شعب ویژه رسیدگی به گرانی‌های بازار اهواز راه‌اندازی می‌شوند

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان دادستانی و شورای انقلاب اهواز از افتتاح دفاتر تخصصی برای رسیدگی به جرایم بازار از جمله گرانی های اخیر خبر داد.

صادق جعفری چگنی امروز در جلسه ای که با حضور معاون دادستان، مدیرکل تعزیرات و جمعی از مسئولان اهواز برگزار شد، از راه اندازی واحدهای تخصصی برای رسیدگی به جرائم بازار از جمله گرانی های اخیر خبر داد. شناسایی سریع و گزارش به مقامات قضایی.

به گزارش ایسنا به نقل از قاضی خوزستان، وی افزود: تخلفات برخی از کشتارگاه ها در روزهای ابتدایی سال بررسی و برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در سایر موارد از جمله ماه مبارک رمضان تدابیری اتخاذ شود.

جعفری چگنی گفت: وظیفه معاونت حقوقی وزیر کشور است که نسبت به نظارت بیشتر و مستقیم سازمان های نظارتی بر توزیع کالاهای اساسی اقدام قانونی و در اسرع وقت با متخلفان برخورد جدی و قاطع کند.

وی افزود: به دلیل اهمیت معیشت مردم، دادستانی مرکز استان خوزستان به طور مستمر بر حفظ حقوق مردم نظارت دارد و یگان های ویژه ای را برای این جرایم اختصاص می دهد.

این گروه امروز جمعه 20 فروردین ماه به ریاست دادستانی و مرکز انقلاب استان به صورت فوق العاده تشکیل شد و به بررسی علل گرانی های اخیر کالاهای اساسی مردم پرداخت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای رهبر "داعش خراسان"
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *