دستگاه پرس برک ادرس

دستگاه پرس برک – ادرس
خم برک, خمکاری برک, پرس برک

اما به طور کلی برای کار های سبک تا متوسط از پرس های برک تا تناژ 50 تن و برای کارهای سنگین تر تا 450 تن مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی قالب های پرس برک به قسمت های قالب بالایی (سمبه) ، قالب پایینی (ماتریس) ، ریل نگهدارنده و تکیه گاه ماتریس تقسیم بندی می شود. در سیستمهای مکانیکی میز دستگاه از دو قسمت ثابت و متحرک تشکیلشده است و سطوح اتصال این دو قسمت میز به هم از گوههای سنگ خورده تشکیلشدهاند. با توجه به جنس ورق و ضخامت فلز، نوع خمکاری مشخص میشود و این کار در ۲ حالت سرد و گرم انجام خواهد شد. واژه دستی در عبارت “دستگاه خم دستی” به این مفهوم نیست که باید تمام پروسه توسط دست انجام شود. دستگاه پرس برک، دستگاهی است که معمولاً برای خم کردن ورق یا صفحات فلزی به کار میرود؛ در واقع در این دستگاه، قطعه کار را با فشار زیادی بین پیچومهرههای دستگاه بهصورت مستحکم نگه میدارد و با استفاده از دستورات از پیش تعیین شده خم میکند. اما واقعیت این است که پرس های برک برقی تا 60 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به دیگر دستگاه ها مخصوصا پرس برک های هیدرولیکی دارند.دلیل آن این است که، در زمانی که صفحه ی فوقانی پرس (سنبه) حرکت نداشته باشد سرووموتورها خاموش هستند و زمانی که روی دکمه ی پدال فشار وارد شود شروع به حرکت می کند.

1. شرایط محیطی محل کار ازجمله میزان رطوبت، تغییرات دمایی، میزان گرد و غبار و مجاورت با دیگر دستگاه های تولید را عنوان کنید. شرایط ارزش گزاری یک دستگاه پرس برک به پارامترهای زیادی بستگی دارد از قبیل: میزان توانایی دستگاه در تولید، میزان توانایی دستگاه در تناژ، ابعاد دستگاه، نکات فنی دستگاه، نوع عملکرد دستگاه، شرکت سازنده یا برند دستگاه، وجود تجهیزات و لوازم یدکی دستگاه پرس برک، نکات و شرایط فنی ورق ( جنس، ابعاد)، نوع خم (ساده یا مرکب)، بهره مندی دستگاه پرس برک از سیستم های کنترل و برنامه ریزی CNC یا NC (تحت عنوان PLC) و دیگر آپشن های موجود مانند گیج های فیکس کننده ی محل ورق ها و … بسته به پرس برکی که شما تهیه می کنید این محصول می تواند اختلاف قیمت چندین میلیونی داشته باشد، اما فراموش نکنید هیچ ارزانی و هیچ گرانی بی دلیل نیست، چهل سال سابقه درخشان و دارا بودن تیم خدمات پس از فروش فوق العاده و صادرات به کشورهای اروپایی و آسیایی تنها یکی از دلایل انتخاب ما توسط شرکت های برند و مطرح داخلی و خارجی است. پرس برک ان سی 3.1 متری ، ساخته برند معتبر بایکال ترکیه با قیمت 950 میلیون تومان به فروش می رسد.

خواندن
افزایش نرخ پوشش پیش دبستانی به ۷۰ درصد/ رشد ۱۱ درصدی دانش‌آموزان دختر عشایری در دهه اخیر
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

پس از بررسی و انتخاب دستگاه پرس برک که مطابق با معیار ها و سطح انتظار شما از تولید و دستگاه است، باید کلیه ی اطلاعات فنی و جانبی دستگاه را از سازنده ی دستگاه پرس برک دریافت کنید. دستگاه پرس برک برای تولید قطعات با شکلهای مختلف، انواع و اقسام قالبها، پانچهای V شکل و همچنین کانال شکل در صنعت موجود است، با استفاده از دستگاه پرس برک و قالب های آن میتوان قطعات مختلفی را به شکلهای مربع، مستطیل و گرد و همچنین شکلهای پیچیده پیادهسازی نمود. همچنین میتوان شکافی با شکل دلخواه هم بهوسیله چند بار پانچ کردن روی ورق ایجاد نماید. دستگاههای پرس برک فقط مخصوص خمکاری ورقهای فلزی نیستند بلکه قادر به عملیات دیگری نیز میباشند، یکی از کارها این است که میتوانند در ورقه سوراخ ایجاد نماید. دستگاه پرس برک میتواند با تعویض پانچ، طرحهای مشبک به اشکال مختلف روی ورق ایجاد نماید. امروزه با توجه به دستگاه های متعدد و پیشرفته ای که در صنعت خم ورق تولید شده است می توان اشکال پیچیده و زوایای مختلفی را بوجود آورد.  Th᠎is  da ta h as be en gen᠎er᠎ated  by GSA Con᠎tent G en​er ator DEMO᠎!

گام اول برای خرید دستگاه های خم کن ورق فلزی تعیین اهداف و سطح انتظار از تولید است که می تواند نوع دستگاه و سطح کارآیی آن را تعیین کند. خم کن های ورق فلزی CNC دارای طراحی ساده و رابط کاربری آسان هستند. در خرید پرس برک سی ان سی حتما به نکات زیر دقت داشته باشید تفاوتی ندارد که از چه برندی خرید می نمایید لوازم مصرفی هیدرولیک از جمله شیر های پروپشنال و برند آنها اهمیت به سزایی در کیفیت خم های پرس برک شما دارد. حتما قبل از خرید پرس برک سی ان سی محور های مورد نیاز خود را تعیین کنید،همچنین می توانید با تما با کارشناسان ما محور های مورد نیاز خود را تعیین کنید. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید حتما این متن را مطالعه فرمایید. قیمت خمکاری ورق های فلزی بسته به جنس، حجم و نوع فلز و همچنین نحوه خمکاری (با توجه به روشها و ماشین آلات مختلف) متفاوت است و باید در این خصوص به مشاورین و متخصصین این کار مراجعه کنیم. برای این منظور سعی شده است تا عواملی که در قیمت گذاری این دستگاه ها تاثیر دارند مورد بررسی قرار دهیم. این ابزارات معمولا از فولاد های کربنی ساخته می شوند.

خواندن
فوتی‌های کرونا در کشور دوباره سه رقمی شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد انجام خم برک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *