گیج فشار ویکا (Wika)

گیج فشار ویکا (Wika)
گیج ویکا , گیج فشار ویکا

محفظه داخلی این فشارسنج ها با مایع، معمولا گلیسیرین یا سیلیکون، پر می شود. رسانه ها یا اجزای سازنده فقط از طریق قسمت پشتی محفظه ایجکت می شوند. پرشر گیج ویکا به عنوان یکی از محبوبترین و با کیفیتترین محصولات موجود در حوزه ابزار دقیق شناخته میشود که کیفیت کار آن برای مهندسین و پیمانکاران پروژههای صنعتی ثابت شده است. مقدار استاندارد روغن در مانومتر روغنی wika به اندازه ای است که قطعات داخلی را نیز پوشش می دهد و از روی صفحه گیج فشار قابل مشاهده باشد. به طوری که بیش از سه چهارم صفحه مانومتر از روغن پر شود در ضمن اگر به صورت دستی روغن گیج را اضافه می نمایید مراقب باشید تا بیش از حد پر نشود و سرریز نگردد. گیج های روغنی تجهیزاتی هستند که با توجه به شرایط عملیاتی و محیطی، برای اندازه گیری فشار و دمای سیستم مورد نظر به کار می روند. محدوده اندازه گیری مورد نیاز برای طیف گسترده ای از کاربرد ها را تضمین می کند. ᠎C​onte nt was creat ed wi th GSA C on te᠎nt Gener at᠎or  DE​MO!

گیج فشار ویکا

گیجهای فشار هیدرولیک میتوانند تا ۱۰٫۰۰۰ psi را اندازهگیری کنند، گرچه که حداکثر فشار هیدرولیک در محدوده ۳٫۰۰۰ psi الی ۵٫۰۰۰ psi است. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، ساپورت مشتریان در سراسر جهان می باشد. خرید آنلاین گیج فشار ویکا سری 232.50 به مشتریان محترم این امکان را می دهد که علاوه بر دسترسی به کاتالوگ گیج فشار ویکا و با صرف مدت زمان بسیار کم، مانومتر مد نظر خود را متناسب با نیازشان به راحتی انتخاب و تهیه نمایند. تولید این کمپانی بر پایه انعطاف پذیری و مشخصات فنی قوی محصولاتش می باشد. این نوع پرشر سوئیچ گیج ویکا، مدار کنترل الکتریکی را به موقعیت نشانگر گیج فشار تبدیل می کنند و در کل محدوده اندازه گیری قابل تنظیم می باشند و کنتاکت سوئیچ عمدتا در زیر صفحه گیج فشار قرار دارد و بخشی از کنتاکت سوئیچ نیز در بالای صفحه قرار دارد. گیج فشار Wika مدل 232.50 و 233.50 بر اساس استاندارد EN837-1 و ASME B40.100 طراحی شده است و از نوع گیج فشار لوله بردون می باشند و به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و طراحی قوی، در صنایع کاربرد دارند همچنین برای اندازه گیری فشار مایعات و گاز ها و محیط های تهاجمی مناسب می باشند.

خواندن
نکاتی برای راه اندازی کسب و کار و افزایش درآمد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

Artic᠎le was g ener ated by GSA C​ontent​ Generat or D emov᠎er si​on.

با استفاده از گیجها مطمئن خواهید شد که هیچ نشتی و یا تغییرات فشاری وجود ندارد که بتواند بر روی عملیات سیستم هیدرولیک تاثیر بگذارد. Metter ساخته شده است یعنی چیزی که بتواند یک کمیت فیزیکی مانند دما، فشار، رطوبت یا جریان هوا را اندازه گیری کرده و به یک مکان یا سایت دیگر مانند اتاق کنترل ارسال یا همان Transfer کند. گیج فشار وسیلهای است که با آن میزان فشار سیال را اندازه گیری میکنند. در این روش خمیدگی لوله بوردون که خاصیت فنری دارد با میزان فشار رابط دارد ، به این صورت که با افزایش فشار سیال داخل لوله آن را وادار به به باز شدن میکند و کاهش فشار ، خاصیت فنری لوله را کاهش می دهد ، این تغییر مکانیکی می تواند با عقربه نمایش داده شود . سیستم هیدرولیک طوری طراحی شده که در مجموعهای از دامنههای فشار کار میکند بنابراین گیج هم باید بتواند در این محدوده کار کند.

سنسور فشار معمولاً به صورت مبدل کار میکند و سیگنالی تابع اثر فشار تولید می کند. خروجی یا نتایج ارسالی بدست آمده از این ترانسمیتر ها به سادگی درنمایشگرها چند منظوره، سیستم های پی ال سی (PLC) ونیز تمام تجهیزات کنترلی قابل استفاده می باشد و امروزه ترانسمیتر (Transmitter) مصرف بسیار زیادی در صنایع نفت،پتروشیمی، گاز، فولاد، ریخته گری، مهندسی پزشکی و یا صورت کلی در پروسه ها و سیستم های پیشرفته صنعتی از این ابزارهای دقیق به طور گسترده استفاده می شود و هر سیستم و تجهیزاتی که نیاز به ایجاد اتوماسیون صنعتی دارد، قابل بهربرداری است. البته ساز و کار کلی و مبنای بستر ساده از این فشار سنج ها یک سیستم کلی است، اما در هر صورت از سیستمهای متفاوتی برای نمایش فشار موجود در محیط استفاده میکنند. استفاده از گیج فشار جهت رفع مشکلات ماشینها ضروری است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت گیج فشار ویکا سری 232.50 مطلع شوید. در واقع این دستگاه ابزاری دقیق بشمار میآید که هدف اختصاصی آن اندازه گیری فشار بر اساس معیارهای مکانیکی و غیرمکانیکی است.

خواندن
تسهیلات خرید نهاده‌ به دارندگان کشاورز کارت پرداخت می‌شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *