مطهری: مواضع انگلیس و آمریکا در جنگ اوکراین نقاب از چهره فریبکارشان برداشت

[ad_1]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضع انگلیسی ها و آمریکایی ها و جهان متمدن غرب در جنگ اوکراین نقاب فریبکاری آنها را از بین برده است. رژیم کودک کش صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین سکوت اختیار کرد.

به گزارش ایسنا، اردشیر مطهری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در برابر جنایات سال ها رژیم کودک خوار صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، سنگر گرفته و سکوت اختیار کرده اند.

وی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: برخی افراد بدون نظارت از احساسات و اعتقادات مردم سوء استفاده می کنند و هزینه سفر هوایی به عراق برای زیارت عتبات بیشتر از سفر به ترکیه برای خرید و گشت و گذار است. ما نباید منتظر باشیم که رئیس جمهور برای همه چیز ضرب الاجل تعیین کند. تصویب و اجرای قانون مهجوریت ضرورتی است که باید در دستور کار نظام قرار گیرد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در توئیتی دیگر نوشت: 32 مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایات صهیونیست ها در دو عملیات استشهادی 32 گلوله در تل آویو شلیک کردند و 27 کشته و زخمی بر اشغالگران اسرائیلی وارد کردند. سرعت مقاومت به عنوان یک ارتش سازمان یافته یکی از فرصت های او برای بی ثبات کردن رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
پیام فرمانده کل ارتش بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *