راه‌اندازی سامانه جامع حمایت از زنان و کودکان

[ad_1]

رئیس گروه حمایت قضایی حقوق زنان و خانواده در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: سامانه جامع حمایت از زنان و کودکان برای ثبت اطلاعات زنان مراجعه کننده به دفاتر حمایت خانواده و دریافت خدمات ایجاد می شود.

به گزارش ایسنا، نادیا محمدپور، رئیس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، احیای حقوق عامه را از دستورات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس محترم قوه قضائیه عنوان کرد: ارائه خدمات کارآمد و موثر به مشتریان همان تکریم ارباب رجوع بخشی از احیای حقوق عامه به ویژه برای اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه زنان و کودکان است که بر اساس شرح وظایف خود تعداد زیادی از زنان و کودکان به این دفاتر در دادگستری مراجعه می کنند. هر روز به دلایل مختلف مشکلات حقوقی، قضایی و یا غیره خود را حل کنند.

وی افزود: از آنجایی که تاکنون هیچ یک از این اقدامات به دلیل کثرت مراجعین و گستردگی خدمات ارائه شده ثبت نشده است، امکان گزارش و بررسی اثربخشی این خدمات به ارباب رجوع و نحوه رفع مشکلات آنها وجود دارد. به طور جامع در دسترس نیست

محمدپور گفت: امروزه با راه اندازی سامانه های الکترونیکی و امکان ثبت اطلاعات و خدمات به صورت آنلاین و روزانه، امکان ایجاد بانک اطلاعاتی جامع برای دسترسی به این اطلاعات و کنترل کار بخش های مختلف برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، ارائه اقدامات و اقدامات فراهم شده است. سرویس.” کیفیت، سرعت پاسخگویی و … مورد پذیرش قرار گرفت و از نتایج به دست آمده برای ارائه خدمات بهتر و بهبود رویه برنامه ریزی استفاده شد.

خواندن
نشست غیرعلنی با وزیر خارجه به روز سه‌شنبه موکول شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس گروه حمایت از حقوق زنان و خانواده تصریح کرد: با توجه به اینکه در ساختار جدید کمیسیون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات قوه قضائیه مسئولیت مدیریت و کنترل کار ادارات حمایت از زنان و اطفال قوه قضائیه برعهده اداره امور زنان و خانواده است.پیشگیری معرفی شده است.لذا جهت یکسان سازی روند کاری این ادارات لازم است اطلاعات زنان و کودکان متقاضی حمایت و بخش‌های ارجاع و بسته‌های خدمات دریافتی و سایر اقدامات مطابق با وظایف این بخش‌ها باید در سامانه یکپارچه ثبت شوند.

وی تصریح کرد: سامانه جامع حمایت از کودکان، زنان و خانواده ها به منظور پیگیری دستورالعمل ها و حصول نتیجه از طریق بخش های مختلف داخلی قوه قضائیه از جمله دادسرا یا سایر نهادهای همکار (مانند دادگستری) طراحی و ایجاد شد. اداره اجتماعی). سازمان، کمیته امداد امام خمینی) و …) شاید.

محمدپور در پایان با بیان روند پیشرفت این سامانه گفت: آماده سازی اولیه این سامانه با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در حال ارزیابی، اصلاح و نهایی شدن است. به صورت آزمایشی معرفی خواهد شد. اساس و در مرحله بعد استان های دیگر را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *