امکانات بیمارستان شهدای یافت‌آباد پاسخگوی نیازهای مراجعه‌کنندگان نیست

[ad_1]

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان شهدای یافت آباد واقع در جنوب پایتخت بازدید و در بازدیدی غیرمنتظره از زحمات کادر درمانی تقدیر و از نحوه برخورد با بیماران و مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضائیه، در ابتدای این بازدید دو ساعته، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مدت دو ساعت در اورژانس بیمارستان شهدای آباد حاضر شد.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی، گفتگو با بیماران و همراهان در خصوص تاخیر در انتصاب چند بیمار در اورژانس، نکاتی را متذکر شد.

کلینیک های تخصصی بیمارستان بعدی انتصاب رئیس یکی از مهم ترین نهادهای نظارتی کشور بود.

خدایان با توجه به معطلی بیماران در راهروهای پلی کلینیک ها، از مدیریت بیمارستان در این خصوص شفاف سازی خواست.

در این بازدید تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهدای یافت آباد از مشکلات سیستم نوبت دهی گلایه کردند.

کمبود یک هفته رادیولوژیست برای انجام سونوگرافی، کمبود دستگاه ام آر آی، عدم حضور مداوم پزشک متخصص و فوق تخصص و کمبود دستگاه دیالیز کافی از جمله مشکلات تنها بیماران بستری در بیمارستان دولتی منطقه 18 با رئیس سازمان بازرسی بود. . سازمان. دسترسی مشترک

در ادامه یکی از اعضای قوه قضائیه از بخش‌های کرونا، داخلی، سوختگی، قلب و مراقبت‌های ویژه بازدید کرد و در جریان ویزیت بیماران و ارزیابی نحوه ارائه خدمات و حضور پزشکان برای معاینه بیماران بستری، جلسه استماع شد. در مورد نگرانی های مشتریان پرس و جو کنید. .

وی همچنین پای دل کادر درمانی بیمارستان شهدای یافت آباد نشست و با تجلیل از زحمات آنان در جهت خدمت رسانی با وجود کمبودهای موجود، از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد و رفع مشکلات این قشر از جامعه را از طریق وزارت بهداشت اعلام کرد. .

خواندن
عسگری: وضعیت سهامداری در بیمارستان‌های خصوصی شفاف می‌شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از بخش توموگرافی کامپیوتری از نزدیک با خدمات این واحد آشنا شد و نظرات متعددی را بیان کرد.

در این بازدید و پس از اطلاع از عدم توزیع وجوه کمک های مالی این بیمارستان توسط سازمان اوقاف، با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده در بیمارستان فوق باید به گروه هدف رایگان باشد، بازرس کل امور بهداشت و درمان کشور. سازمان بازرسی به کشور دستور داد بلافاصله گزارشی در این خصوص تهیه و از طریق وزارت بهداشت و سازمان خیریه پیگیری شود.

نماینده قوه قضاییه در پایان این بازدید با بیان اینکه تجهیزات و تجهیزات بیمارستان شهدای یافت آباد با وجود پوشش یک میلیون و دویست هزار نفری پاسخگوی نیاز مراجعین نیست، تاکید کرد: نیاز به پیگیری قبل از حل مشکلات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به فرسودگی ساختمان و تجهیزات بیمارستان و لزوم برنامه ریزی برای حضور مستمر پزشکان متخصص و تنگ نظر، بر لزوم انجام اقدامات لازم برای انتقال سطح بیمارستان تاکید کرد. بیمارستان از پزشکی تا آموزشی و درمان و گفت: و می توان از تعداد زیادی از مشتریان برای تسریع در کیفیت و کیفیت خدمات از طریق آموزش بیمارستان و آماده سازی بیمارستان جدید و تجمیع ساختمان های نامتجانس استفاده کرد.

خدایان گفت: موضوع عدم توزیع درآمد از سوی صندوق در سازمان حسابرسی به صورت جدی در حال بررسی است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به وسعت و تراکم جمعیت در منطقه تحت پوشش، وزارت بهداشت نیازمند توجه ویژه به این مرکز درمانی در حوزه پرسنل متخصص و محدود است. و تجهیزات؛ بنابراین گزارش، در بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد، مسعودی اصل، بازرس بهداشت و مهدی بهادر، مدیرکل بازرسی نیز حضور داشتند.

خواندن
ویدئو / مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم ایران
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *