قالیباف: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در تحقق رسالت‌های مجلس دارند

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات خبرنگاران در جریان بررسی بودجه گفت: خبرنگاران و عکاسان مجلس نقش مهمی در انجام مأموریت های مجلس دارند و انجام وظایف مجلس غیر ممکن است. مجلس بدون در نظر گرفتن زحمات مجدانه این عزیزان.» در روزهایی که بودجه در جلسه علنی مجلس تصویب می شود، زحمات خبرنگاران مجلس چند برابر می شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خبرنگاران و عکاسان مجلس نقش مهمی در انجام مأموریت های مجلس دارند و انجام وظایف مجلس بدون توجه به تلاش مجدانه این عزیزان غیر ممکن است. شعور مردمی شرط تحقق مردم سالاری دینی است و اصحاب رسانه تمام استعداد و تلاش خود را صرف این کار ارزشمند و مهم می کنند.

از اولین روز حضورم در مجلس، شاهد کار خستگی ناپذیر خبرنگاران و عکاسان بوده ام. هنگام تصویب بودجه در جلسه علنی مجلس، کار پرزحمت خبرنگاران پارلمانی چند برابر می شود و مدام و گاه در چندین نوبت، خبرنگاران از صحن گزارش می دهند و تصمیمات اتخاذ شده را تشریح می کنند و ابهامات را در ارتباط با نمایندگان برطرف می کنند. و شفاف سازی افکار عمومی

امروز این افتخار را دارم که شخصاً در جمع خبرنگاران و عکاسان عزیز و زحمتکش حضور داشته باشم و از تک تک آنها تشکر و قدردانی کنم. از خداوند متعال برای همه خبرنگاران کشور آرزوی موفقیت دارم.

قالیباف رئیس مجلس امشب پس از آشنایی با جزییات لایحه بودجه 1401 در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تمجید از زحمات خبرنگاران در سه هفته بررسی بودجه، عکسی به یاد ماندنی با آنها گرفت. مجلس در این بازدید رئیس مجلس را جمعی از نمایندگان نیز همراهی می کردند.

خواندن
10 مسائل توییتر می‌خواهد شما را فراموش می‌کند غفلت بی توجهی} درباره رژیم کتوژنیک و ریزش مو
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *