مدعیانی که همیشه فریاد می زنند، چرا ساکتند؟!

[ad_1]

یادگار امام جنایت اخیر حکومت عربستان سعودی در اعدام 81 شهروند این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی صبح امروز در ابتدای درس خارج حقوق خود با اشاره به «جنایت هولناک» اخیر دولت سعودی علیه گروهی از مسلمانان سعودی از جمله شیعیان قطیف و احساء، گفت: ، گفت: شک و تردید جوهره این عمل است و هر انسان آزاده ای در جهان آن را محکوم می کند. در یک کشور اسلامی بسیار زشت و غیرقابل قبول است که عده ای از جمله کودکان به خاطر فجیع ترین و ظالمانه ترین مبارزه سیاسی و در نهایت شهادتشان مجازات و توهین شوند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ شیعیان و آزادیخواهان در عربستان بسیار دردناک است، افزود: حکومت خاندان به فرموده امام لعنت الله علیه خود را از تمام احکام دموکراسی و آزادی محروم کرد و تبدیل به سلطنت مطلقه، برگردانده شده آنچه مردم رای دهند، تأثیری بر آن ندارد و مردم اصولاً هیچ نقشی در سیاست و زندگی آنها ندارند. این یک سیستم بدوی است که بر روی درآمدهای نفتی آزاد کار می کند.

سید حسن خمینی با اشاره به تناقض ادعای آزادی خواهی قدرت های غربی و بی توجهی آنها به جنایات حکومت سعودی، قطعه قطعه کردن روزنامه نگار سعودی توسط حاکمان عربستان سعودی در سال های گذشته را یادآور شد و اظهار داشت: اگر در هر جایی اتفاق بیفتد. در غیر این صورت، آنچه در جهان رخ داده است، محکومیت جدی خواهد داشت.

گویی حفاظت از ارزش ها در جهان با پول قابل نابودی است

خواندن
سرمدی: اسدآباد با کمبود متخصص جراحی مغز و اعصاب مواجه است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی ادامه داد: به نظر می رسد حفظ ارزش ها در دنیا با پول قابل از بین رفتن است. چون وقتی صحبت از عربستان می شود، همه چشم ها بسته است و عقل ها شسته می شود، اما در جاهای دیگر فریاد می زنند «واویلا». و این گونه رفتار مصداق «کلمه حق القصد باطل» است. چرا این متقاضیان همیشه فریاد در جای دیگر سکوت کرده اند؟!

با رفتار خود آبروی اسلام را می برند

یادگار امام همچنین از «سر بریدن» به عنوان نوعی شهادت برای جنایت اخیر در عربستان سعودی یاد کرد: بی جهت نیست که داعش از یک محل آمده است و با وجود اینکه فقط نام آنها ضعیف بود، به نظر می رسید که همه آنها هستند. اینها راه را طی می کنند و با رفتارشان اسلام را بدنام می کنند؛ این رفتار ضد دینی و اعتباری که از اسلام می گیرند، یادآور یکی از چیزهایی است که از قدیم الایام رایج بوده است.

وی در پایان گفت: ما این جنایت هولناک و شهادت را در حد شهادت مسلمانان و شیعیان محکوم می کنیم و از خداوند می خواهیم که عاملان این جنایت را لعنت کند و آنها را در دنیا مجازات کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *