خدمات برش ورق استیل با دستگاه برش لیزر (3)

خدمات برش ورق استیل با دستگاه برش لیزر
برش لیزر استیل, دستگاه برش لیزر استیل

در یک اشعه همسان انرژی الکترومغناطیسی، همه امواج دارای یک فرکانس و فاز هستند. در مرحله بعدی پرتو ایجاد شده توسط تکه آینههای تعبیه شده در دستگاه منعکس شده و از این طریق انرژی لازم جهت انجام برش لیزر استیل را کسب میکند. بطورکلی از مجموع 30 برند موجود در دنیا میتوان 5 تولید کننده سورس لیزر را به عنوان مطرح ترین آن ها ذکر کرد. مهندسان می توانند در کامپیوتر قبل از انجام برش، تجهیزات را به صورت سه بعدی ببینند و خطاهای موجود را رفع کنند. از طرفی استفاده از برش لیزر استیل، در زمان آماده سازی برش متریال مورد نیاز به شما، صرفه جویی خواهید کرد؛ زیرا صنایع تولیدی به دلیل عقب نیفتادن خط تولید باید استیل مورد نیاز خود را در زمان کوتاهی، تولید کنند. تجربه ما در کار حکاکی لیزری استیل نشان میدهد که فلز استیل به دلیل جذب لیزر بالا یکی از بهترین فلزات برای حکاکی میباشد که با تنظیم توان و سرعت دستگاه لیزر طیف وسیعی از حکاکی سطحی تا حکاکی عمیق را میتوان روی این فلز پرکاربرد بدست آورد.  A​rtic​le was cre ated by ᠎GSA Cont ent Generato r DEMO .

برش لیزر استیل

جهت اینکه برش بسیار مناسبی داشته باشیم باید قدرت دستگاه را مناسب با ضخامت متریال تنظیم کنیم. فلزات با دقت بسیار باالیی بریده می شوند که این دقت برحسب ضخامت قطعه متفاوت می باشد. در برشهای انجام شده با دستگاه لیزر، دستگاه با دقت فراوان، طبق اندازههای تعریف شده توسط اپراتور مربوطه عمل میکند، از اینرو نظم بیشتری در قطعات برش خورده توسط دستگاههای لیزری مشاهده میشود. در برش لیزر استیل، پرتو لیزر با دقت و اندازه های مشخص و تعریف شده عمل می نماید، بنابراین نظم بهتری را در این گونه برش ها می توان مشاهده نمود . اما استیل ۳۱۶ در ساختش ۱۶درصد کروم و ۱۰ درصد نیکل و ۲ درصد مولیبدن بکار برده شده است که به خاطر مولیبدن مقاومت استیل را در برابر خوردگی ناشی از تماس با آب، بیشتر میکند. لبه قطعات در برش لیزری برخلاف برش cnc میسوزد (در برش و حکاکی لیزری چوب سیاهی ناشی از سوختگی مشهود است). خب حدس میزنم که فورا آهن رو به یاد اورده اید و می دانید که استیل آلیاژی است که پایه آن از آهن می باشد.

خواندن
تخریب دیوار ویلاهای نهاد ریاست جمهوری در قشم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

استیل ضد زنگ یکی از انواع آن است که به دلیل حضور میزان زیادی از عنصر کروم خاصیت ضد زنگ پیدا کرده است. حرف L نشانه کلمه Low carbon بوده ، بیانگر آنست که مقدار کربن آلیاژ به کمتر از ۰٫۰۳% کاهش پیدا کرده است . امروزه برای برش فلزات، دستگاههای برش لیزر استفاده میشود و با بهرهگیری از تجهیزات پیشرفته این کار به بهترین شکل انجام میگیرد، ساخت قطعات افزایش چشمگیری داشته و برش ورقهای فولادی یا چوبی و پلاستیکی بسیار افزایش پیدا کرده است از فلزاتی از قبیل آلومینیوم ،آهن ،مس، برنج و غیره در بخش صنعت استفاده بسیار زیادی میشود و کاربرد آن متنوع و گسترده است به همین جهت نیاز به قطعات باعث شده که با استفاده از تجهیزات پیشرفته مانند دستگاههای برش لیزر بتوانیم تولید قطعات را در کوتاهترین زمان انجام دهیم. به طوری که این امواج یکدیگر را تقویت می کنند. اما مدتی نگذشت که هوا گاز جایگزین این روش شد. برشهای استیل با استفاده از لیزر برش داده میشوند و لبههای کار صیقل داده شده و بسیار باکیفیت خواهد بود یکی از مزیتهای دیگر که با استفاده از دستگاههای برش لیزر ایجاد میشود وجود دارد صرفهجویی در متریال مورد نظر است و تمامی قطعات بدون هیچگونه اشتباه و هدر دادن فلزات ایجاد خواهد شد.

نکته: نیکل باعث میشود که ساختار فریتی تشکیل نشود. حال اگر مواد دیگری مثل نیکل و مولیبدن باشند و به استیل اضافه گردند ویژگی ضد زنگ بودن استیل را افزایش میدهند. در زمان های قدیم برش استیل را با استفاده از ابزارآلات مکانیکی، لوازم دستی و روش های سنتی انجام می دادند؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از روش هایی مانند برش لیزر استیل استفاده می شود. همچنین لوحههای براق این آلیاژ پرکاربرد در ساخت تندیسها و دیگر لوازم تزئینی هنری کاربردهای فراوانی دارد. در تولید قطعات تزئینی نیز از دستگاه برش لیزری استفاده های فراوانی می شود. در تکنولوژی برش لیزر فلزات، طرح های پیچیده و نقشه های دو بعدی و هر نقشه طراحی شده توسط ابزاری مثل اتوکد ،کرل و .. به راحتی قابل پیاده سازی می باشند. و عمل تپش بوسیله یک لوله حلزونی شکل که به دور حفره پیچیده شده است انجام می گیرد. خروجی آن قرمز الکی روشن است. و فرکانس خروجی در محدوده نور قرمز قابل دیدن است. خروجی می تواند یک اشعه پیوسته یا یک سری امواج ناپیوسته باشد. ناپیوسته( در فواصل ۵۵۵ میکروثانیه می باشد.

خواندن
صرفه جویی ۱۲ میلیون بشکه ای نفت و دو میلیارد متر مکعبی گازی با استفاده از انرژی اتمی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دستگاه برش لیزر استیل

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از برش لیزر لوله استیل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *