انجام اقدامات همه‌جانبه با هدف بررسی ابعاد مختلف حادثه اخیر حرم مطهر رضوی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از انجام اقدامات همه جانبه برای بررسی ابعاد مختلف حادثه دلخراش حرم رضوی به منظور رسیدگی سریع و دقیق به پرونده و رفع قصور احتمالی در این روند خبر داد. .

غلامعلی صادقی به همراه عرض تسلیت و سلام در رابطه با شهادت دو تن از روحانیون جهاد مشهد و سلامتی یکی دیگر از روحانیون محترم با تشریح رسیدگی به حمله به حرم کمال رضوی، گفت: اقدامات قضایی بلافاصله پس از وقوع این حادثه با صدور دستورات لازم و حضور بازپرس ویژه در محل آغاز و با تشکیل چندین جلسه کارشناسی ادامه یافت.

وی با اشاره به اهمیت موضوع گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، شورای تامین استان تشکیل و کارگروه ویژه رسیدگی به ابعاد مختلف پرونده و رسیدگی و رسیدگی کامل قضایی به این موضوع تشکیل شد. ، و تمام شواهد موجود جمع آوری شد. به دقت بررسی شد.» پیدا شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تحقیقات دقیق از متهم اصلی گفت: از متهمان این پرونده تحقیقات تکمیلی انجام شد و نتایج این تحقیقات مشخص می کند متهم اصلی تحت تاثیر اعتقادات تکفیری بوده است. و جریانات.”

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به انتشار برخی اخبار کذب به ویژه در فضای مجازی افزود: در فضای مجازی توجه نکنید و اخبار صحیح را از منابع رسمی پیگیری کنید.

به گزارش روابط عمومی قاضی خراسان رضوی، صادقی بار دیگر با تاکید بر صحت و سرعت رسیدگی به این پرونده گفت: پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به این پرونده ارسال می شود. دادگاه انقلاب به عنوان مرجع صالح همچنین با هرگونه سهل انگاری یا انتشار اخبار غیر موثق که موجب نگرانی شهروندان محترم و تشویش اذهان عمومی شود.

خواندن
نماینده ساری: برنج ۹۰ هزار تومانی، ۳۵ هزار تومان خریداری شده است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *