بانیان گرانی ها و عوامل آنها را کنار بگذارید

[ad_1]

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از رئیس جمهور خواست موسسان و عوامل آنها را که اغلب در فضای یک دولت معتدل اصلاحات فعالیت می کنند به زور برکنار کند و تاکید کرد: در این راستا ملت از رئیس جمهور حمایت می کند.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان ضمن قرائت مواضع هفتگی این حزب، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر دیدار با مردم قهرمان تبریز را ادامه انقلاب اسلامی و خط نبوت علوی و علوی دانست. اسلام مهدوی و تصریح کرد: به زندگی اسراف اشاره کردند و ساده زیستی را که زیباترین زندگی است و مبتنی بر عدالت مستمر و شجاعانه است، عد صرفاً نظریه پردازی بر اساس آموزه های اسلام، عد گفتمان عدالت محور را دوباره مطرح کردند. و عدالت معنوی که شعارهای دیگر را رد می کند تاکید کردند.

وی افزود: عقل گرایی در عدالت، مردم سالاری دینی و عدالت در عمل را تقویت می کند و همه این موارد از چالش های اساسی در مرحله دوم انقلاب اسلامی است.

بادامچیان هفت مضمون عدالت خواهی از دیدگاه مقام معظم رهبری را عدالت مستمر و جسورانه، نظریه پردازی عدالت بر اساس آموزه های اسلامی، گفتمان عدالت خواهی، عدالت معنویت گرا، عدالت عقل گرایانه، تقویت می داند. عقل گرایی اسلامی و پیشرفت نسبی گرایانه در جمهوری خواهی اسلامی امروز دشمنان ملت ایران با پراکنده کردن پلیدی به دنبال ایجاد دوگانگی ولایت و عدالت هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره مذاکرات وین تصریح کرد: به نظر می رسد دولت آمریکا به جای اینکه به توافق فکر کند در حال حاشیه سازی است.

خواندن
شمخانی: بدون خروج واشنگتن از توهمات کنونی، مسیر مذاکرات وین هموار نمی‌شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: هیئت حاکمه آمریکا دچار تفرقه شده و سلطه طلبی آنها چشم بر منافع مردم آمریکا می بندد.

بادامچیان ادامه داد: تجربه توافق 2015 نشان می دهد که برای رفع تحریم ها باید ضمانت و راستی آزمایی دریافت کرد.

وی همچنین گفت: موضع اقتدارگرایانه جمهوری اسلامی به دلیل تحمیل شدن به ایران آنها را ناامید کرده و در نتیجه دچار تصمیمات متعدد و متناقض شده اند و مواضع متضاد آنها حکایت از سردرگمی دارد.

وی تاکید کرد: دولتمردان آمریکا باید بدانند و بدانند که دولت سیزدهم در مواضع و افکار خود با دولت قبل تفاوت دارد. او توهم برد-برد ندارد و نیازی به برجام ندارد و باید ذهنیت قدیمی خود را تغییر دهند و بدانند که با ایران قدرتمند روبرو هستند و اقدام سیاسی و توطئه به ضرر آنها تمام می شود.

بادامچیان افزود: حزب موتلفه اسلامی با حمایت از مواضع اصولی و قاطع دولت آیت الله رییسی معتقد است که باید همه تحریم ها برداشته، بررسی شود و آمریکایی ها خسارت هایی را که به ایران وارد کرده اند جبران کنند.

وی گفت: ما از اعضای کنگره می‌خواهیم که منافع مردم و کشور آمریکا را بر سلطه ویرانگر آمریکا مقدم دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو از تلاش‌های ارزنده دولت سیزدهم در عرصه مبارزه با کرونا، روابط خارجی و اقتصادی تشکر کرد و از اقدامات اصلی دولت قدردانی کرد. وی گفت: در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره منابع درآمدی بودجه و راهکارهای جدید پیشنهادی کارشناسان بودجه به نکاتی اشاره کردم و امیدواریم دولت سیزدهم بر اساس مصوبه‌های ابلاغی توسعه یابد. مرحله دوم انقلاب اسلامی 1401. بودجه.» ایجاد شد.

خواندن
کاروان خدمت، تحول و پیشرفت در کلاله/ مدیران باید در دسترس مردم باشند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

بادامچیان افزود: مشکل اصلی معیشتی امروز تورم، گرانی و نابسامانی است و یکی از ریشه های اصلی آن کسری بودجه است که باید برای رفع این مشکل و چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: اعضای احزاب در کارگروه های تخصصی معتقدند که لازم است درآمدهای دولت و درآمدهای نفت، گاز و فرآورده های نفتی به طور کامل به خزانه واریز شود و هزینه ها بر اساس اقلام بودجه پرداخت شود و به دولت پیشنهاد می کنیم. کاهش یا رفع کسری بودجه، تفکیک فروش نفت و گاز در داخل و خارج و سوآپ، شفافیت درآمدهای حاصل از فروش نفت خام اعم از بیع متقابل و ترانزیت، احتساب درآمدهای حاصل از فروش فرآورده های نفتی مانند بنزین. ، قیر، گازوئیل و غیره و در دستور کار حسابداری درآمدهای مقرر در اصل 49 قانون اساسی قرار گیرد.

بادامچیان همچنین گفت: نظرات این حزب در خصوص اقدامات دولت در رابطه با عید نوروز و ماه مبارک رمضان در قالب نامه ای به آیت الله رییسی ارائه می شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تاکید بر عزل قاطعانه بنیانگذاران و عوامل آنها که اغلب در فضای یک دولت معتدل اصلاحات فعالیت می کنند از رئیس جمهور خواست: در این راستا ملت از رئیس جمهور حمایت می کند.

بادامچیان همچنین گفت: سلطه آمریکا و غرب از تحمیل و فشار بر ایران ناامید شده و اهداف خود را در قالب دو برنامه جنگ روانی، شایعه پراکنی و دروغ پردازی و زیر سوال بردن ارزش های نهادها و خدمتگزاران دنبال می کند. با هوشیاری ملی.» و جهاد. تبیین این اقدام ناامیدانه نیز به رسوایی و شکست غم انگیز عاملان آن منجر خواهد شد.

خواندن
کشته شدن ۷ داعشی در حمله هوایی عراق به موصل/ انفجار علیه ارتش این کشور در الانبار
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخشی دیگر از این گفتگو درباره ناآرامی های آمریکا و غرب بر سر اوکراین و حمله روسیه به این کشور گفت: در نهایت این باعث شرمندگی آمریکا خواهد شد.

وی تاکید کرد که ایران با هوشیاری و حمایت کشورهای دوست در حال بررسی و اتخاذ مواضع در این زمینه است.

وی گفت: استقلال در تصمیم گیری و استقلال از سایر کشورها برای مردم اوکراین مهم است و باج دادن به هولیگان ها و افتادن در دام ناتو مغایر با استقلال سیاسی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با ابراز تاسف از اظهارات توهین آمیز در جشنواره فیلم فجر گفت: و تخریب سینمای شکوهمند انقلاب اسلامی نیازمند پاسخگویی دستگاه های مسئول است.

وی افزود: البته باید توجه داشت که دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ مشترک امروز در حال تخریب برای حذف جشنواره فیلم فجر و تعطیلی این رویداد مهم فرهنگی از درون هستند و در این راستا باید توجه شود. به آسیب شناسی پرداخت شود. و نقاط ضعف را برطرف کنید و نقاط قوت را تقویت کنید.» اهداف بازی رسانه ای دشمن محقق نشده است.
در پایان مراسم بزرگداشت حجت الاسلام فضل الله محلاتی از روحانیون مبارز و از شهدای موتلفه اسلامی و مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری از بنیانگذاران مؤتلفه اسلامی و از پیشکسوتان بزرگداشت نهضت انقلاب اسلامی در سالگرد آن برگزار شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *