عاملان جنایت حرم رضوی عروسک‌ خیمه‌شب‌بازی آمریکا هستند/ لزوم ریشه‌کنی خط وهابی-تکفیری در کشور

[ad_1]

ایسنا/ گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه عاملان جنایت حرم رضوی دست نشانده هایی در دستان آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند، گفت: این جنایت در حرم مطهر رضوی دست نشانده است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین امشب در مراسم بزرگداشت آیت الله علوی گرگانی در مسجد اعظم گرگانا گفت: دو خادم مخلص امام زمان (عج) در حرم امن الهی توسط دو تروریست مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفتند، کشور ما از قرن گذشته جان سالم به در برده است. با چکمه استبداد شرم آور و استعمار و گستاخی جیره خواران کثیف انگلیسی و آمریکایی از پست رضاخان آغاز شد اما در قرن جدید حوزه قدرت مردم ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترش یافته است. بسیار که دشمن ذلت و ذلت، جوانان انقلابی یس را شکنجه داد.

وی با بیان اینکه یک بار در ماه مبارک رمضان دشمن اولین شخص جهان اسلام آن زمان (حضرت امیرالمومنین(ع)) را به راحتی به هلاکت رساند و امروز تا آنجا پیش رفته که شهید نیکوکار شده است. علمای انقلابی و گمنام افزودند: این به معنای تنگ کردن دایره کفر و شرک و نفاق و تضعیف دشمنان است و این برای ما مژده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: آغاز قرن جدید با شهادت دو تن از روحانیون جهادگر و شاگردان امام زمان (عج) مژده به نا امیدی دشمن از نابودی نظام مقدس را می دهد. جمهوری اسلامی و تضعیف جبهه اسلامی جان جوانان انقلابی و جهادی در حال فروپاشی است.

گرزین با بیان اینکه تقابل حزب الله و حزب شیطان تا روز قیامت ادامه خواهد داشت، افزود: این اتفاق در سال های اخیر در سوریه رخ داده و اخیرا در عربستان نیز دیده شده است.

خواندن
آلمان: حصول راه‌حل دیپلماتیک در وین امکان‌پذیر است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با بیان اینکه روحانیون جهادگر در 43 سال گذشته پرچمدار حرکت جهادی، عاشقانه و انقلابی کشورمان بوده اند، تصریح کرد: کردن.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ما در عمل نشان داده ایم که نه تنها طرفدار شیعه، سنی و غیرمسلمان هستیم، بلکه در همه جای دنیا ندای آزادی، ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و پاسداری از مردم به گوش می رسد. مظلوم و توحید ما آنجا خواهیم بود و با تمام وجود از آن دفاع خواهیم کرد و این سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

گرزین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نور جبهه مقاومت را در جهان اسلام گسترانده است، گفت: در حادثه اخیر حرم رضوی، نفوذی جبهه استکبار و وهابی تکفیری ساکن در حاشیه شهر مشهد، وحدت شکوهمند انقلاب را خدشه دار کردند. اسلام را در جهان اسلام آفرید و برای شعله‌ور ساختن شعله‌های نفاق و تکفیر در مشهد، تهران، اصفهان، اهواز، خاش و همدان برنامه‌ریزی کرد و به سراغ خادمان مخلص و جهادی آمد و آنان را مجروح و شکنجه کرد.

وی با بیان اینکه درخواست ما از مسئولان و سه قوه این است که خط رذیله تکفیری وهابی در کشورمان ریشه کن شود، تاکید کرد: دستور کار نسل کشی و نسل کشی است، بنابراین مسئولان باید در برابر این جریان که تحت هر شعاری در کشور ما است، مقاومت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خون های زیادی در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کرده ایم، گفت: مسئولان جنایت حرم رضوی را جدی بگیرند و انتقام خون دو شهید مظلوم را بگیرند. عاملان این حادثه دست نشانده های آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند، لذا از مسئولین می خواهیم انتقام خون شهدای مظلوم ما را قبل از هر چیز از سران الحاد بگیرند.

خواندن
نما اوپن آیا در واقع نیاز دارید؟ It will آسانتر کردن تعیین
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *