جلالی زاده: جامعه شور و شوقی به فعالیت حزبی ندارد

[ad_1]

این سیاستمدار اصلاح طلب گفت: جامعه به این نتیجه رسیده است که احزاب به درستی در زندگی آنها تأثیر نمی گذارند، بنابراین برای فعالیت حزبی اشتیاق ندارند.

جلال جلالی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بررسی نتایج گذشته اصلاحات باید در اولویت این روند باشد، افزود: تا زمانی که این بازنگری انجام نشود و اصلاحات نقاط ضعف و قوت خود را آشکار نکنند، در این مسیر موفق نخواهند شد. آینده.”

وی ادامه داد: اصلاح طلبان باید بررسی کنند که چه زمانی موفق می شوند و چه زمانی شکست می خورند و علل موفقیت و شکست خود را مشخص کنند. از سوی دیگر چرایی سرخوردگی و ناامیدی مردم از اصلاحات را تحلیل کنند و برای حل مشکلات کشور و جذب مردم راهکار ارائه دهند. یکی دیگر از اولویت های اصلاحات، تمرکز همه سازمان های موجود در یک حزب ملی است.

این فعال سیاسی در تشریح دلایل دوری مردم از جریان اصلاحات تصریح کرد: در ابتدا باید توجه داشت که اصلاً جایی برای فعالیت حزبی وجود ندارد. فعالیت حزبی مستلزم تجمعات، تجمعات و جلسات است که در حال حاضر امکان پذیر نیست. از طرفی جامعه ما احساساتی است و فقط در زمان انتخابات حرکت می کند و بررسی می کند که کدام جریان ها و افراد می توانند مطالبات خود را برآورده کنند. البته در حال حاضر جامعه به این نتیجه رسیده است که احزاب تأثیر مناسبی در زندگی آنها ندارند، بنابراین علاقه ای به فعالیت حزبی ندارند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
کشته شدن ۵ سرباز پاکستانی در مرز افغانستان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *