پالایشگاه دوم فارس به زودی تعیین تکلیف می‌شود/۱۴۰۱ سال جهش اقتصادی است

[ad_1]

ایسنا/ فارس نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی از تعیین پالایشگاه دوم فارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: وزارت نفت و دفاع با تکمیل این پروژه بزرگ موافقت کرده است.

جعفر قادری روز شنبه ۲۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خطوط پتروشیمی فارس و اتیلن گفت: قرار بود پتروشیمی فسا و جهر در مرز دو شهرستان احداث شود، در داراب پتروشیمی ها سر جای خود باقی می ماند و در فیروزآباد. صنعت پایین دست

وی در خصوص افزایش ظرفیت ذخیره سازی محصولات و خط انتقال نفت گفت: قرارداد این خط انتقال منعقد شده که کار بزرگی است. این امر باعث کاهش بار جاده‌ها برای ساخت پالایشگاه دوم می‌شود.»

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بزرگراه شیراز – اصفهان، خاطرنشان کرد: این بزرگراه در قطعه یک تا شش آماده شده و در مقابل قطعه هفت و هشت قابل استفاده است، قطعه هفتم در حال انجام است و 8 آیین نامه دولتی نیز دریافت کرده ایم در خصوص بزرگراه شیراز – بوشهر، مردم برای شروع این پروژه اقدام به خرید سهام کرده اند.

قادری همچنین به حذف ارز ترجیحی و گرانی محصولاتی مانند مرغ و تخم مرغ اشاره و خاطرنشان کرد: بازار برای حفظ قیمت کالا ارز خریداری می کند و آثار و تبعات تورم تشدید می شود.

وی با بیان اینکه راهکار دیگر این است که نرخ ارز گندم و دارو را 4200 نگه داریم و بقیه را لغو کنیم، افزود: ساختمان دولت همان راه حلی است که 250 هزار میلیارد تومان برای این منظور 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است. میلیاردها تومان هم به شرکت های دارویی داده می شود تا با همین قیمت دارو به مردم خدمت کنند.

خواندن
شریعتی: انقلاب اسلامی با شعار و بنر به پیروزی نرسید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یارانه گوشت مرغ و غیره به مردم پرداخت می شود، گفت: بیشتر منابع ارزآوری در قالب یارانه در اختیار مردم قرار می گیرد. .

قادری همچنین با تاکید بر اینکه در بحث مالیاتی نباید نرخ تغییر کند بلکه باید از گروه هایی که مالیات نمی پردازند مشمول مالیات شوند، تاکید کرد: راه بهبود وضعیت معیشتی مردم افزایش تولید و رفع موانع تولید است و باید موانع را برطرف کنیم. سرمایه گذاران . .

وی همچنین از ویژگی های بودجه سال 1401 کشور یاد کرد: توجه به حمل و نقل عمومی، الزام دولت به گاز سوزی، تنظیم ارز ممتاز، بازپرداخت بدهی به صندوق بازنشستگی برای همسان سازی، اخذ مالیات از سپرده های تکلیفی برای گذار به سرمایه گذاری و … شفافیت مالیاتی همراهی آنها برای گزارش معاف از مالیات یکی از نکات برجسته بودجه است.

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از تولید گوشی و تبلت خانگی با اخذ عوارض گوشی های وارداتی، معافیت از خدمت سربازی متاهلین دارای دو فرزند و بیشتر، تکلیف قوه قضاییه. افزایش درآمد سربازان، افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، تعهد اجباری بیمه سه دهک پایین جامعه، ایجاد صندوق بیماران لاعلاج، نظافت، کمک به تعمیر خودروهای فرسوده، کمک به مدارس برای امور خیریه، ارتقاء. تجهیزات جاده‌ای و شهری که زیرساخت‌های مسکن ملی و حداکثر 30 میلیارد دلار عوارض الکترونیکی را فراهم می‌کند. شفافیت حقوق نمایندگان، معافیت مالیاتی واحدهای صندوق سرمایه گذاری، الزام پزشکان به استفاده از دستگاه کارتخوان از مهمترین شاخص های بودجه 1401 است.

خواندن
گفت‌وگوی وزیر خارجه عربستان با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قادری با بیان اینکه 250 میلیارد تومان در حوزه یارانه ها تخصیص داده شده است، گفت: ساماندهی اشیا بر اساس کد ملی به اشیاء مدیریت شده از دیگر نکات مهم بودجه است.

وی درباره کارخانه های ITMC نیز گفت: سهم ایران در کارخانه های مخابراتی. T. MC از ایران خودرو و منابع این کارخانه رایگان است و در زمینه خود فعالیت می کند. برای ایران خودرو فارس نیز مقرر شد رنگ و بدنه در استان باقی بماند.

قادری در خصوص انتقال آب خلیج فارس به استان گفت: قبل از تکمیل خط انتقال به شیراز، از شیراز به جنوب تکمیل می شود تا محدودیت های آبی برای صنایع تامینی رفع شود.

نماینده مردم شیراز و زرگان درباره مشکل آب شهر شیراز نیز گفت: با توجه به خط دوم برق از سد درودزن به شیراز، اگر شش کیلومتر لوله گذاری شود، آب به معلی آباد می رسد و مشکل آب است. شهر شیراز حل می شود این بشار است که قرار است 100 میلیون متر مکعب آب به شیراز برسانیم.

قادری با بیان اینکه در خصوص انتقال آب از استان فارس به اصفهان و یزد نیز جلساتی داشتیم، گفت: در تلاش هستیم از این کریدور استفاده کنیم و آب را به شهرهای شمالی فارس، اصفهان و یزد برسانیم و رهاسازی آب نیز انجام شده است. افزایش یافت. “.

وی درباره شهرهای صنعتی استان نیز گفت: تلاش شده است تا موانع واگذاری زمین در شهرک های صنعتی بیضا و سروستان و منطقه ویژه بهداشتی رفع شود. همچنین در شهرهای صنعتی دیگر در نقاط مختلف استان به ویژه نزدیک شیراز برای رفع محدودیت ها و مشکلات مشغول هستیم.

خواندن
معرفی بهترین مرکز فروش فریزر صندوقی در انواع مختلف در تهران
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

نماینده ساکنان شیراز و زرگان با بیان اینکه در گردشگری طبق مشاهدات از قابلیت بافت تاریخی و فرسوده استفاده می کنیم، گفت: پارچه های اطراف امامزاده ها تمیز است که می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه امسال سال جهش اقتصادی است، گفت: سال آینده سال جهش اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *