چاپ لیبل

لیبل پشت چسب دار رولی

چاپ لیبل  کار با دستگاه چاپ دیجیتال بسیار سادهتر از دستگاه های چاپ افست و سایر روشهای چاپ است که این مزیت موجب می شود هر فردی با آموزش مختصر چند روزه یا حتی چند ساعته بتواند با آنها کارکند و نیازی به تخصص حرفهای نیست. میتوانید وفاداری مشتریان خود را با لیبلهای قابل جمعآوری که به صورت رایگان در سوپرمارکت ها یا سایر کسب و کارها داده میشود، ارتقا دهید. بروشور به اسنادی گفته می شود که اطلاعات مفیدی درباره هر محصول یا خدمت از یک مجموعه خاص را به مخاطبان و مشتریان آن ارائه می دهد. هر چه طراحی تراکت جذاب تر و کیفیت چاپ آن بالاتر باشد، نتیجه دریافتی بیشتر به ایده آل شما نزدیک خواهد بود. همهی ما بدون اینکه حواسمان باشد، از کودکی کم و بیش با محصولات چاپی آشنا شده ایم. هر محصولی برای اینکه فروش بهتری داشته باشد و اعتماد مشتری را بیشتر جلب کند نیاز به لیبل و برچسب خواهد داشت. تعداد زیادی لیبل استفاده نشده را به محل دفن زباله ارسال کنید ، و همه ما می دانیم که الزامات نظارتی می توانند با حداقل دقت تغییر کنند – این باعث می شود ارزش سهام لیبل فعلی شما کاهش یابد. به طور قطع دقت چاپ در رول پرینترها نسبت به پرینتر های لیزری و جوهر افشان به مراتب بیشتر است.

درباره ی لیبل چاپی

برای شرح این موضوع بیان این نکته بسنده می کنیم که هزینه کاتریج و تونر نسبت به ریبون بسیار بالاتر است و این یک مبحث شناخته شده برای تمام صاحبان کسب و کار در دنیا است. • به دلیل چاپ تمامی رنگهای چاپ به صورت یکجا کیفیت چاپی آن نسبت به افست بالاتر است. اما در چاپ افست ابتدا یک زینک از طرح تهیه می شود و بعد رنگهای آبی، سرخابی، زرد و مشکی به طور جداگانه از زینک به کاغذ منتقل می شوند. این لیبل ها در دو دسته شفاف و سفید تولید می شوند که با توجه به نوع طراحی و محصولی که قرار است روی آن چسبانده شود انتخاب می شود. این واحد صنعتی قابلیت تولید و چاپ فیلم های تک لایه، دو ، سه و چهارلایه، Opp وBopp و Cpp، متالایز، صدفی، شفاف، مات، پلی استر، فویل، پلی اتیلن، PVCشرینک در عرض های مختلف را داراست.امروزه در صنایع غذایی مختلف ، تولیدکنندگان و یا فروشگاه های مواد غذایی از جمله محصولات غذایی آماده و نیمه آماده ، انواع نان ، خشکبار و غیره جهت ارائه هرچه بهتر و بهداشتی محصولات خود به بازار مصرف ، نیــــــاز به بسته بندی های بهداشتی غذایی ( Food Grade ) دارند ، که نام تجاری آن فیلم BOPP و CPP می باشد .

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۳ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید. شیرینک PVC به دلیل خطرات سلامتی و زیست محیطی ناشی از ایجاد و سوزاندن ، و متصاعد کردن گاز های سمی مانند کلر که برای اپراتورها و کارگران دستگاه شیرینک بسیار خطرناک می باشد. عرض های استاندارد تولید شیرینگ pvc از ۲۰ سانتیمتر الی ۷۰ سانتیمتر را شامل می شود که بنا به درخواست مشتری در ابعاد سفارشی نیز قابل تولید است. در این روش چاپگرها (عمدتا لیزری و جوهر افشان) مستقیما فایلها را از رایانه دریافت میکنند و توسط تونر یا جوهری که بدون نفوذ، به صورت لایهای نازک روی سطح کاغذ، چوب، شیشه، سنگ، فوم برد، بوم، پارچه و کنواس قرار میگیرد، عمل چاپ را انجام میدهند. از سال 2010 با وجود فناوریهای نوین، مانند تکنولوژی نانو در سیستم پاشش جوهر چاپگرها محدودیت بسیار کمتری در سرعت و هزینه دارند. رضایت مشتریان و همکاری با برندهای بزرگ، نمونههای باکیفیت و همچنین سرعت در تحویل به مشتریان، مهر تاییدی است بر رزومه موفق شرکت ما. زمانی که سرعت چاپ بر روی لیبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است، رول پرینتر ها انتخاب مناسبی برای کسب وکار شما می باشد.

در رنگ های مختلف و متفاوت عرضه می شوند.

چاپ لیبل نکته جالب توجه این است که می توان علاوه بر کاغذ چاپ روی پارچه، تیشرت، روسری نیز انجام داد که این دست شما را برای خلق هدایای تبلیغاتی ویژه باز می گذارد. • می توان هر نسخه را جداگانه ویرایش و چاپ کرد تا به نسخه نهایی مد نظر رسید. سربرگ نسخه پزشک، نامه های اداری، کارتهای دعوت عروسی، آگهی های ترحیم، همه و همه محصولات چاپی هستند، که اینقدر در زندگی روزمره مان بودهاند که برایمان عادی شده اند. برای مثال محصولاتی مثل کارت پرسنلی در هر نسخه شماره سریال، نام و تصویر فرد متفاوت است. در رنگ های مختلف و متفاوت عرضه می شوند. از اینرو استفاده ار رنگ، شکل و یا اندازه متفاوت هم یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیبل به حساب میآید. این کار بوسیله آنتن که هم اطلاعات را از تگ ها می خواند و هم در برخی موارد به وسیله امواج رادیویی روی تگ ها می نویسد انجام می پذیرد همچنین اسکنر آر اف آی دی با اتصال آنتن ها به یکدیگر باعث میشود آنتن ها امواج رادیویی منتشر کنند و تگها به آن پاسخ دهند. چاپ لیبل پشت برچسب دار معمولا به نوع برچسب بستگی دارد، به عنوان مثال برخی از این برچسب ها را با دمای بالا و برخی دیگر را با انحلال پذیری در آب به تدریج روی کالا یا بسته بندی آن چاپ می کنند.

بدون شک، لیبل ها بهترین راه حل برای معرفی محصولات بوده که حتی به راحتی میتوان بر روی آن بارکد، قیمت و حتی نوع استفاده از محصولات را درج کرد. اگر نیاز به سفارش آنها داشتیم چطور باید آنها را سفارش دهیم؟ • چاپ دیجیتال فوری انجام می شود در حالی که برای انجام شدن افست باید چند روز منتظر بمانید. لیبل کاغذی متداول ترین و همچنین ارزان ترین برچسب موجود در صنعت بارکدینگ میباشد.ازمعایب برچسب کاغذی میتوان به آسیب پذیری آن در برابر پاره شدن ، مقاوم نبودن در محیط های مرطوب و در تماس مستقیم با مواد شیمیایی اشاره کرد.از ویژگی این نوع برچسب ها ، چاپ پذیری بالا و مناسب با انواع سیستم های چاپ من جمله ؛ چاپ افست ، فلکسو، دیجیتال و یا انواع چاپگرهای بارکد می باشد . دستگاههای چاپ دیجیتال بر اساس نوع و مراحل انجام کار بسیار متنوع بوده و به انواع مختلفی تقسیم می شوند. • دستگاههای مربوط به این نوع چاپ روز به روز در حال گسترش و بهبودی هستند. این موضوع بسیار مهم است زیرا محتوایی که برروی لیبل چاپ می شوند بسیار با اهمیت هستند و هر گونه خطا در این زمینه باعث عدم دریافت اطلاعات توسط دستگاه بارکد خوان و PDA خواهد شد.

 

 

خواندن
عسگری: دستگاه دیپلماسی به موضوع سدسازی ترکیه ورود کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *