قیمت و هزینه ی ساخت سردخانه

قیمت و هزینه ی ساخت سردخانه
سردخانه

از این رو این محصولات را به هنگام فراوری در داخل سردخانه های بالای صفر قرار میدهند. در این مرحله باید تمام تجهیزات مورد نیاز ساخت سوله از قبیل مصالح، آهن آلات و فن سردخانه ای زیلابگ غیره خریداری شود. برای ساخت سردخانه باید ابتدا هدف و کاربرد سردخانه مشخص باشد. مگر برای برخی از محصولاتی که نسبت به گرما حساسیت بالایی دارند. از حساسیت بالایی برخوردار است. در زمان کشتار ، انواع گوشت قرمز و سفید دمای بالایی دارند که مکانی بسیار مناسب برای رشد باکتری میباشد. دو. آسیب دیدگی محصول، رسیدن بیش از حد و پایین بودن کیفیت آن قبل از انتقال به سردخانه: به منظور پیشگیری از این مشکل، محصولات باید با دقت بالایی دست چین شوند. سیستم و سردخانه های آمونیاکی با این که سابقه ای طولانی دارند با این حال هم اکنون نیز از این سیستم قدیمی در بسیاری از سردخانه ها و سیستم های برودتی صنعتی استفاده می کند. استان های جنوبی نیز به دلیل سید محصولات دریایی توجه ویژه ای به سردخانه گوشت زیر صفر دارند و اکثریت استفاده از سردخانه زیر صفر در ایران به نواحی جنوب کشور تعلق دارد.

متحرک یا صنعتی استفاده می کنیم.

بستنی به دلیل نحوه تولید بسیار خاص برای نگه داری به دماهای زیر صفر نیاز دارد. برای کنترل و تنظیم بازار عرضه و تقاضای میوه در بازار و همچنین جلوگیری از فاسد شدن میوه ها در فصل تولید و برداشت انبوه آنها ، سردخانه ها نقش بسیار مهمی ایفا میکنند. سردخانه ها با ایجاد دمای سرد و رطوبت کافی از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری مینمایند. در صورتی که نیاز به یک سردخانه کوچک یا متوسط داشته باشیم و فضای کافی و لازم را برای نصب آن نداشته باشیم از سردخانه متحرک یا صنعتی استفاده می کنیم. سردخانه ها به حدی مهم هستند که یکی از معیارهای سنجش رشد فناوری در یک کشور تعداد سردخانه های نگهداری محصولات، تعداد واحدهای انجماد مواد غذایی و سیستم حمل و نقل سردخانه دار می باشد. مرحله سوم عبور کردن سیال مبرد از یک شیر فشار شکن خواهد بود. در مرحله اول به سرعت دمای گوشت را تا ۲۰ درجه کاهش میدهند. فرایند منجمد کردن گوشت در دو مرحله صورت میگیرد.

خواندن
دادستان تهران به مناسبت دهه فجر با آزاده و جانباز دادسرای تهران بازدید کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

لازم به ذکر است که اگر به هنگام فرایند انجماد گوشت ، کریستال های یخی در بافت آن شکل بگیرد ، گوشت کیفیت اصلی و طعم واقعی خود را از دست میدهند و به لحاظ تجاری نیز کم ارزشتر میشود. زیرا فرایند منجمد شدن می تواند به بافت اصلی میوه آسیب بزند و طعم و مزه آنها تغییر دهد. سردخانه گوشت زیر صفر در دماهای منفی ۱۸ درجه الی منفی ۳۰ درجه تنظیم میشود و بدین ترتیب گوشت منجمد شده برای مدت طولانی و گاها یکسال در داخل سردخانه ذخیره می گردد. از این رو برای نگه داری طولانی مدت مواد غذایی منجمد شده ، آنها را به سردخانه زیر صفر منتقل میکنند. سردخانه زیر صفر را معمولاً در رستورانها، کترینگها، فروشگاههای مواد پروتئینی و همچنین در نزدیکی کشتارگاهها و مراکز صید ماهی و میگو احداث میکنند. بعنوان مثال میوه ها و سبزیجات در سردخانه های بالای صفر نگه داری میشوند. همچنین بر اساس نوع گاز به کار رفته و دمای کاری ، سردخانه در انواع آمونیاکی و فریونی و همچنین سردخانه بالای صفر و زیر صفر طراحی میشوند. 2. طراحی معماری، سازهای و تاسیساتی سردخانه. This a rticle was gener at᠎ed by GSA Con​te nt Generator Dem᠎oversi​on.

سردخانه با توجه به ابعاد آن به سه دسته اصلی سردخانه صنعتی ، سردخانه اتاقکی و سردخانه کانکسی تقسیم میشوند. البته اگر چه این موضوع شدنی است اما ماهیت اصلی سردخانه برای دمای زیر صفر درجه بوده و بالای صفر درجه فشار مضاعفی را به کمپرسور وارد می کند و مشکلاتی هم در پی خواهد داشت. از سردخانه های اتاقی برای ایجاد سردخانه های کوچک یا متوسط استفاده می شود که معمولا در هتل ها، رستوران ها، محل های ذخیره میوه و مراکز توزیع مواد غذایی از این نوع سردخانه کمک می گیرند. اولین عامل و مهمترین متغیر تاثیر گذار بر قیمت سردخانه صنعتی نوع کمپرسور ، قدرت کمپرسور و نحوه به کار گیری سیستم برودتی است که این انتخاب به حجم کانکس ، فاصله بین سردخانه صنعتی و محل نصب کمپرسور سردخانه و چندین عامل دیگر بستگی دارد. دومین عامل تاثیر گذار بر قیمت سردخانه صنعتی حجم کانکس ، میزان استفاده از ساندویچ پنل ، قیمت ساندویچ پنل می باشد که این مهم نیز با توجه به رنج های مختلف قیمتی ساندویچ پنل تاثیر بسزایی دارد.

خواندن
اثبات اینکه قرص Cg چیست آیا دقیقا همان چیزی است که شاید در جستجوی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

᠎Th is data w​as c reated with GSA  C​on᠎tent Generator Dem ov er​si᠎on !

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *