اصلاح‌طلبان از «توافق خوب» اصولگرایان ناراحت نخواهند شد

[ad_1]

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: ما اصلاح طلبان از اینکه اصولگرایان به توافق خوبی رسیده اند ناراحت نیستیم و قبلا هم گفته بودیم که اگر اتحاد کمک کند کشور و مردم از وضعیت فعلی خارج می شوند. خوشحال خواهد شد.”

احمد حکیمی پور در گفت وگو با ایسنا، درباره روند مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران، گفت: با توجه به آنچه در جریان مذاکرات منتشر شده و در رسانه ها منتشر شده، به نظر می رسد مذاکرات این روزها مثبت تر باشد. و این ممکن است نشانه ای از دستیابی به توافق باشد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که تا زمانی که سند نهایی منتشر نشود، نمی توان در مورد نتیجه مذاکرات قضاوت یا تحلیل کرد. اما به محض اینکه روند مذاکرات مثبت پیش رفت، این می تواند نشانه خوبی باشد.

دبیرکل حزب اراده مردم با تاکید بر اینکه توجه به منافع ملی و رفع تحریم ها در مذاکرات مهم است، خاطرنشان کرد: مهم است که تیم مذاکره کننده ایران منافع مردم و ملت را در نظر بگیرد. معیشت مردم دیگر نباید به شرایطی بستگی داشته باشد که چندین سال ادامه دارد.

حکیمی پور ادامه داد: اینکه طرفین به توافقی برسند که لازم باشد یا خیر به مرور زمان ثابت خواهد شد. امیدواریم اینگونه باشد و در متن نهایی منافع ملی لحاظ شود و متن خوبی از همه لحاظ ارائه شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ادامه داد: یک زمانی همین دوستانی که الان در تیم مذاکره هستند از تیم قبلی انتقاد می کردند و همه جور مهارت می دادند اما الان که در دفتر هستند. ببینید آسان نیست و این مذاکرات مثمر ثمر است. ممکن است طرفین بتوانند به نوعی به خواسته های مشروع خود جامه عمل بپوشانند.

خواندن
اختیارات بنیاد تعاون زندانیان به معاون اول قوه قضائیه تفویض شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما اصلاح طلبان از اینکه اصولگرایان به توافق خوبی رسیده اند ناراحت نیستیم و نگران نیستیم که توافق فعلی چه کسی و چگونه به پایان برسد. قبل از انتخابات هم می گفتیم اگر اتحادیه کمک کند این اتفاق می افتد تا کشور از این وضعیت خارج شود و مردم خوشحال شوند.

حکیمی پور در خاتمه اظهار داشت: اتفاقات سال های اخیر بیش از آن ثابت می کند که هر کشوری به دنبال منافع خود است. از آنجایی که درگیری اصلی ما با آمریکاست، بهتر است به جایی برسیم که با خود آن کشور برای حل مسائل و بهبود اوضاع مذاکره کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *