا/ گلستان مردم شهیدپروره استان گلستان با عزم تمام به میدان تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی آمده اند و صحنه های باشکوهی را در استان خلق می کنند.

استان گلستان از همان ابتدای صبح امروز و از لحظه آماده شدن خیابان های محل برگزاری رژه اتومبیلرانی، مملو از حوادث و جلوه های شگفت انگیز ارادت مردم عزیز این دیار به انقلاب و نظام اسلامی بوده است. پارچه ها و پرچم های رنگارنگ کشورمان را دریافت کنند.مردم رزمندگان میهن شدند.

مردم گلستان در شادی جشن انقلاب می رقصند

ساعاتی پیش جمع کثیری از شهدا و انقلابیون استان گلستان در 14 شهرستان به ویژه گرگان به عنوان مرکز استان با حضور انقلابی خود در مسیرهای اعلام شده با خودروهای خود مزین به پرچم زیبای ایران اسلامی شدند. . آماده تجدید بیعت با نظام اسلامی است و انقلاب های ما امری ضروری و باشکوه شده است.

نکته قابل توجه راهپیمایی امسال حضور و توزیع مسئولان عالی رتبه استان گلستان در شهرستان های مختلف استان در کنار مردم شرق تا غرب نونگارستان ایران بود به طوری که به عنوان مثال علی محمد زنگنه استاندار گلستان چهل و سومین سالگرد پیروزی را در نشست شرق استان جشن گرفت.

مردم گلستان در شادی جشن انقلاب می رقصند

به گزارش ایسنا، با توجه به روند رو به رشد بیماری های عروق کرونر قلب و بر اساس تصمیم ستاد کل کشور و ستاد مبارزه با تاج و تخت استان، مراسم راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب در گلستان امسال برگزار می شود. با ماشین. با خانواده ها

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
فیلم ماجرای اهواز افکار عمومی را جریحه دار کرد/توقیف «رکنا» سیاسی نبود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *