خرید 36 مدل ترازو دیجیتال وزن کشی [ شیک و فانتزی ] مدل های جدید

خرید 36 مدل ترازو دیجیتال وزن کشی [ شیک و فانتزی ] مدل های جدید
ترازو دیجیتال, ترازو دیجیتالی

این ترازوی دیجیتال توسط شرکت بیورر (Beurer) طراحی و تولید شده است. با توجه به امکانات، کیفیت و دقتی که «PS 501» دارد، میتوان آن را جزو بهترین ترازوی وزن کشی دیجیتال بازار به شمار آورد. در مواردی، برخی از مشتریان به دنبال برند خاص و یا برند تولید­شده در یک کشور خاص هستند که این موارد هم بر قیمت آن اثر می­گذارد. ترازوهایی که برای سالیان سال در هر مغازه و بقالی و فروشگاهی دیده میشد؛ اما با ورود به عصر دیجیتال و فراگیرشدن دستگاههای دیجیتالی در تمامی صنایع و حوزههای شغلی، انواع ترازو دیجیتال نیز جای ترازوهای مکانیکی قدیمی را گرفت؛ و نهتنها سبب به در شدن انواع ترازوی مکانیکی از میدان ترازوها شد، بلکه دیگر هیچ اثری از هیچ یک از انواع ترازو مکانیکی هم در بازار باقی نماند. معمولا بدنه ترازوها از جنس پلاستیک فشرده، طوری طراحی و ساخته میشوند که کمترین تاثیر را در وزن نهایی محصول داشته باشند. از مزایای این محصول میتوان به تعریف پروفایل برای 12 نفر مختلف، جنس شیشه مقاوم و حرارت دیده، دقت اندازهگیری 100 گرمی، اندازهگیری میزان تراکم استخوان، آب بدن، ماهیچه، چربی و همچنین سوختوساز بدن اشاره نمود. از این عملکرد می توان برای محاسبه چربی بدن ، توده عضلانی ، توده استخوانی ، درصد آب بدن ، کالری مورد نیاز ، دمای بدن و فشار خون استفاده کرد.

ترازو دیجیتال

اگر وزن فرد از حد مجاز بیشتر شود ، این ویژگی باعث می شود دستگاه پیام هشدار به ما بدهد. در رابطه با مشخصات ترازو دیجیتالی مارک خوب سوالات زیادی از ما پرسیده می شود که در اینجا می خواهیم آنان را بررسی کنیم . فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد. بسیاری از افراد در هنگام خرید ترازو به نمایشگر آن اهمیتی نمیدهند و پس از خرید متوجه میشوند صفحه نمایش ترازو یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت بیشتری میکردند. ترازو گرمی در گروه ترازو دیجیتال دقت بالا قرار گرفته است و پس از ترازو آزمایشگاهی دارای دقت قابل توجهی است، ترازو که دارای دقتی کمتر از 1 گرم تا 0/01 گرم باشد، ترازو گرمی می باشد. ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل «EF972»، دستگاهی فوقالعاده کاربردی و پیشرفته از این برند میباشد. C onte nt was g enerated wi th t᠎he ​help of G​SA C᠎on tent Generat​or D᠎emov er᠎sion .

خواندن
نظافت تابلو فرش را بهصورت حرفهای اینجا یاد بگیرید!
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به محض آنکه که پاهایتان را روی ترازو قرار دهید، دستگاه روشن میشود و پس از پایین آمدن از ترازو، دستگاه خاموش میشود. از آنجا که دقت اندازه گیری (50 گرم) این ترازو بالا است، شما میتوانید اشیاء و لوازم دیگر را با آن وزن کنید. ترازوی هوشمند لنوو (Lenovo) مدل HS10، محصولی فوقالعاده دقیق و باکیفیت میباشد که علاوه بر اندازهگیری وزن، قادر است اطلاعات کاملی راجع به تناسب اندام، میزان چربی، تراکم عضله و تراکم استخوانهای شما را در اختیارتان قرار دهد. یکی از مزایای این محصول این است که 8 نفر مختلف میتوانند اطلاعات بدنی خود را در دستگاه ذخیره کنند. ساخته میشود ولی همه مدلهای ترازو نسبت به باسکول فشار و وزن کمتری را میتوانند تحمل کنند. برای مثال ترازویی که دقت آن 50 گرم است، نسبت به ترازوی دقت 100 گرم بسیار دقیقتر عمل میکند. ترازوی «بیورر» قادر است تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند که برای افراد سنگین وزن بسیار مناسب است. بدنه این ترازو از شیشه است که میتواند تا ۱۸۰کیلوگرم وزن را تحمل کند و البته با دقت ۵۰ گرم وزنتان را میسنجد و بدینترتیب کمترین گرمهای اضافی یا کمشده هم از شما پنهان نمیماند.  Th is art icle h᠎as be᠎en  do ne wi th the he lp  of GSA C᠎onte᠎nt​ Gen​er᠎ator Demoversion.

البته ترازوی دیجیتال بسته به نوع کاربرد آن قابلیت های دیگری نیز دارد. ترازوهای صنعتی دیجیتال با باطری و برق و یا به صورت شارژی قابل استفاده هستند. و در صورت تمایل فروشگاه در مدل هایی از ترازو نیز اطلاعات کالا را به صورت لیبل یا برچسب صادر نموده و امکان بسته بندی کالای توزین شده را نیز فراهم می آورد . انواعی از ترازوهای دیجیتالی هستند که قابلیت اندازه گیری هوشمند توده چربی، توده عضلانی، چربی و استخوانهای بدن را نیز دارند. همچنین این ترازوی وزن کشی دکمهای نداشته و به طور 24 ساعته در حالت Stand by (آماده به کار) است؛ که با ایستادن بر روی آن روشن میشود. ترازوی بیورر (Beurer) با طراحی شیک و ساده خود جزو بهترین ترازوی دیجیتال وزن کشی در بازار ایران است. هر چند صفحه نمایش خیلی بزرگ، میزان مصرف انرژی ترازوی دیجیتال را افزایش می دهد، اما شما باید قادر به خواندن صفحه نمایش باشید. BMI نشان دهنده شاخص توده بدنی هر فرد است و نسبت قد به وزن می ­باشد. تحمل وزن در این ترازو 180 کیلوگرم است که نسبت به سایر مدلها بیشتر است. ۳-با توجه به آنکه وزن کشی مداوم ممکن بوده روحیه شما را خراب نموده و شما را نسبت به ادامه رژیم بی انگیزه نماید لذا توصیه شده تعداد دفعات وزن کشی خود را به حداقل برسانید.

خواندن
منظور از مشاوره شغلی چیست؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ترازو دیجیتال فروشگاهی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *