آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو

شاید شما هم با این سوال که شیبا اینو چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد، مواجه شده باشید یا قصد داشته باشید آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو را یاد بگیرید. شیبا اینو از جمله ارزهای دیجیتالی است که امروزه تبدیل به یکی از جنجالی‌ ترین و پر حاشیه ترین آن‌ ها شده‌ است و در عین‌ حال یکی از ارزهای موفقی است که به‌ تازگی جای خودش را در دنیای ارزها پیدا کرده‌ است. افراد زیادی شیبا اینو را رقیبی برای درج کوین و یا حتی جایگزینی برای بیت کوین به شمار می‌ آورند. این ارز جای رشد بسیار زیادی در بازار کنونی دارد و می‌ تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌ گذاران باشد. ما در این مقاله قصد داریم به آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو بپردازیم و موارد مبهم در این خصوص را برای شما بیان کنیم. آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو مانند هر ارز دیگری مهم است که باید آن را یاد بگیرید.

شیبا اینو چیست؟

همان‌ طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، شیبا اینو امروز تبدیل به یکی از موفق‌ ترین ارزها و در عین‌ حال جنجالی‌ ترین و پر حاشیه ترین آن‌ ها شده‌ است. به‌ طوری‌ که افراد بسیاری از کاربران و سرمایه‌ داران این ارز را جایگزینی برای بیت کوین یا حتی رقیب دوج کوین می‌ دانند. شیبا اینو را یک توکن ERC-۲۰ مبتنی بر اتریوم می دانند. به‌ همین دلیل یک ارز دیجیتال مستقل نیست، بلاک چین اختصاصی خودش را ندارد و روی توکن های بلاک چین اتریوم پیاده‌ می‌ شود. مبتکر شیبا اینو در ابتدا آن را نه به عنوان یک ارز دیجیتال مهم، بلکه به عنوان یک شوخی طراحی و وارد بازار ارزهای دیجیتالی کرد و شاید هیچ گاه تصورش را نمی کرد این ارز روزی رقیبی برای دوج کوین یا اتریوم تلقی شود. نام و نهاد این اسب از نژاد یک سگ ژاپنی به نام شیبا اینو الهام‌ گرفته شده‌ است. شیبا اینو در سال ۲۰۲۰ و توسط فردی با نام مستعار ریوشی متولد شد. شیبا اینو تشابه بسیار زیادی به دوج کوین دارد و عده‌ ای معتقدند که قصد دارد تجربه دوج کوین را تکرار کند، در صورتی‌ که توسعه‌ دهندگان شیبا اینو این ادعا را رد می‌ کنند و عکس آن را صادق می‌ دانند.

خواندن
روسیه به دنبال اخذ تضمین‌های امنیتی از اوکراین است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

اما موضوع قابل‌ تأمل و مهم در خصوص این توکن این است که توانسته است موفقیت بسیار خوبی را کسب و رضایت مشتریان خودش را جلب کند. این توکن در جایگاه ۱۳ ارزهای دیجیتالی قرار گرفته‌ است و تنها با دوج کوین دو رتبه تفاوت دارد.

سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو

این ارز دیجیتالی نیز مانند سایر ارزهاست و سرمایه‌ گذاری در آن ممکن است ریسک‌ های مخصوص به خودش را داشته باشد. که البته با آشنایی و آموزش نحوه سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو می‌ توان میزان ریسک‌ پذیری را کاهش داد. ما در زیر به برخی از موارد ریسک‌ پذیری شیبا اینو اشاره می‌ کنیم.

احتمال کاهش قیمت در آینده

احتمال این‌ که شیبا اینو در آینده دچار افت قیمت شود، وجود دارد. چون در حال حاضر تجربه افزایش قیمت بسیار بالایی را داشته‌ است و به بیانی دیگر این توکن اوج قیمتی خودش را پشت سر گذاشته‌ است و احتمالاً دارای حباب باشد.

کارایی و موارد استفاده محدود

همان‌ طور که در مقدمه اشاره کردیم، شیبا اینو کاربرد خاصی ندارد و نمی‌ تواند در دنیای بلاک چین‌ ها با ارزهای دیجیتالی مشکلی را حل‌ و فصل کند. همین کاربرد محدود، یکی از ریسک‌ هایی است که سرمایه‌ گذاران به‌ ویژه سرمایه‌ گذاران خرد باید به آن توجه کنند.

اقتصاد توکن غیر معمول

از جمله معایب و ایراداتی که به شیبا اینو وارد می‌ شود، اقتصاد توکن آن است. چون این توکن در ابتدای تولد یک کوادریلیون تولید شد که عدد بسیار بالایی است و کمی غیر معمول به‌نظر می‌ رسد.

خواندن
خروش اومیکرون در قم؛ هفت فوتی در یک روز
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

برخی افراد این رشد و تولد بیش‌ از حد را نشانه غیر حرفه‌ ای بودن و بی‌ مسئولیتی توسعه‌ دهندگان شیبا اینو می‌ دانند و از این موضوع ابراز نگرانی می‌ کنند.

آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو

برای آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو مانند همه ارزهای دیجیتالی دیگر، راه‌ های مختلفی وجود دارد. مثلاً برای خرید آن شما می‌ توانید از دو روشی که در زیر اشاره می‌ کنیم یکی را به‌ عنوان راه خرید انتخاب کنید.

1.خرید شیبا اینو از صرافی‌ های ایرانی با ریال و کارت بانکی

برای این‌ مورد شما کافی است که عبارت «صرافی‌ های ارز دیجیتال ایرانی» یا «خرید شیبا اینو از صرافی ایرانی» را در گوگل سرچ کنید. گوگل لیست تمامی صرافی‌ های ایرانی در این خصوص را برای شما پیدا می‌ کند که شما پس‌ از ثبت‌ نام و احراز هویت در آن و با استفاده از کارت بانکی خودتان می‌ توانید این ارز را خریداری کنید. چون شیبا اینو توانسته‌ است محبوبیت خود را در بین سرمایه‌ گذاران به دست آورد، پس اغلب صرافی‌ های ایرانی از آن پشتیبانی می‌ کنند و شما می‌ توانید آن را از بیش تر صرافی‌ ها خریداری کنید.

۲. خرید از صرافی‌ های خارجی

راه دیگر خرید ارز دیجیتال شیبا اینو خرید از طریق صرافی‌ های خارجی است. ممکن است به دلایلی صرافی‌ های ایرانی تمایلی به عرضه این نوع توکن نداشته باشند که در آن صورت شما می‌ توانید از طریق صرافی‌ های خارجی اقدام به خرید کنید. البته برای ما ایرانی‌ ها به‌ علت تحریم‌ ها امکان خرید مستقیم و صرافی‌ های خارجی وجود ندارد. یکی از بهترین گزینه‌ ها برای این کار ان است که در ابتدا مقداری تتر یا بیت کوین را در صرافی‌ های ایرانی خرید کنید، سپس در یک صرافی خارجی آن را به شیبا اینو تبدیل کنید.

خواندن
لیبل خام طرح کاپرا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

البته بسیار دقت کنید از طریق صرافی‌ هایی اقدام کنید که ما را در لیست تحریم‌ های خودشان قرار نداده باشند و احراز هویت در آن الزامی نباشد، وگرنه ممکن است سرمایه شما از بین برود و نتوانید ارزی خریداری کنید.

آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو مانند هر ارز دیجیتالی دیگری کار آسوده ای است و تنها با کمی دقت می توانید آن را فرا بگیرید.

منابع:

آموزش خرید و فروش شت کوین ها برای اولین بار در ایران

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *