تکلیف مجلس برای تسریع در اجرای قانون حمایت از کالای ایرانی

[ad_1]

نمایندگان مجلس در بررسی بودجه امروز وزارت صمت و کشاورزی را موظف کردند برای تسریع در اجرای قانون برای استفاده حداکثری از ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، کارگروه اقتصادی تشکیل دهند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امشب (یکشنبه) با بررسی لایحه بودجه سال 1401 در بخش هزینه ها، بندهای 4 و 5 تبصره 5 را به تصویب رساندند.

طبق بند الحاقی 4؛ به منظور تسریع در اجرای قانون حداکثر استفاده از ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 1388/12/13 وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظف به تشکیل کارگروهی هستند. گروه با حضور وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی، سازمان بورس و نمایندگان فعالان بخش های پیشرو اقتصاد ایران سازوکار لازم برای گسترش و توسعه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) با استفاده از تخفیف روشها، اعتبار اسنادی داخلی ریالی، فاکتورینگ و فاکتورینگ معکوس با ابزارهای تامین مالی نوآورانه در طول اجرای زنجیره تامین حداقل در ده صنعت و محرک منتخب.

بخش 5 الحاقی نیز می گوید:

ضمانت بدهی (انواع صکوک) صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق علم و فناوری، صندوق حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​و صندوق بازنشستگی از جمله صندوق ذخیره فرخنگ، صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری، بازنشستگی، صنعت صندوق پس‌انداز و خیریه و صندوق حمایت و بازنشستگی کارگران فولاد مجاز بوده و ضمانت این موسسات و صندوق‌ها نزد بورس و سازمان اوراق بهادار ضمانت‌نامه بانکی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
تدریس زبان انگلیسی با متفاوت ترین روش ها
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *