با اعتبارات دولتی نمی‌توان کارهای عمرانی در استان را به سرانجام رساند

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اعتبارات دولتی بسیاری از کارهای عمرانی در این استان به پایان نمی رسد و باید به سمت فعالیت اقتصادی برویم که این کار نیز آغاز شده است.

به گزارش ایسنا – حسین مدرس خیابانی در نشست رئیس قوه قضائیه با قضات و دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان

وی با بیان اینکه 14 بازارچه مرزی در سیستان و بلوچستان بازسازی و احیا شده و هم اکنون چهار بازارچه مرزی فعال است، تصریح کرد: بازارچه های مرزی نقش مهمی در توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان دارند و سال آینده سال رونق برای سیستان و بلوچستان خواهد بود. تجارت مرزی در این منطقه استان ها

استاندار در ادامه گفت: این استان فاقد واحدهای تولیدی بزرگ در زمینه اشتغال است که باید رکن این واحدهای تولیدی به منطقه باز شود.

وی افزود: کارآفرینان و فعالان اقتصادی با توجه به جنگ سخت تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

وی گفت: موضوع اشتغال در سیستان و بلوچستان بسیار مهم است زیرا در کاهش مشکلات امنیتی نقش اساسی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در زیرساخت ها ضعف اساسی دارد و در تلاش هستیم تا واحدهای بزرگ اقتصادی را برای آن باز کنیم که خوشبختانه در حال انجام است.

این معلم خیابانی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در بسیاری از زیرساخت ها از جمله راه، آبرسانی، برق و ارتباطات سختی های زیادی دارد، ادامه داد: به طور کلی میانگین بارندگی در این استان 100 میلی متر بوده اما امسال میزان بارندگی در منطقه کاهش یافته است. به میزان 80 درصد

خواندن
کرمان به شدت درگیر بحران آب است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل کشاورزی در منطقه سیستان از بین رفته و مردم در این بخش مشکلات زیادی دارند و باید برای اشتغال جایگزین مورد توجه قرار گیرد، گفت: سیستان و بلوچستان با سه کشور مرز آبی و خاکی دارد که متاسفانه به به دلیل شکنندگی در برخی موارد، هنوز امکان استفاده صحیح از این قابلیت وجود نداشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از تاسیسات زیربنایی استان فاقد شبکه اضافی هستند، گفت: امروز جاده مهم ترین موضوع زیرساختی در این استان است چرا که نقش مهمی در تجارت و ترانزیت دارد.

وی با بیان اینکه ضمن بحث زیرساختی تلاش شد تا تمامی پروژه ها در سیستان و بلوچستان فعال شود، افزود: به برکت دولت سیزدهم تمامی پروژه های زیربنایی متوقف شده در استان فعال شده و مطالبات بسیاری از پیمانکاران برآورده شده است. پرداخت شده.”

یک معلم خیابانی با بیان اینکه امسال 100 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان ساخته شده که برای این استان بی سابقه است گفت: امروز منطقه به کارگاه تولیدی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش مسکن مهم‌ترین فرصت‌های اشتغال‌زایی را در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد که با اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان در تمامی شاخص‌های تردد مسکن ملی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان با کشف یک میلیارد تن ذخایر مس در این استان جزو پنج استان بزرگ در حوزه معدنی است.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ معدنی کشور در سیستان و بلوچستان حضور دارند و در حوزه معادن استان فعال هستند، افزود: اقدامات بسیار خوبی در زمینه دامپروری و دامپروری محلی انجام شده است. . در این استان

خواندن
همه چیز در خصوص مزایا، عوارض و هزینه لیزر موهای زائد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *