پاسخ معاون سازمان تعزیرات به گلایه شهروندان از سامانه 135

[ad_1]

رئیس اداره امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: به مردم قول می‌دهیم تخلفات صنفی را جدی‌تر بگیریم و در صورت وجود نقص در سامانه 135 حتماً آن را برطرف می‌کنیم. سازمان تخلفات باید اطلاعات کامل خود و واحد متخلف را ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش گزارش تخلف هسته های صنفی به سازمان تعزیرات ما وسایل ارتباطی بین مردم و این سازمان را منتشر کردیم اما بازخوردهایی که از مخاطبان دریافت کردیم نشان داد که 135 سامانه وسیله ارتباطی مردم برای گزارش گرانی، کم فروشی، احتکار و اختفا، قطع ارتباط از شبکه است. تحویل، تقلب، عدم قیمت گذاری و انکار کالا و … چندان کارآمد نبود و برای خیلی ها کارایی لازم را نداشت. به همین دلیل علت را از یکی از معاونان سازمان تعزیرات جویا شدیم.

پاسخ معاونت نظام کیفری به تجدیدنظرخواهی شهروندان در سامانه 135

محمدعلی اسفنانی، رئیس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سازمان تعزیرات در گفت وگو با ایسنا، گفت: واقعیت این است که سیستم ما 135 پاسخگو است و هم به عنوان تلفن گویا و هم به عنوان راه اندازی پورتال قابل دسترسی است. مردم می توانند تخلفات را به ما گزارش دهند، مثلاً بگویند فروشگاهی در یک خیابان خاص کم و بیش می فروشد. به معنای واقعی کلمه دو شب پیش به من اطلاع دادند که در یکی از مراکز استان به ما اطلاع دادند که گوشت عرضه شده مشکل دارد و بلافاصله موافقت کردیم و رئیس گشت تعزیرات به اتفاق مدیر کل اداره دامپزشکی منطقه از بخش بازدید کردم و گزارش تصویری برای من ارسال کرد که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و سوء تفاهم ایجاد شد و در نهایت فردی که این گزارش را به ما داده بود از نتیجه بازدید مطلع و خوشحال شد. گاهی متأسفانه نمی توانیم نتیجه گزارش را به فرد گزارش دهنده اعلام کنیم که این موضوع باعث شکایت مردم می شود.

خواندن
ویدئو / تصمیمات ستاد کرونا برای محدودیت‌های دو هفته‌ای
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: گاهی اوقات گلایه هایی به ما می رسد، مثل اینکه فلان کالا را از فلان فروشگاه خریداری کرده ایم اما محصول معیوب بوده یا با قیمت بالایی به فروش می رسد. خب، این شکایت باید به همراه مشخصات کامل شاکی شامل کد ملی و شماره تماس و همچنین مشخصات اتحادیه متخلف شامل نام، شماره پروانه کسب و یا حداقل محل دقیق آن به سامانه ما وارد شود. تخلف و نوع تخلف.تا بتوانیم اقدام کنیم. همچنین متقاضی کد رهگیری دریافت می کند که با آن می تواند وضعیت پرونده را پیگیری کند.

اسفنانی ادامه داد: بسیاری از پرونده هایی که از ما شکایت شده اما به پایان نرسیده شامل مواردی است که متاسفانه نقصی در ارائه اطلاعات وجود دارد که نمی توانیم آن را برطرف کنیم، مثلا اطلاعات صنفی دقیق نیست. یا شماره تماس باقی نمی گذارد. به همین دلیل پرونده در حال تحریم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و دیگر برای ورود و رسیدگی برای ما ارسال نمی شود، لذا خواهش من این است که اقوام اطلاعات کامل و شماره تماس بگذارند تا با آنها تماس گرفته شود. در صورت بروز نقص اطلاعات را بگیرید و تکمیل کنید و همچنین به مردم قول می دهیم در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کنیم و در صورت وجود نقص در سامانه 135 حتما آن را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران در پایان گفت: بر اساس قانون کلیه کسبه موظفند جواز کسب خود را در فروشگاه به گونه ای تنظیم کنند که خریدار دیده شود و لذا مردم نیز باید دید داشته باشند. نام تجاری و شماره پروانه آنها اگر اتحادیه این کار را نکند تخلفی هم انجام داده است که مردم می توانند به ما اطلاع دهند. اگر به دلایلی مردم نتوانستند این اطلاعات را بدهند، حداقل آدرس دقیق را به ما بگویید.

خواندن
اینجا مردم همچنان درگیر مصیبت‌های پس از سیل هستند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *