نشست مشترک معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و شرکت‌های دانش‌بنیان

[ad_1]

دفتر دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه بیش از 40 شرکت فعال در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور مهدی صفری برگزار شد، روسای شرکت های مذکور به بیان مشکلات، چالش ها و موانع داخلی و خارجی فعالیت خود پرداختند.

صفری در این جلسه با بیان نظر و توصیه ها و ارائه راهکارهای لازم، تاکید کرد: وزارت امور خارجه از فعالیت شرکت های خدمات فنی و مهندسی در خارج از کشور و در راستای افزایش صادرات کشور و کمک به توسعه پولی و اقتصادی حمایت می کند. کشور از تمامی ابزارها، ابزارها و فرصت های خود برای حل مشکلات و چالش های خود استفاده خواهد کرد و در این راستا به روسای این شرکت ها اطمینان داد که تمامی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بیش از پیش آماده همکاری و مساعدت هستند. در این. یک عرصه وجود دارد.

در این زمینه معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه پیشنهاد داد که این شرکت ها با توجه به توانمندی ها و فرصت های بالای خود در این زمینه، گسترش فعالیت خود را در سایر نقاط جهان به طور جدی در نظر بگیرند و برای توسعه بازارهای هدف برنامه ریزی کنند.

در این نشست نمایندگانی از انجمن صادرکنندگان خدمات مهندسی، سندیکای صادرکنندگان خدمات ساختمانی، وزارت صمت و صندوق ضمانت صادرات و بانک توسعه صادرات نیز حضور داشتند.

بر اساس اعلام وزارت صمت، صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در سال گذشته با مشارکت در بیش از 30 طرح در خارج از کشور توانستند بیش از 2 میلیارد دلار درآمد ارزی کسب کنند.

خواندن
از اینترنت دارو نخرید/ رصد فضای مجازی برای برخورد با دارو فروشان آنلاین
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *