دستگاه لیبل صدفی تهران

دستگاه لیبل حرارتی تهران بنابراین چاپ تصویر شما بر روی کاغذ های پشت چسب دار صورت می گیرد و در اندازه های سفارشی شما برش می خورند. در تولید لیبل خودچسب بر اساس نوع لیبل ، فرمولاسیون چسب به گونه ایی طراحی میشود که مناسب با تمام شرایط محیطی از جمله تغییرات دمایی ، رطوبت ، تغییرات آب و هوا ، تغییر سطح مورد نظر لیبل زنی بعلاوه زمان مورد نیاز برای چاپ لیبل باشد و به عبارت دیگر تطبیق پذیری لیبل های تولید شده به روش نوین قابل مقایسه با روشهای سنتی نمیباشد . همانطور که مستحضرید از لیبل ها، برچسب ها و استیکر ها در زمینه های خاص استفاده می شود. برچسب کاغذی در تمامی صنایع بخصوص بسته بندی کالاها، صنعت نساجی ، پوشاک ، دارویی ، خشکبار و آجیل ، موادغذایی ، خودرویی و سایر موارد، استفاده بسزایی دارد. این محصول در محیط خشک و در دمای معمولی جهت بسته بندی بیشترین مورد استفاده را بر روی سطوح مقوایی ، کاغذی ، شیشه ای و پلاستیکی را دارد و همچنین برای چاپ روی آن از ریبون های وکس و یا وکس رزین استفاده می شود. برخی از مشتریان ممکن است علاقه مند به فروش مجدد محصولات شما با نام تجاری خود باشند؛ بنابراین، شما میتوانید به سادگی با تغییر برچسبها به چاپ لیبل برند خود، حق بیمه را دریافت کنید.

جنس برچسبها همچنین تعیین خواهد کرد که آیا نیاز به یک پرینتر انتقال حرارتی دارید یا روش حرارتی مستقیم، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. به طور معمول، پرینترهای موبایل برای چاپ برچسب در حجم کم استفاده می شوند و دستگاه های بسیار کمی وجود دارند که هم برچسبها و هم رسیدها را چاپ می کنند. 20 سانتی متر از جنس برچسب کاغذی در بسته بندی ده تایی قرار دارد. عمر و دوام لیبل هایی که با تکنولوژی انتقال حرارت (TT) چاپ می شوند بسیار بیشتر از نوع قبلی می باشد. لیبل دزدگیر نوعی برچسب امنیتی است که برای پیشگیری از سرقت و حفاظت کلا و اجناس در فروشگاه و هیپرمارکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. در حقیقت برچسب زدن یکی از روش های بسیار آسان جهت علامت گذاری می باشد که می توان از انواع چاپ شده آن نیز بر روی بسته بندی محصولات که نمی توان طرحی را بر روی آن چاپ نمود مثل بطری های آب معدنی یا قوطی های کنسرو استفاده کرد ( به این نوع برچسب لیبل محصولات نیز گفته می شود ) ، البته همانطور که می دانید در بسیاری از موارد چاپ بر روی کاغذ پشت چسب دار بسیار ساده تر چاپ بر روی بسته بندی محصولات می باشد ؛ بنابراین بسیاری از شرکت های تولیدی و بازرگانی از روش چاپ کاغذ پشت چسب دار برای طراحی بسته بندی ( لیبل محصولات ) محصولات خود استفاده می کنند.

 

خواندن
آرتی: چارچوب هماهنگی از نامزدی برهم صالح حمایت می‌کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

 

دستگاه لیبل صدفی تهران نوع دوم چسب آکرلیک است که اثر گذاری کمتری روی سطوح دارد. چاپ لیبل چه مزایایی دارد؟ کاغذ پشت چسب داربه کاغذی گفته می شود که می توان با توجه به مورد مصرفی بر روی آن طرح های مختلف را چاپ نمود و یا نوشت و به هر چیزی چسباند. می توان دیزاین مراسم جشن و تولد با تم پونی را کامل تر و جذابتر نمود. پرداختن به مواد مصرفی این صنعت فرصتی مبسوط تر میخواهد. لیبل کاغذی متداول ترین و همچنین ارزان ترین برچسب موجود در صنعت بارکدینگ میباشد.ازمعایب برچسب کاغذی میتوان به آسیب پذیری آن در برابر پاره شدن ، مقاوم نبودن در محیط های مرطوب و در تماس مستقیم با مواد شیمیایی اشاره کرد.از ویژگی این نوع برچسب ها ، چاپ پذیری بالا و مناسب با انواع سیستم های چاپ من جمله ؛ چاپ افست ، فلکسو، دیجیتال و یا انواع چاپگرهای بارکد می باشد . برای جلب توجه جوانان نیز بستههایی طراحی میشوند که مناسب با روحیات آنها بوده و توجه آنها را جلب کند. استیکر تم و بنر تولد یکی از انواع برچسب ها می باشد که بسیار مورد استفاده است.

برای استفاده از لیبل ها ، کافیست ابتدا لیبل موجود روی بطری را جدا کنید سپس قسمت کاغذیِ لیبل تم تولد انتخابی خود را برداشته و به آرامی دور بطری بپیچید. همچنین ضد آب نمی باشد و در اثر برخورد آب رنگش را از دست می دهد. شما باید به یکسری از دستورات دستگاه هنگام نصب پاسخ دهید تا یک محصول خوب داشته باشید. قطعا گل های بهاری می توانند یک تم بسیار جذاب برای جشن های تولد شما عزیزان باشند. شایان ذکراست که با آوردن یک لایه سلفون روی برچسب کاغذی میتوان آن را دربرابر آب و رطوبت مقاوم کرد.مجموعه اطمینان برچسب به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه تولید و ارائه انواع برچسب و ریبون ، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوه به خریداران محترم می باشد.جهت استعلام قیمت لیبل کاغذی ، لیبل pvc ، صدفی ، لیبل پشت چسبدار ، انواع لیبل و ریبون و خرید کاغذ لیبل با ما در تماس باشید . کاغذ کلیه کاغذ هایی که در کاغذ پشت چسب دار استفاده می شوند با فرآیند به خصوصی قدرت رها شوندگی در آن ها ایجاد می شود ، به شکی که در هنگام استفاده توسط مصرف کننده رویه از زیره به آسانی جدا شود.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *