موظف به پاسخگویی حداکثری به مطالبات مردم هستیم

[ad_1]

ایسنا/ تهران استاندار تهران گفت: مدیریت سوابق پرسنلی باید در رهبری جدید کشور انجام شود و 12 استاندار استان تهران را از بین جوانان انتخاب کردیم و به استانداران هم گفتم که معاونان و بخشداران را از بین مردم مومن و مردمی انتخاب کنند. جوانان ارزشمند شهرستان

محسن منصوری عصر امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت که در تالار ابوریحان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را بابت این برنامه شاکریم. در ماه مبارک رجب و در آستانه بعثت پیامبر اکرم (ص).

وی با تشکر از زحمات فرماندار سابق پاکدشت جمارانی افزود: راستش را بخواهید چهار ماه غیر از رعایت اصول اداری و عرف هیچ کدام را ندیدم و با کمترین حاشیه کارها را دنبال کردند اما طبیعتا این تغییرات هم طبیعی است که دولت ها تغییر می کنند

استاندار تهران خطاب به استاندار جدید تاکید کرد: انتظارات از فرماندار این شهرستان بسیار بالاست و حساسیت و همچنین امکانات این شهرستان بسیار بالاست.

منصوری تصریح کرد: وجود مراکز امنیتی مانند سد پارچین و ماملو در کنار ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی و نیز توانمندی‌های منحصر به فرد ساکنان شهرستان پاکدشت، این شهرستان را به شهری مهم در سطح شهر تبدیل کرده است. جغرافیای سرزمینی استان تهران.

وی گفت: اهالی شهرستان پاکدشت از شریف ترین و عزیزترین مردم استان تهران هستند و وجود خانواده های چندین شهید در این شهرستان وظایف اداری ما را سنگین می کند و همه ما مدیون خون هستیم. از شهدا

استاندار تهران گفت: در دولت سیزدهم خود را در قبال مطالبات مردم مسئول می دانیم و از استاندار جدید انتظار دارم شبانه روز تلاش و مبارزه کند.

خواندن
دانش آموزان سرمایه های کشورند/برای ایجاد مدارس نسل سوم برنامه داریم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تصریح کرد: مدیریت استانداری باید متفکرانه، دقیق و هدفمند، مردم سالارانه و در مسیر حرکت درست باشد و به صورت مردمی و مولفه ای کشور را اداره کنیم. حکومت اسلامی اجرا کنیم.

وی افزود: در واگذاری مسئولیت ها وظیفه ماست که انقلابی ترین و کارآمدترین افراد را برای حل مشکلات مردم انتخاب کنیم و حل مشکلات مردم جزء اصلی حاکمیت اسلامی است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برخی استدلال می‌کنند که به دلیل نداشتن منابع و پول نمی‌توانیم کار کنیم و این حرف صحت ندارد، زیرا ما با اطلاع از این شرایط و به لطف مردم و خون به قدرت رسیدیم. از شهدا، ما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

منصوری تاکید کرد: یکی از اصول دیگر حاکمیت اسلامی، محور قرار دادن روحانیت اصیل برای حل مشکلات اهالی شهرستان است، چرا که کشور یک استان است و بر این اساس پیشرفت‌های زیادی در امر ایجاد شده است. کشور. و مدیر می تواند از امام جمعه انتقاد کند، بله، اما ما نباید قانون شکنی کنیم.

وی همچنین گفت: مدیران قوه مجریه باید بدانند که نماز جمعه یک بنیاد مردمی و فرهنگی است و باید در این مراکز به صورت مستقیم در بین مردم حضور داشته باشند و نیازهای مردم را برطرف کنند.

استاندار تهران افزود: باید در رهبری جدید کشور کار پرسنلی انجام شود و 12 استاندار استان تهران را از بین جوانان انتخاب کرده ایم و به استانداران هم گفته ام که معاونان و بخشداران را از بین جوانان انتخاب کنند. جوانان مؤمن و ارزشمند شهر».

خواندن
صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

منصوری تصریح کرد: عقل حکم می کند که از تجربیات دیگران در مدیریت استفاده کنیم و بر این اساس عقل از بسیاری جهات بر علم برتری دارد.

وی گفت: بر خود وظیفه می دانم مشکلات شهرستان پاکدشت را به صورت ویژه حل کنم و یکی از خواسته های مقام معظم رهبری از مسئولان همکاری با گروه های جهادی و مردمی است و باید این الزام را محقق کنیم. اعلاحضرت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *