بیانیه سفارت ایران در رومانی درباره چگونگی خروج شهروندان ایرانی از اوکراین

[ad_1]

بیانیه سفارت ایران در رومانی درباره نحوه خروج شهروندان ایرانی از اوکراین

سفارت کشورمان در بخارست گزارش داد که بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه رومانی، برای اتباع ایرانی که قصد خروج از اوکراین را دارند در تمامی مبادی ورودی به رومانی، روادید 15 روزه صادر می شود.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی هنگام اطلاع رسانی به شهروندان ایرانی مقیم اوکراین که قصد خروج از اوکراین و ورود به رومانی را دارند، ترجیحاً توصیه می کند از طریق گذرگاه مرزی بخارست در شمال شرق رومانی وارد شوند.
لازم به ذکر است گذرگاه مرزی سیرت از شهر سیرت 4 کیلومتر، از شهر سیرت تا شهر سوسوا 32 کیلومتر، از شهر سوچه تا بخارست 333 کیلومتر (7 ساعت) و 302 کیلومتر (5 ساعت) است. ) به شهر کلوژ.
ملاحظات:
طبق اعلام وزارت خارجه رومانی، ویزاهای ۱۵ روزه برای شهروندان ایرانی در تمامی مبادی ورودی به رومانی صادر می شود.
– هموطنان می توانند برای تهیه بلیط هواپیما بخارست-کلوژ-استانبول-تهران پس از رسیدن به سوچوا بخارست به بخارست پایتخت رومانی یا کلوژ یکی از شهرهای بزرگ این کشور مراجعه کنند.کلوژ یک پرواز روزانه به استانبول است. .
– هموطنانی که همسرشان اوکراینی و فاقد پاسپورت ایرانی است، می توانند با مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست، نسبت به دریافت ویزای یک ماهه ورود به ایران اقدام کنند.
– بر اساس هماهنگی های انجام شده با بنیاد امام علی (ع) بخارست، این بنیاد آمادگی خود را برای ارائه کمک های لازم برای اسکان موقت آن دسته از هموطنانی که برای اسکان در رومانی با مشکل مواجه هستند، اعلام کرد.
– مسیر مولداوی-اوکراین، مولداوی-رومانی (اعلامیه شماره 4) همچنان پابرجاست، اما صدور ویزا به مولداوی با مشکل گزارش شده است.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست اقدامات لازم را برای تسهیل تردد و ارائه خدمات کنسولی به هموطنان عزیز انجام داده است.
هموطنان در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و پشتیبانی می توانند به صورت 24 ساعته با شماره موبایل زیر و واتساپ تماس بگیرند. شماره تلفن 0040761121802 و شماره واتساپ 00989122442208.
انتهای پیام/

خواندن
تکذیب دروغ‌پراکنی رسانه‌های سعودی - ایسنا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *