نیکزاد: با همکاری نمایندگان بودجه را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند

[ad_1]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس خواست برای تکمیل به موقع بررسی بودجه و ابلاغ سند مالی سالانه دولت جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش همکاری لازم را داشته باشند. برای اجرا

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد که در غیاب کلیباب ریاست جلسه را بر عهده داشت، در ابتدای جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه 1401، اظهار کرد: نمایندگان ملت در سه نوبت کاری. از ساعت 8 الی 9 در حال بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 1401 است که توسط دولت محترم تقدیم مجلس شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه در تبصره 10 قرار داریم و باید بخشی از درآمدها را به پایان برسانیم و هزینه ها را وارد کنیم و در جریان رسیدگی، پرونده های متعددی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد، لذا از همکاران محترم تقاضا دارم همکاری لازم را داشته باشند. تا بتوانیم بودجه را به موقع به خانه برسانیم.

نیکزاد گفت: پیشنهاد حق مسلم هر نماینده است. در صورت همکاری بیشتر از قبل، می‌توانیم بودجه را در موعد مقرر تکمیل و سند مالی سالانه دولت جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به دولت ابلاغ کنیم.»

دیروز (یکشنبه) احسان عسکری مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی از ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا خبر داد و گفت که محمدباقر قالیباف در دفتر خود قرنطینه شده است.

وی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نوشت: پس از شروع علائم سرماخوردگی، نتیجه آزمایش ایمکرون دکتر کلیباف مثبت شد. الحمدلله حال عمومی آنها مساعد است، در دفتر مجلس قرنطینه حضور دارند و پیگیر مسائل مربوطه هستند و طبیعتاً از حضور در انظار خودداری می کنند تا بیماری را به دیگران منتقل نکنند.

خواندن
معرفی افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز (نکاتی برای افزایش میزان نرخ کلیک) (7)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *