وزیر اطلاعات در شیراز: اماکن مذهبی، یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها است

[ad_1]

وزیر اطلاعات گفت: اماکن مذهبی یکی از کانون های مورد توجه تکفیری ها است و این نشان دهنده کینه و لجاجت آنها نسبت به ائمه است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز پنجشنبه در جلسه شورای تامین استان فارس، اظهار کرد: یکی از مراکز مورد توجه تکفیری ها اماکن مذهبی است و این نمونه ای از تروریست های اخیر است. حمله به صحن مطهر امام رضا این یکی از مظاهر نفرت و لجاجت است که در گروه های تکفیری خود را نشان می دهد.

وزیر اطلاعات افزود: ایجاد درگیری قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و سایر اقوام به منظور منحرف کردن افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و آنها با استفاده از رسانه ها و رسانه ها سعی در ایجاد مشکلات امنیتی جدید دارند. فضای فناوری در ایران». دانشمندان و روشنفکران برای چیست؟ و مردم باید با تعقل و روشنگری این فتنه ها را خنثی کنند.

رژيم صهيونيستي با حمايت استكبار جهاني و حمايت برخي كشورهاي عربي سعي دارد نقش يك ژاندارمري منطقه را ايفا كند. تلاش های این رژیم مملو از شهادت است و جهاد فلسطین مخالف و خنثی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: برای تحقق شعار امسال باید تلاش شود و این امر مستلزم همدلی، هم افزایی، هماهنگی و تقریب بین مسئولان و مردم است. دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش شما را برای اجرا متمرکز خواهد کرد. او یک منوی عالی دارد.

وزیر اطلاعات به نقش روحانیون و طلاب فارس از جمله شهید آیت الله دستغیب در دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: این دنیای مبارز با فعالیت های ضد حکومتی خود مردم را آگاه کرده و با خطبه های آتشین خود مردم را آگاه کرده است. . و گفتار.”

خواندن
مت سی ان سی، MAT CNC
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی همچنین به تشریح فرصت های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیرساختی، تولیدی و مذهبی فارس پرداخت و افزود: اکنون فرصت خوبی برای شناخت بیشتر این فرصت ها فراهم شده است.

وزیر اطلاعات روز گذشته برای شرکت در مراسم معارفه مدیر عامل اطلاعات فارس به شیراز سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با آیت‌الله دیکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و آیت‌الله کلانتری تولیت آستانه احمدی و محمدی (ع) دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، وزیر اطلاعات همچنین با حضور در دفتر مطبوعاتی اداره کل اطلاعات فارس به تعدادی از تماس های مردمی پاسخ داد.

وی همچنین در دیدار با استاندار فارس و خانواده شهید محسن جعفری گفت: شهدا راه خود را یافته و جاودانه شده اند و ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: همه ما مدیون صبر و متانت خانواده های معظم شهدا هستیم و به برکت خون شهدا می توان ذلت و ذلت دشمنان را دید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *