پس قیمت تابلوفرش بافتی چی؟ (7)

پس قیمت تابلوفرش بافتی چی؟
تابلو فرش چهره

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره با سایر تابلو فرشهای ماشینی عمومی با طرحهای مختلف، یکسان است. در این نوع تابلو فرش از رنگ های محدودتری استفاده می شود ولی مانند فرش روی دستگاه فرش ماشینی و با همان تعداد نخ فرش ماشینی بافت زده می شود. از آنجایی که قیمت سفارش تابلو فرش سفارشی دستباف نسبت به تابلو فرش های ماشینی بیشتر می باشد و همچنین مدت زمان بافت این فرش های دستباف نسبت به فرش های ماشینی بیشتر می باشد . همچنین قیمت تابلو فرش چهره ماشینی نیز بسیار کمتر از قیمت تابلو فرش چهره دستباف است. لازم به ذکر می باشد که سفارشات بافت طرح اختصاصی در سایز دلخواه فرش و تابلو فرش (بافتنی) نیز تحت عنوان فرش سفارشی نیز پذیرفته می شود. اما سایز متداول تابلو فرش های چهره برابر با ۵۰۷۰ می باشد. كار بافت فرش را با زیرانداز شروع كردم اما از ابتدا به انتقال معانی در قالب این هنر علاقه مند بودم. بلکه کشور های اروپایی و غرب و نیز کشورهای عربی علاقه فراوانی به این نوع تابلوفرش دارند .

تابلو فرش چهره

Art icle has be᠎en c re᠎ated with the ​he lp of ᠎GSA  Co nt᠎ent Generato r DE MO!

حداقل هزینه طراحی نقشه تابلو فرش برای بافت، 70000 تومان می باشد، توجه داشته باشید که این هزینه در قیمت تمام شده تابلو فرش محاسبه شده است. برای آن که بتوان تابلو فرشی با بافت چهره بر روی آن در اختیار داشته باشید نمی توان تنها به پرینت تصویر اکتفا کرد و عملاً بایستی عکس انتخابی توسط طراحی حرفه ای با توجه به رنگبندی دستگاه بافت به صورت پیکسلی طراحی شده و سپس با استفاده از دستگاه در مدت زمان کوتاهی به صورت بافت بر روی فرش پیاده سازی شود. در سال 1369شمسی فرشی با عنوان ‘ باغ عرفان ‘ طراحی و تولید كردم كه آثاری از پنج پیامبر اولوالعزم در طراحی آن منظور شده بود. تولید تابلو فرش چهره چاپی، زمان بسیار کمتری نیاز دارد و مراحل تولید آن بسیار سریعتر انجام میشود. اگر نیاز به شستشو با آب ولرم دارید ، توصیه می شود که فرش را با کمی شامپو ترکیب کرده و فرش را به راحتی بشویید. معمولاً برای آن که رنگ تابلو فرش پخش شود نیاز است آن را در معرض حرارتی قرار دهید که برای تولید آن استفاده شده است.

خواندن
گردان‌های الاقصی قسم خورد پاسخ جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی در راه است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

بسیاری از فرشبافان تبریز هنر لازم برای تولید فرش كیفی را دارند اما در بیشتر موارد نبود سرمایه كافی موجب كاهش كیفیت می شود. هرچند که این کار با ساخت و تولید روباتهای قالیباف تا حد زیادی امکان پذیر شده است ، اما چاپ دیجیتال روی تابلو فرش ماشینی را می توان گامی نو در این عرصه دانست . اما در تابلو فرش چاپی از رنگ های بیشتری در نقشه تابلو فرش استفاده می شود و تصویر وضوح بیشتری دارد. معمولا از رنگ بندی های خاصی که برای تصویر ها مناسب اند در تابلو فرش های ماشینی استفاده می شوند . از مزیت های چاپی کیفیت بالاتر تصویر و رنگ استفاده شده ی باشد. خصوصیتی که باعث تمایز تابلو فرش های دستباف در میان دیگر تابلو فرش ها می گردد تنوع رنگ آن است. امروزه با مدرن شدن سطح زندگی بشر , کالا ها و مواد مصرفی نیز ضامل مدرن شدن و جدید و بروز شدن قرار گرفتند.

امروزه طرح های پاییزی نیز در میان خریداران تابلو فرش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل سفارش تابلو فرش های دستباف کمتر از تابلو فرش های ماشینی می باشد و سفارش تابلو فرش های چهره سفارشی ماشینی امروزه بیشتر صورت می گیرد زیرا خریداران توان پرداخت هزینه های گزاف تابلو فرش چهره دستباف را نداشته و به دنبال تابلو فرش هایی با کیفیت و قیمت مناسب می باشند . در واقع نخ رنگی تابلوفرش ماشینی دقیقا همان نخ رنگ فرش ماشینی باید باشد و نمیتوان به دلخواه از هر رنگی استفاده کرد. پس بنابراین به راحتی ده ها سال عمر مفید و ماندگاری همیشگی دارند. همچنین قاب ها در هر اندازه دلخواهی و هر طرح پیشنهادی از طرف شما ساخته می شوند. تابلو فرش در واقع یک فرش کوچکی می باشد که داخل چارچوبی بنام قاب قرار میگیرد و به عنوان تابلو به دیوار آویخته می شود.. چاپ عکس عزیزان و قرار دادن این عکس ها درون قاب بسیار با ارزش بوده و به آن توجه ویژه ای می شود. با توجه به عوامل موثر در قیمت تابلو فرش عکس چهره می توانید قیمت تابلو فرش های عکس چهره را در جدول زیر مشاهده کنید .

خواندن
صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *