کمپرسور اسکرو بیتزر مدل Bitzer) CSH6563 60)

کمپرسور اسکرو بیتزر مدل Bitzer) CSH6563-60)
کمپرسور اسکرو بیتزر

شرکت بیتزر نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انتخاب کمپرسورهای شرکت خود دارد که به راحتی در دسترس بوده و با تعریف پارامترهای ورودی به آن ، مناسب ترین کمپرسور را برای هر نوع کاربردی پیشنهاد می دهد. برخی از کمپرسورهای بیتزر برای کار با مبردهای پرکاربرد خاصی طراحی و بهینه سازی شده اند که همانطور که اشاره شد با تعریف مبرد خاص مورد نیاز در پارامترهای ورودی نرم افزار ، کمپرسور خاص بهینه شده مختص آن مبرد را پیشنهاد می دهد که هم از نظر مصرف انرژی و هم دوام به بهترین شکل با مبرد مورد نظر سازگار است. از این مدل کمپرسورهای اسکرو که بصورت نیمه بسته نیز هستند و مانند کمپرسورهای اسکرو سری کامپکت قابلیت تعمیر دارند. برخلاف کمپرسورهای نیمه بسته و باز HS & OS این مدل از کمپرسورها می توان برای کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده کرد و نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارند که توضیح داده خواهد شد. بیشتر مدل های شرکت بیتزر در صورت نیاز به سرویس اساسی و تعمیر ، قابلیت تعمیر دارند و تعمیرگاه های زیادی در کشور وجود دارند که خدمات سرویس و تعمیر کمپرسورهای بیتزر را انجام می دهند. کمپرسور سمی هرمتیک کامپکت اسکرو بیتزر مجهز به کنترل مکانیکی ظرفیت و بازهی عملکردی بزرگ میباشد.

کمپرسور اسکرو بیتزر

شرکت ماخ طراح و تولید کننده انواع چیلر بیتزر پیستونی و چیلر اسکرو بیتزر و نیز انواع دیگر چیلرهای مجهز به کمپرسورهای هنبل تایوانی ، کوپلند و دانفوس است. در سال بعد کمپرسور نوع Transcritical را با مبرد Co2 تولید کرده و ارائه نمود و در سال 2003 برای پیشرفت در تکنولوژی و افزایش تولید انواع کمپرسور اسکرو، اقدام به احداث یک کارخانه جدید و مجهز در شهر روتنبرگ آلمان نمود. در ابتدا، شروع کار شرکت بیتزر طراحی و تولید اکسپنشن ولوهای ترموستاتیک جهت سیستمهای برودتی و تهویه مطبوع بود که در ادامه، در سال 1940 اقدام به طراحی و تولید اولین کمپرسور برودتی خود از نوع سیلندر پیستونی نوع باز نمود. با گسترش واحدهای تحقیقات و نوآوری، شرکت بیتزر موفق شد اولین مدل از کمپرسورهای Subcritical جهت کار با مبرد Co2 را روانه بازار تبرید کند. همچنین برای دسترسی به کلیه کاتالوگ ها ، بروشورها و مدارک فنی کمپرسورهای بیتزر وارد این لینک Bitzer Documentation شوید. با توجه به وسعت بالا و جمعیت زیاد قاره آسیا و به تبع آن نیاز زیاد به سیستمهای تهویه مطبوع و برودتی، شرکت بیتزر در سال 1994 تصمیم به احداث کارخانه جدید خود در کشور چین کرد. بیتزر در سال 1992 اولین مدل از کمپرسورهای سیلندر پیستونی با پوسته آلومینیومی سبک جهت تهویه مطبوع و سرمایش در ناوگان حمل و نقل جادهای را روانه بازار کرد.

خواندن
خشم انگلیسی‌ها از اعطای نشان سلطنتی به تونی بلر
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

شرکت گذرگاه صنعت و تجارت به عنوان تامین کننده انواع کمپرسور کاپکت بیتزر و سایر تجهیزات سردخانه از برندهای معابر اروپایی و چینی می باشد . کمپرسورهای اسکرو با استفاده از دو محور مارپیچ که در موازات یکدیگر دوران میکنند، مبرد را به داخل خود کشیده، آن را فشرده کرده و سپس تخلیه میکنند. شرکت بیتزر یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده کمپرسور و تجهیزات مورد استفاده در صنایع برودتی است. به منظور استعلام لیست قیمت کمپرسور سمی هرمتیک کامپکت بیتزر و یا در صورت درخواست واردات موارد خاص که موجودی در داخل نمی باشد می توانید از طریق راه های ارتباطی با گذرگاه صنعت و تجارت در ارتباط باشید . استهلاک و هزینه نگهداری پایین، طول عمر بالا و همچنین تعمیر پذیر بودن این نوع کمپرسور از مزیتهای بسیار مهم آن میباشد. تنوع در نوع تکنولوژی تراکم و ظرفیت کمپرسورها از مزیتهای بسیار مهم محصولات شرکت بیتزر میباشد. در سال 2012 دو اتفاق مهم و قابل توجه در بیتزر کاتالوگ کمپرسور اسکرو بیتزر رخ داد. همچنین کنترل ظرفیت بینهایت هم بصورت 100-25% است؛ یعنی در مواقع اضطراری می توان بصورت کامل 3 سیلندر را کاهش داد. انتخاب کمپرسور اسکرو بیتزر در ابتدا با توجه به شرایط کاربری که چه مدل کمپرسوری انتخاب شود تعیین می شود .

با پیشرفت روز افزون، شرکت بیتزر اقدام به تأسیس کارخانه جدید خود در کشور استرالیا نمود. در سال 1991 شرکت بیتزر اقدام به طرح توسعه شرکت در داخل کشور آلمان به متراژ 25000 متر مربع نمود. در ادامه تصمیم بیتزر برای کسب سهم بیشتری از بازار کمپرسورهای تبریدی در سراسر دنیا، این شرکت در سال 1993 اقدام به تأسیس کارخانه خود در کشور برزیل نمود. طیف کمپرسورهای تولیدی شرکت بیتزر، هم از بابت نوع تکنولوژی تراکم و همتوان و ظرفیت تولید برودت بسیار متنوع میباشند. فرآیند تراکم در کمپرسور اسکرال بدین صورت است که بخار مبرد از طریق لوله مکش وارد کمپرسور و مجرای حلزونی آن میشود، در نتیجه چرخش دو مجرای حلزونی شکل در داخل همدیگر بخار مبرد در مرکز حلزونی متراکم شده و با سطح فشار بالاتر از شیر دهش کمپرسور خارج میشود. شرکتهای بزرگ و بنام تولید کننده چیلر و سایر تجهیزات تهویه مطبوع و سرمایشی در جهان، از مشتریان محصولات شرکت بیتزر میباشند. کمپرسور اسکرو بیتزر CSH6563-60 یکی از جدید ترین مدل های این سری است که در ادامه به بررسی اجمالی آن می پردازیم.

خواندن
همه چیز در مورد تولید مبل در چهاردانگه
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

Article h​as been created wi᠎th the he​lp  of G SA Con​te᠎nt Gen᠎erator D em ov ersi᠎on.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *