ترازو شیشه ای چیست؟

ترازو شیشه ای چیست؟
ترازو شیشه ای

سنسور لرزشی این محصول ایستادن شما روی ترازو را احساس کرده و دستگاه را روشن میکند؛ و به محض پایین آمدن به شکل خودکار خاموش میشود. نوع ترازو، کارخانه تولیدکننده، دقت ترازو، شکل ظاهری، کیفیت و مواد اولیه استفاده شده در ساخت ترازو، از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت آن است. ترازو پرسنال شیشه ای ترازوي ديجيتالي شیشه ای دارای سیستم خاموش کننده خودکار می باشد و در صورتی که ترازو پرسنال شیشه ای ترازوبه مدت تقریبی ۸ ثانیه ثابت بماند و یا استفاده نشود بطور اتوماتیک خاموش می گردد. به علاوه ترازوي ديجيتالي شیشه ای به سیستم توزین وزن اضافی مجهز بوده و تا وزن ترازو پرسنال شیشه ای حداکثر ۱۸۰ کیلوگرم را بدون خطا و بطور دقیق اندازه گیری می کند. به علاوه ترازوی personal scale به سیستم توزین وزن اضافی مجهز بوده و تا وزن حداکثر ۱۶۰ کیلوگرم را بدون خطا و بطور دقیق اندازه گیری می کند. این وسیله ترازو پرسنال شیشه ای کاربردی و مقاوم تا وزن 180 کیلو گرم را بدون هیچ اختلالی در کار ترازو به شماترازو پرسنال شیشه ای نشان می دهد و تا این وزن می توانید به وزن نشان داده شده کاملاً اعتماد کنید.ترازو پرسنال شیشه ای اما اینگونه نیست.  Data w as g en᠎er ated by GSA Content G᠎ener at or Dem᠎ov​ersi᠎on​.

ترازو شیشه ای

اما اکنون ترازو های مختلفی در طرح ها و مدل های متفاوت تولید می شوند که کارایی آن ها با هم متفاوت است. ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 دارای طراحی بسیار ساده و شیک می باشد و فضای کمی را آشغال می کند.صفحه ی ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 از جنس شیشه باریک و بسیار مقاوم است و ظاهر شیکی به ترازو داده است.ابعاد این ترازو به گونه ای طراحی شده که هر جای خانه قابل استفاده است و نیاز کاربران را رفع می کند.ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 دارای خاموش روشن خودکار می باشد و برای روشن شدن تنها کافیست روی آن بایستید و برای خاموش شدن اتوماتیک آن وقتی از ترازو پایین بیایید بعد از مدت کوتاه به طور خودکار خاموش می شود.در بالای صفحه شیشه ای ترازو یک صفحه نمایش LCD قرار دارد که وزن را به نمایش می گذارد.این ترازو قابل تحمل 250 کیلوگرم را دارد و کمترین وزنی که میتواند نشان دهد 6 کیلوگرم است و وزن را با دقت 100 گرم اندازه گیری می کند.ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 مجهز به 4 حسگر است که وزن را با دقت اندازه گیری می کند.پایه های این ترازو ضد لغزش هستند که محکم روی زمین می چسبند و از نوع باطری سکه ای بهره می برد.ترازو شیشه ای زومیت ZOOMIT مدل ZM-2045 دارای قابلیت های اندازه گیری کالری و BMI و قابلیت انجام تحلیل BMI برای اندازه گیری چربی،آب بدن،عضله و استخوان است.این ترازو دارای قابلیت سویچ واحدهای اندازه گیری Kg/Ib/st است.ترازو زومیت یکی از بهترین و پیشرفته ترین ترازو ها است.

خواندن
جلالی: در تلاشیم به توافقی خوب و با دوام در وین دست پیدا کنیم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

طراحی ترازو دیجیتال یا شیشه ای خانگی امسیگ باترازو پرسنال شیشه ای صفحه رنگی ال سی دی می باشد که با طراحي بسيار شيک و زيبا يکي از پر طرفدارترين ترازوهاي عکس ترازو شیشه ای اين شرکت ميباشد. خیلی مهم: وزن نشان داده شده برای اولین مرتبه توزین، یا پس از هر جابجایی دستگاه شامل وزن ترازو بوده و بیشتر از وزن شماست. ترازو ها جزو بهترین و مهم ترین وسایل در فروشگاه ها است پس اگر قصد خرید ترازو دارید حتمی دقت کنید تا با توجه به نیاز خود خرید کنید. ترازو پرسنال شیشه ای تفاوت زیادی میان ترازو دیجیتال و ترازوی قدیمی وجود دارد برای نمونه ترازوهای قدیمی ترازو پرسنال شیشه ای به صورت عقربه ای بوده و گاهی نیز سنگی و توزین بر اساس سنگ هایی صورت می گرفت که از جنس آهن بودند و در کفه ی سنگ آهنی با وزن مشخص قرار می گرفت و در کفه ی دیگر کالا توزین ترازو پرسنال شیشه ای می شد در نمونه های ترازوی عقربه ای نیز توزین با لودسلی ترازو پرسنال شیشه ای که به نمایشگر عقربه ای اتصال داشت صورت می گرفت و وزن با عقربه ها تغییر می کرد. همچنین از قابلیت های دیگر این ترازو دارا بودن دکمه صفر کردن (Tare) و همچنین حالت استندبای (خاموش شدن خودکار به منظور افزایش طول عمر باطرى) می باشد.

به محض آنکه که پاهایتان را روی ترازو قرار دهید، دستگاه روشن میشود و پس از پایین آمدن از ترازو، دستگاه خاموش میشود. ترازوی دیجیتالی personal scale دارای سیستم خاموش کننده خودکار می باشد و در صورتی که ترازوبه مدت تقریبی 8 ثانیه ثابت بماند و یا استفاده نشود بطور اتوماتیک خاموش می گردد. برای مثال ترازویی با دقت ۵۰ گرم ممکن است وزن 5۰ کیلوگرم را بین دو عدد 50 کیلو و ۵۰ گرم و یا 49 کیلو ۹۵۰ گرم نمایش دهد. برای مثال ترازویی که دقت آن 50 گرم است، نسبت به ترازوی دقت 100 گرم بسیار دقیقتر عمل میکند. هرچه دقت ترازوی انتخابی شما بیشتر باشد، وزنتان را دقیقتر نمایش میدهد. محدود اندازه گیری بیشترین وزنی ترازو پرسنال شیشه ای است که یک ترازو می­ تواند نمایش دهد. افراد یک خانواده به راحتی میتوانند از این ترازو استفاده کنند چون 8 حافظه داخلی دارد که وزن هر 8 فرد را ترازو پرسنال شیشه ای میتواند به صورت جداگانه ثبت کند. این ترازو دیجیتال از ترازو پرسنال شیشه ای فناوری بهره می برد که باعث شده، دقت اندازه گیری آن به یک دهم کیلو گرم برسد.

خواندن
زاخارووا: غرب برای بازیابی وجهه خود بعد از شکست افغانستان "تهدید حمله به اوکراین" را ساخت
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *