ضرورت رفع همه تحریم‌های ناهمخوان با برجام و توجه به رعایت خطوط قرمز ایران

[ad_1]

لزوم لغو تمامی تحریم های ناسازگار با برجام و توجه به خطوط قرمز ایران.

حسین امیرعبداللهیان در حاشیه پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ با ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند دیدار و درباره وضعیت روابط دوجانبه و برخی موضوعات مورد علاقه گفت وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان بر لزوم تلاش دو کشور برای نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌های تهران و آمستردام و اجرای توافق‌های دو کشور برای توسعه و گسترش بیشتر روابط تاکید کرد.
دکتر امیر عبداللهیان در وین آخرین وضعیت روند مذاکرات لغو تحریم ها علیه کشورمان را تشریح کرد و در این خصوص با همتای هلندی خود در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص لزوم لغو تمامی تحریم های ناسازگار با کشورمان تبادل نظر کرد. برجام و لزوم توجه به خطوط قرمز کشورمان. بر مذاکرات تاکید شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان با توجه به وضعیت افغانستان و اولویت کمک های بشردوستانه و همچنین وضعیت پناهجویان و پناهجویان افغان بر لزوم اجرای تعهدات جامعه جهانی در قبال آن کشور تاکید کرد.
دکتر امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به وضعیت سخت یمن و وضعیت خارج از کنترل آن، تاکید کرد: این وضعیت به نفع کشورهای منطقه نیست و لازم است همه کشورها مسئولیت این فاجعه انسانی را بر عهده بگیرند. وضعیت. در یمن تا پایان جنگ، توقف تهاجم نظامی و جستجوی راه حل سیاسی.
ووپکه هوکسترا، وزیر امور خارجه هلند نیز با ابراز خرسندی از دیدار با حسین امیرعبداللهیان، ابراز امیدواری کرد که وی به زودی به تهران سفر کند و با وزیر امور خارجه کشورمان در زمینه توسعه و گسترش روابط دوجانبه همکاری نزدیک داشته باشد. و همچنین موضوعات مورد علاقه دوجانبه در عرصه منطقه ای تبادل نظر و رایزنی.
ووپکه هوکسترا همچنین با ابراز امیدواری برای دستیابی به توافق در اسرع وقت برای انتقال به شرایط جدید، بر آمادگی هلند برای گسترش روابط دوجانبه و تشدید همکاری ها با ایران تاکید کرد.

خواندن
گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران برای سازمان ملل متحد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *