مبدل حرارتی چیست؟

مبدل حرارتی چیست؟
مبدل حرارتی آلفالاوال, مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال

سه سال بعد، شرکت آلفالاوال یک سیستم نوین تصفیه روغن در کشتیها و پیشرفته ترین کنترل اتوماتیک شیرها (valves) را در صنعت ایجاد کرد. 4- کاهش چشمگیر رسوب گذاری بر روی سطوح انتقال حرارت : باید توجه داشت که در صورت استفاده از مبدل های حرارتی ، رسوب گیری که یکی از عوامل اصلی افت بازده سیستم های حرارت مرکزی می باشد ، کاهش می یابد. انیمیشن مقابل، اصل کار یک مبدل حرارتی مایع / مایع یک پاس گسکتی آلفالاوال را نشان می دهد که در آن مایعات به صورت متقابل از طریق مبدل حرارتی جریان می یابند. فناوری صفحه و پوسته انتقال گرما ، فشار زیاد ، دمای کار بالا ، اندازه جمع و جور ، رسوب کم و دمای نزدیک را ارائه می دهد. شرکت آلفالاوال با بکارگیری فناوری های نوین جهانی در این محصول سبب افزایش کارایی و بهبود هرچه بیشتر عملکرد آن شده است. این ماده سیستم را قادر می سازد تا با اختلاف دما کمتر کار کند و وزن تجهیزات را کاهش دهد.

مبدل حرارتی آلفالاوال

در این مبدل برای کاهش دمای سیستم سرمایش، هوای فشرده و گرم وارد مبدل شده و انتقال حرارت با ماده مبرد صورت میگیرد. مبدلهای حرارتی صفحه ای و باله ای بیشتر برای خدمات دمای پایین مانند گاز طبیعی ، گیاهان مایع سازی هلیوم و اکسیژن ، گیاهان جداسازی هوا و صنایع حمل و نقل مانند موتورهای هواپیما و موتور استفاده می شوند. شش سال بعد شرکت نروژی Frank Mohn، باعث تقویت بیشتر حضور آلفالاوال در بازارهای دریایی و ساحلی شد. بیش از ده ها سال تحقیقات و انجام آزمایشات باعث شده که مبدل های صفحه ای آلفالاوال دارای بهترین مواد و طراحی پیشرفته باشند که در نتیجه باعث بهینه سازی کارکرد، صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه خواهد شد. 7. تمامی مبدل های صفحه ای آلفالاول مدل آلفاچیل آزمایش نشت توسط هلیوم و یک طیف سنج هلیومی را پشت سر می گذرانند. مبدل حرارتی صفحه ای Alfa Laval مدل BaseLine برای محصولات لبنی، غذایی، نوشیدنی، دارویی، و سایر موارد بهداشتی کاربرد دارند.

خواندن
وقوع انفجار در ابوظبی/ آمریکا به شهروندانش هشدار داد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال

مبدل های صفحه ای آلفا لاوال بسیار کم حجم هستند و به راحتی نصب می شوند. نوع سوم مبدل های حرارتی مبدل حرارتی صفحه ای و پوسته ای است مبدل حرارتی آلفالاوال که مبدل حرارتی صفحه ای را با فن آوری مبدل های حرارتی پوسته و لوله ترکیب می کند. ساختمان مبدل از یک قاب صفحهای ثابت (Frame plate)، قاب صفحهای متحرک (pressure plate)، میله بالایی (carrier bar)، میله پایینی (Guide bar)، ستون محافظت کننده (Support post) و همچنین پیچ و مهرههای محکم (Tie bolt) تشکیل شده است. مبدلهای حرارتی صفحه ای و باله ای معمولاً از آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شوند که بازده انتقال حرارت بالایی را ایجاد می کنند. نوع چهارم مبدلهای حرارتی از یک مایعات میانی یا ذخیره جامد برای نگهداری گرما استفاده می کند ، سپس آن را به طرف دیگر مبدل حرارتی منتقل می کنند تا آزاد شود. برای سفارش، طراحی و خرید خط پاستور و مبدل حرارتی صفحه ای با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و بهینه، این پرسشنامه را پر کنید. این شرکت که دارای 45 مرکز تولید و توزیع در اروپا، آسیا و آمریکا میباشد با مشتریان خود در بیش از 100 کشور جهان همکاری مینماید. در سال 2014، آلفالاوال، مرکز آزمون و آموزش خود در حوزه تجهیزات دریایی و کاربرد آنها را در آلبورگ دانمارک، تاسیس کرد.

این شرکت با 130 سال سابقه در تولید کارآمدترین مبدلهای حرارتی صفحهای، دارای 28 مرکز تولید در سراسر جهان میباشد. شرکت آلفالاوال دارای سه بخش مجزای 1) انرژی، 2) غذا و آب و 3) دریایی میباشد. شرایط کاری خاصی که دارند دارای قیمت گوناگونی هستند. مبدل های حرارتی صفحه ای آلفالاوال به دو دسته کلی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها مجددا دسته بندی جدیدی دارند. جنس صفحات مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال از استنلس استیل ۳۱۶ l می باشد. ما برای اطمینان از مهر و موم بهینه ، واشر و صفحه را به عنوان یکی طراحی می کنیم. طراحی مبدل های FrontLine آسان و انعطاف پذیر است. شما در هنگام خرید این محصول باید به بهینه بودن مصرف انرژی، دارا بودن گارانتی و همچنین بازدهی مناسب مبدل و مطابق با محیط مورد نظر توجه داشته تا در کارکرد طولانی مدت با دستگاه به مشکل بر نخورید. قلب مبدل حرارتی شامل یک بسته صفحه دایره ای کاملا جوش خورده است که با فشار دادن و برش صفحات گرد و جوشکاری آنها با هم ساخته شده است. تعداد صفحات و اندازه اتصالات ورودی و خروجی و محل قرارگیری آنها در مبدل حرارتی صفحه ای به موارد فوق وابسته است.

خواندن
سلام دنیا!
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

Th​is post h​as  be​en w ri᠎tt᠎en  by G​SA Con᠎te᠎nt Gen᠎erator DE MO.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *