تغییر ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار در گلستان/ تغییرات مدیران در ۸ شهرستان نهایی شد

[ad_1]

ایسنا/ گلستان 21 معاون فرماندار و بخشدار با برگزاری مراسم رسمی تودیع و آشنایی در 8 شهرستان جایگزین شدند.

پس از مدت ها کشمکش بالاخره ماراتن انتصابات در فرمانداری ها و بخشداری های استان گلستان رو به پایان است و تکلیف معاونت های استانداری و بخشداری در حال مشخص شدن است.

از این رو طی مصوباتی جداگانه، معاونین فرماندار و بخشداران 8 شهرستان استان از سوی استاندار گلستان انتخاب و از سوی معاونت سیاسی و امنیتی وی از طریق ویدئو کنفرانس معرفی شدند.

مراسم تکریم و معارفه معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان های علی آبادکتول، گمیشان، بندرگز، مراوه تپه، کلاله، مینودشت، کردکوی و گالیکش به صورت جداگانه با حضور مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتصابات انجام شده در شهرستان های استان به شرح زیر است:

در علی آبادکتول; منصور خسروی کمجانجان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، احمد شکی به عنوان بخشدار مرکزی و حمیدرضا دیلم به عنوان بخشدار کمالان معرفی شدند.

در شهرستان گمیشان؛ مهدی شیروانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمدرضا تفرشی به عنوان فرماندار بخشدار مرکزی منصوب شدند.

در شهرستان بندرگز؛ مجتبی لشگربلوکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رقیه داده دشتی بخشدار مرکزی و رمضانعلی صمدی بخشدار جدید شدند.

در شهر Marawe Tappe; آراز اوزین دوجی به عنوان منطقه مرکزی و یاشار سیوکی به عنوان فرماندار منطقه گلیداغ معرفی شدند و کار خود را آغاز کردند.

در شهر کالالا؛ محمد ثابتی راد به عنوان بخشدار مرکزی و احمد آرمیده به عنوان بخشدار پیشکمر و در شهرستان مینودشت، علیرضا مصطفی لو به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، محمدرضا گره جانلو به عنوان معاون عمرانی فرماندار و در نهایت جعفر مصطفی لو معاون استاندار بخشدار مرکزی بود.

خواندن
خرید مبل هوشمند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

در شهرستان کردکوی؛ علی شعبانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، صمد شریفی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمد کیا به عنوان فرماندار جدید بخشدار مرکزی انتخاب شدند.

در شهرستان گالیکش، مصطفی فرامرزی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رضا خسروی به عنوان بخشدار مرکزی و مهدی جعفریان به عنوان بخشدار انتخاب شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *