فروردین: دولت با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت تحریم ها را خنثی کند

[ad_1]

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی از دولت برای خنثی سازی و رفع تحریم های سرکوبگرانه خواستار رعایت اصول عزت، درایت و مصلحت شد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی فروردین در نطق میان دستور خود در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، از هجوم بی شرمانه استکبار جهانی و تروریست های تکفیری در حرم ثامین الحاج علی (ع) سخن گفت. ابن موسی الرضا (ع) می فرماید: شهادت دو برترین و فداکارترین فرزندان روحانیون و جهادگران امت را با زبان روزه و تسلیت فقدان بزرگ حضرت بقیة الله و مقام معظم رهبری، حوزه و حوزه علمیه محکوم کرد. روحانیت مبارز و مردم افتخاری ایران از نهادهای امنیتی و قضایی. و از مردم می خواهم با هوشیاری کامل توطئه استعمار را برای شعله ور ساختن اختلافات مذهبی در منطقه درهم بشکنند و بار دیگر استکبار جهانی را از رسیدن به اهداف خود باز دارند.

وزیر راه در خصوص برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور به قطر و توافقات صورت گرفته، فرصت بسیار خوبی برای رونق گردشگری ورزشی با استفاده از زیرساخت های موجود ایجاد می شود. و توسعه شهری باید میراث فرهنگی و ورزشی در این زمینه هماهنگ شود تا از مسابقات جام جهانی فوتبال که در کشور همسایه برگزار می شود به عنوان یک فرصت استفاده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم تصریح کرد: از وزارت امور خارجه و گروه مذاکره کننده هسته ای انتظار می رود با رعایت خطوط قرمز رهبری و رهبری برای احقاق حقوق ضایع شده ملت در برجام تلاش کنند. من از دولت می‌خواهم با رعایت اصول عزت، درایت و مصلحت در خنثی‌سازی و رفع تحریم‌های سرکوبگرانه، همت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

خواندن
استقبال از ایام دهه فجر با طرح " تحول نگهداشت شهر"/آماده‌سازی محورهای اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

نماینده مردم فیروزآباد در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: امروز سالگرد زلزله دلخراش سال 51 است که جان بیش از 5000 نفر را گرفت اما با وجود سد عظیم سلمان فارسی بسیاری از شهرها و روستاهای شهرستان با تنش شدید آبی مواجه است و زیرساخت های لازم برای تامین آب مزارع و باغات تامین نشده است. در ماه های اخیر استاندار فارس و نایب رئیس مجلس به این شهرستان سفر کرده اند و تصمیمات درستی برای رفع مشکلات آب شرب، آب کشاورزی و فاضلاب اتخاذ شده است.

فروردین افزود: برای تامین آب این شهرستان از سد سلمان فارسی به تصفیه خانه مستقل نیاز است که از وزارت نیرو می خواهم در این زمینه اقدام فوری انجام دهد.

نماینده مردم فیروزآباد همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست در تکمیل عملیات اجرایی جاده کر و کارزین – عسلویه که نزدیک ترین مسیر شرق کشور پارس انرژی است، تسریع کند. منطقه ویژه

وی همچنین خواستار تکمیل طرح توسعه تنها بیمارستان منطقه، تسریع در ساخت و بهره برداری از مرحله دوم پالایشگاه نفت فراشبند، احیای شهرک صنعتی، بهسازی و توسعه معابر شد. منتهی به شهر

نماینده فیروزآباد در مجلس یازدهم گفت: پس از تصویب سفر هیات دولت استان برای گازرسانی به مناطق محروم دهرم، مردم خواستار تسریع در اجرای این طرح و بازنگری در تعرفه های برق گرمسیری هستند چرا که نسبت به همسایگی شهرستانها، ساکنان حوزه انتخابیه.

فروردین همچنین از وزیر میراث فرهنگی برای توجه به ظرفیت های گردشگری این منطقه خواستار شد و گفت: متأسفانه این گروه تولیدی در سال های اخیر به دلیل خشکسالی های منظم رو به کاهش بوده است و اقدامات حمایتی دولت در این زمینه ضرری نخواهد داشت. .

خواندن
ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری چه می گوید؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی در پایان گفت: فضاهای ورزشی موجود با استعدادهای فراوان منطقه سازگاری ندارد و شهرستان های منطقه فاقد زمین فوتبال و استخر شنا هستند و با توجه به بودجه امسال از وزیر ورزش رسیدگی کند و فضاهای ورزشی لازم را بسازد.»

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *