رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از آن شده که در برابر خیزش مردم و مقاومت فلسطین تاب بیاورد

[ad_1]

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس اداره سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن ادای احترام به همه شهدای فلسطین و مقاومت، هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها را به شدت محکوم کرد. رژیم

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آنچه در مسجدالاقصی رخ داد نشان می دهد که مقاومت مردم قهرمان و شجاع فلسطین و درماندگی صهیونیست ها زنده و رو به رشد است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: بدون شک رژیم صهیونیستی برای مقاومت در برابر قیام مردم فلسطین و مقاومتی که حماسه عملیات سیف قدس را آفرید، ضعیف شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از این گفتگو افزود: امروز مقاومت در بهترین حالت و رژیم تروریستی صهیونیستی در ضعیف ترین حالت خود قرار دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از تشکیل کشور یکپارچه فلسطین در تمام سرزمین تاریخی پایتخت قدس شریف حمایت می کند.

امیرعبداللهیان بر ادامه رایزنی ها و تماس های دیپلماتیک خود با وزرای خارجه کشورهای اسلامی به منظور محکومیت و توقف اقدامات غاصبانه رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان حمله رژیم صهیونیستی به مومنان و هتک حرمت مسجدالاقصی را یکی از پیامدهای منفی عادی سازی معدود روابط کشورهای عربی اسلامی با رژیم جعلی اسرائیل دانست و تاکید کرد: آنها انجام می دهند. از غاصبان قدس شریف و میهن مردم فلسطین حمایت نکنیم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با ابلاغ سلام گرم خود به ملت و مقاومت فلسطین به ملت ایران، حضرت امام خامنه ای و رئیس جمهور به تشریح جنایات اخیر در مسجدالاقصی پرداخت و تاکید کرد که فلسطین امروز با دو گزینه روبروست. : یهودی سازی مسجد الاقصی یا مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در حال انجام است و مردم فلسطین و گروه های مقاومت راه مقاومت را با زور و تقدیم شهدا انتخاب کرده اند.

خواندن
دیّر سه ماه بدون مرگ کرونایی را پشت سر گذاشته است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس دفتر سیاسی حماس از حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان مقدس فلسطین، قدس شریف و مسجدالاقصی تشکر کرد و همچنین خواستار تشدید رایزنی های دیپلماتیک در سطح کشورهای اسلامی، سازمان همکاری اسلامی شد. و شورای امنیت سازمان ملل متحد تجاوزات صهیونیستی را محکوم و متوقف کند. وی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان با تشدید تنش ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکنون ده ها فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *