خرید ترازوی دیجیتال شیشه ای مخصوص وزن کردن جنس اصل (3) پروژه نگار (2)

خرید ترازوی دیجیتال شیشه ای مخصوص وزن کردن جنس اصل (3) – پروژه نگار
ترازو شیشه ای

اگر می خواهید از این وسیله در فروشگاه و مغازه استفاده کنید طبیعتا باید ترازو های مناسب این کار را خریداری کنید. اکنون که از این وسیله در خانه استفاده می شود پس طبیعتا توجه به طرح و مدل آن بیش از پیش مهم جلوه می کند. همین پایه های ضد لغزش ترازو، ایمن بودن افراد را تضمین می کند. یکی از انواع ترازو های خانگی میتوان به ترازو دیجیتالی اشاره کرد که بر روی این ترازو ها یک صفحه نمایشگر دیجیتالی قرار دارد که اعداد و ارقامی که را نشان می دهد به صورت دیجیتالی هستند. ترازوی دیجیتال که در صنعت، تجارت، علم، آموزش و مصارف خانگی کاربرد دارد، ماهیتش مشابه ترازوهای قدیمی است منتها با داشتن قطعات الکترونیکی متعدد، دقت عمل بیشتری دارد و استفاده از آن نیز راحتتر است. ترازو دجیتال وشیشه ای خانگی امسیگ آلمان ترازو با مدار الکترونیکی است که به جهت اندازه گیری وزن افراد در منزل یا در محل کار مورد استفاده قرار میگیرد و در مطب پزشکان هم مورد استفاده قرار میگیرد. شوری با تغییر غلظت املاح در محیط رشد گیاه بر تعادل یونی، اسمزی و متابولیسم گیاه تأثیر میگذارد. آنها همچنین گزارش کردند که این محصول زراعی، در مقاومت به شوری دارای تنوع درونگونهای و بینگونهای بسیار زیادی است.

ترازو شیشه ای

A rticle was c re at ed  wi​th GSA Conte nt G en er​at or  Demoversi​on!

با توجه به اینکه کشت کلزا بهعنوان یک محصول با ارزش در سالهای اخیر در مناطق شور اغلب کشورها و حتی ایران بسیار گسترش یافته است. بنابراین مطالعه روی ارقام متداول این محصول از نظر مقاومت به شوری و فهم چگونگی پاسخ ارقام به شوری به غربالگری و ارتقای سطح این مقاومت در بین ارقام زراعی آن در کشورمان بسیار ضروری بنظر میرسد. بررسیهای قبلی ما روی اثر شوری بر جوانه­زنی 9 رقم کلزا نشان داد که ارقام مختلف حد تحمل متفاوتی به شوری دارند و در بین 9 رقم مورد آزمایش ما رقم(H308) مقاوم­تر و رقم (H420) بیشتر حساس به شوری بود، بنابراین این ارقام برای بررسی سازوکارهای بیوشیمیایی پاسخ به شوری برگزیده شدند. این آزمایش بصورت فاکتوریل در قالب طرح کاملاً تصادفی با دو رقم کلزا و 5 سطح شوری با 3 تکرار اجرا شد. به علاوه سطوح شیشه ای ترازوهای شیشه ای دیجیتال با هر بار استفاده، ممکن است دچار لکه یا اثر انگشت شوند و این آلودگی ها به دلیل صاف و صیقلی بودن سطح، به وضوح خود را نشان می دهند و اثر نامطلوبی بر بیننده می گذارند. به این صورت که هر 12 ساعت، 50 میلیمولار غلظت محلول افزایش مییافت (با افزودن مقادیر مشخص NaCl، به محلول غذایی یکدوم هوگلند)، تا اینکه سرانجام در تیمار شوری مطابق با طرح آماری، سطوح شوری محلولهای غذایی به غلظتهای 50، 100، 150 و 200 میلیمولار نمک رسید.

خواندن
رکورد ویو لایو اینستاگرام
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به این ترتیب زمانی که با دستگاه کار نمی کنیم باطری بیهوده مصرف نمی شود. صفحه دیجیتال ترازو دیجیتال کمری انرژی مورد نیاز خود را از طریق دو عدد باطری نیم قلم تامین میکند. ترازو دیجیتال جیبی محصولی با کیفیت و بسیار کارآمد برای آن دسته از افرادی است که بخاطر کسب و کار خود نیاز به دانستن وزن دقیق دارند. پس از 3 ساعت هدایت الکتریکی آنها با استفاده از EC متر اندازهگیری شد. سنجش وزن تر و خشک اندامهای هوایی و ریشه : وزن تر اندامهای هوایی و ریشه گیاهچههای 20 روزه (شش برگی) دو رقم کلزا با استفاده از ترازو اندازهگیری گردید. در پایان گیاهچههای (شش برگی) 20 روزه دو رقم مختلف برداشت شدند و بعد شاخصهای رشد گیاهچه و همچنین محتوای کلروفیل و آب نسبی و میزان نشت الکترولیتی از برگ بررسی گردید. نتایج آنالیز واریانس و اثر مستقل فاکتورهای رقم و شوری بر شاخصهای رشد گیاهچه و همچنین محتوای کلروفیل و آب نسبی و میزان نشت الکترولیتی از برگ در جدولهای 1 و 2 ارائه شده است. سنجش میزان نشت الکترولیتی غشاء پلاسمایی: 2/0 گرم وزنتر برگ از هر تکرار را به دقت شسته و بعد در ظروف شیشهای درپوشدار محتوی 10 میلیلیتر آب دیونیزه قرار قیمت ترازوی شیشه ای خانگی داده شد.

درصد هدایت الکتریکی بیانگر میزان نشت الکتریکی مواد از غشاء می­باشد که مطابق فرمول زیر محاسبه میگردد. سنجش میزان کلروفیل: اندازهگیری کلروفیل با روش Arnon (1959) براساس استخراج با استون 80 درصد و اندازهگیری جذب محلول توسط دستگاه اسپکتروفتومتر در طول موجهای ۶۴5 و ۶۶3 نانومتر اندازهگیری گردید و از فرمول زیر برای محاسبه مقدار کلروفیل کل برگ استفاده گردید. کاربرد ترازو دیجیتال با توجه به اندازه و مدل آن متفاوت است. در بسیاری از ترازو های دیجیتال پیشرفته و مدرن به غیر از وزن کشی قابلیت های دیگری مانند اندازه گیری درصد چربی بدن ، فشار خون ، شاخص بدن و … 14- دارای تراش عالی کناره های ترازو. حقیقت این است که ترازوی شیشه ای دیجیتال، از قابلیت اطمینان بالاتری نسبت به انواع آنالوگ برخوردار است و دقت آن بسیار بالاست و خواندن نتایج نیز از روی آن بسیار آسان است، به خصوص به دلیل سطح واضح شیشه های شفافی که در ساخت آنها استفاده می شود.

خواندن
قدردانی اردوغان از رئیسی - ایسنا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *