کمپرسور اسکرال کوپلند 3 تن تبرید تکفاز ZR36K3EPFJ

کمپرسور اسکرال کوپلند 3 تن تبرید تکفاز ZR36K3EPFJ
کمپرسور کوپلند, کمپرسور اسکرال کوپلند

از کمپرسور کوپلند نوع سیلندر پیستونی دو مرحلهای، جهت رسیدن به دماهای خیلی پایین (تا حدود منفی 40 درجه سانتیگراد) استفاده میشود. عدم نیاز به اینورترهای گران قیمت و پیچیده دارای توان بالا که باعث عدم تداخل الکترومغناطیسی میشود. تمام کمپرسورهای دیسکاس کوپلند به جز کمپرسورهای کوچک 2 سیلندر دارای کنترل ظرفیت پله ای هستند. برای سال های متمادی کمپرسور Semi Hermetic شرکت Copeland انتخاب بهره مندانه ای در صنعت کمپرسور تبرید بوده است. کمپرسورهای کوپلند از فن آوری سمی هرماتیک (semihermetic) برای عملکرد خود بهره میبرند , برای عملکرد سرماسازی خود میتوانند از گاز R22/ R404/ R410/ R134/ R407 استفاده نمایند. کمپرسور اسکرال کوپلند را میتوان در پیکربندیهای تکی، جفت (tandem) و سه تایی (trio) برای ایجاد سیستمی با بار کامل و بهره وری بخشی بار استفاده کرد. کمپرسور اسکرال یکی از مدل های کمپرسور تبرید است و در بازار به کمپرسور فرفرهای و یا کمپرسور اسکرول نیز معروف است.

کمپرسور اسکرال کوپلند

برای کمپرسورهای مدل Moduload 3 سیلندر کاهش خروجی و برای کمپرسورهای کمپرسورهای بزرگ 4 و 6 و 8 سیلندر، آنلودر سرسیلندر در نظر گرفته شده است. “کوپلند” از جمله خوشنام ترین و با کیفیت ترین برند های برودتی ، و یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ و معتبر EMERSON به حساب می آید. شرکت کوپلند از زیر مجموعه شرکت امرسان امریکا می باشد شرکت امرسان با خریدن شرکت DWM آلمان انحصار این کمپرسورها را به دست آورد پس از آن این کمپرسورها که پیش از این با رنگ طوسی تولید میشد با رنگ مشکی که رنگ رسمی کمپرسورهای کوپلند هستند تولید میشوند و همچنین حرف D اول اسم کمپرسورها از آن حذف شد. در نامگذاری این کمپرسور ها D حرف اول نشانگر کمپرسورهای DVM است که پس از تعویض رنگ به مشکی و خریداری شرکت دی وی ام توسط کوپلند D اول اسم کمپرسورها از ان حذف شد و به ترتیب مدل کمپرسور، تعداد سیلندر، جابه جایی یا موارد دیگر مانند: صفحه سوپاپ، کورس، قطر سیلندر آورده می شود. تعداد زیادی کمپرسور دیگر هم در انبار شرکت موجود هست که به علت ورود و خروج سریع کالا از شرکت در آمار سایت نیامده . شرکت کولر گستر ایرانیان یکی از پخش کنندگان عمده کمپرسور می باشد که با چند انبار مهم در ارتباط است که در صورت موجود نبودن کمپرسور در بانک کمپرسور این شرکت به تبادل کمپرسور از سایر انبارهای کمپرسور می پردازد و یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تامین کمپرسور در بازار می باشد .

خواندن
سیم جوش Co2 و کاربرد های آن در جوشکاری
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

کمپرسور کوپلند

 Th is was g enerat᠎ed with the ​help  of GSA Content Generat or D᠎em ov ersi᠎on!

سیستم کارکرد این کمپرسور به صورت 2 مارپیچ حلزونی مانند بوده که به طور مکمل با هم، به هدف متراکم سازی مبرد، کار می کنند. این کمپرسورها معمولا با مبرد R410A کار می کنند و در کاربردهای با نسبت تراکم کم و ظرفیت های سرمایشی بالا که چیلر بیشتر مدت زمان کار خود را به صورت حداکثری کار می کنند، به کار می روند. شرکت امرسون با بیش از 100 سال سابقه در تولید راهکارها و محصولات تأسیساتی با خریداری کمپانی DWM آلمان کمپرسور های هرمتیک و سمی هرمتیک را امروزه به نام خود تولید می کند. کمپرسور توشیبا در حال حاضر در بازار موجود نمی باشد و خریداران عزیز می توانند معادل آن کمپرسور GMCC خریداری نمایند . شرکت سازنده کمپرسور سانیو SANYO شرکت پاناسونیک است و مشتریان عزیز می توانند به جای کمپرسور سانیو که کمیاب در بازار می باشد معادل آن کمپرسور پاناسونیک خریداری نمایند نگران معادل کردن ظرفیت و سریال آن نباشید سریال روی دو کمپرسور یکی هست و به راحتی می توانید با همان سریال کمپرسور سانیو ، کمپرسور پاناسونیک خریداری نمایید .

کمپرسور های پیستونی DWM کوپلند برای عملکرد خود از فناوری سمی هرمتیک استفاده می کنند. از دیگر مزایای این سری از کمپرسورهای اسکرال تولید شرکت کوپلند میتوان به راحتی نصب و نگهداری آسان و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. کمپرسورهای اسکرال در سیستم یخچال، کولرهای گازی، اسپلیت، داکت اسپلیت و چیلرهای مدولار و ظرفیت پایین مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد کمپرسور سیلندر پیستونی دو مرحلهای بدین گونه است که مبرد را در دو مرحله متراکم میکند و شرایط رسیدن به دمای پایین را میسر میسازد. اگرچه معمولا کوپلند را با کمپرسور های اسکرال و DWM آن می شناسیم، اما کمپرسور های پیستونی کوپلند بخش مهمی از محصولات این شرکت را تشکیل می دهند.این کمپرسور ها با کد پیشوند CR مشخص شده و معمولا برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و یا یخچال های صنعتی و فروشگاهی با ظرفیت بالا به کار می روند. از کمپرسورهای خوب در بازار می توان به کمپرسورهای کلتورن ، اسکرال کوپلند ، امرسان اسکرال و … قیمت کمپرسور کولر گازی با توجه به نوع کمپرسور تغییر می کند کمپرسور های کولر گازی در سه نوع کمپرسور پیستونی ، اسکرال و روتاری در بازار وجود دارد . برند کوپلند یکی از زیرمجموعههای شرکت امرسان آمریکا است و کمپرسورهای اسکرال و سمی هرمتیک DWM از مهمترین تولیدات این شرکت در زمینه سیستمهای تهویه مطبوع و صنایع برودتی است.

خواندن
آغاز ساخت پایانه شرق پس از وقفه ۵ ساله/تکمیل پروژه تا سال آینده
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *