پربازدیدهای حقوقی در هفته‌ای که گذشت

[ad_1]

اقامت 3800 زندانی ایرانی در خارج از کشور دستوری فوری برای اعطای مرخصی به محکومان و زندانیانی بود که قبلاً از چنین فرصتی معاف شده بودند و ….

پربازدیدترین اخبار حقوقی ایسنا را در این گزارش می خوانید:

ما 3800 ایرانی در خارج از کشور در بازداشت داریم.

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: از حدود 3800 ایرانی زندانی در خارج از کشور تنها 2000 نفر در ترکیه هستند.

این هفته در دادگاه مطبوعات چه گذشت؟

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

احمد مومنی راد، سخنگوی هیئت منصفه مطبوعاتی در گفت وگو با ایسنا، گفت: او به جرم خود اعتراف کرد و احساس نمی کرد حق اکثریت را دارد.

صدور حکم برای محکومین و زندانیانی که تاکنون از این فرصت مستثنی شده اند

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: سازمان‌های زندان‌ها و دادسراهای سراسر کشور دقت کنند که در این ایام با رعایت شرایط کرونا به حداکثر تعداد زندانیان بر اساس مفاد بخشنامه و مرخصی اعطا شود. مقررات قانونی.»

رئیس قوه قضائیه نیز در طول گرد وی دستور داد واحدهای قضایی سراسر کشور به مناسبت اعیاد رجب و ماه شعبان به زندانیان مرخصی ویژه اعطا کنند.

محسنی اژه ای در دیدار با رئیس و مسئولان کانون وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه نیز گفت: گزارش های متناقض کارشناسی ارشد موضوعی جداگانه، ایجاد اجاره بها در صورت مراجعه به کارشناس، نداشتن مستندات در صورت مراجعه به کارشناس و پذیرش همزمان ارجاع توسط کارشناس، بخشی از نواقص و مشکلات روند کارشناسی فعلی است. .

ماده 477 چیست؟

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

بر اساس ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، در صورتی که رئیس قوه قضائیه حکم قطعی هر یک از مراجع قضایی را غیرقانونی اعلام کند، پرونده را برای رسیدگی مجدد به دیوان عالی کشور در شعبه ویژه به ریاست رئیس قوه قضائیه ارجاع می دهد. . قوه قضائیه موظف به رسیدگی و صدور رأی قطعی شده است.

خواندن
دعوت حزب تمدن اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قانون انتخابات باید اصلاح شود

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

هادی طحان نظیف، سخنگوی قوه قضائیه هفته گذشته در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اصلاح قانون انتخابات گفت: قوانین انتخاباتی ما نیازمند اصلاحات جدی و همه جانبه است. اصلاح ثبت نام ها، انواع تخلفات و تبلیغات، نقش احزاب و …. – از جمله مواردی است که باید در قانون انتخابات گنجانده شود و ما به دنبال اصلاحات جامع در قانون انتخابات هستیم. طبعاً اصلاح چنین مقرراتی باید از مجلس آغاز شود. ما سخاوتمندانه مایلیم تجربه انتخاباتی خود را با پارلمان به اشتراک بگذاریم.

صدای فریاد صنعت خودرو را بشنوید

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت گفت: پیش از این هم گفتم صنعت خودرو در دام اختاپوسی افتاده است که نمی گذارد شرایط آن طور که شایسته است پیش برود.

هشدار مقام قضایی نسبت به فرار احتمالی اینفلوئنسرها از مجازات

قانونی ترین بازدیدهای هفته گذشته

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران نسبت به فرار احتمالی زورمندان از مجازات با افراط در این بیماری هشدار داد و گفت: مجازات کنید.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه موضع و پیگیری سمنهااو گفت: «خبرنگاران و افشاگران فساد دارای مبنای قانونی هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *