عسگری: دستگاه دیپلماسی به موضوع سدسازی ترکیه ورود کند

[ad_1]

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید هر چه سریعتر وارد ساخت سد دجله و فرات شود که مشکلات جدی برای کشورمان ایجاد کرد.

محمدجواد اصغری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح دلایل ورود گرد و غبار به کشور، اظهار کرد: یکی از دلایل ورود ریزگردها کمبود باران است که خشکسالی را به دنبال دارد و مشکلات خاص خود را ایجاد می کند. شناسایی ریزگردها و ریزگردها در استان خوزستان که حدود 100 هزار هکتار از بنادر غازانیه، ماهشهر و امیدیه، 50 هزار هکتار بین خرمشهر و آبادان و همچنین در تپه‌های دشت‌الله اکبر و شوش وجود دارد.

سخنگوی داراب و زرین دشت افزود: به دولت ابلاغ شده است که باید اقدامات لازم را در رابطه با این مناطق شناسایی شده از جمله مالچ پاشی و کنترل ریزگردها انجام دهد.

وی افزود: از سوی دیگر ترکیه با ساخت سد بر روی دجله و فرات مشکلات جدی برای ما و عراق ایجاد کرده است و مکاتبه کرده ایم تا دستگاه دیپلماسی هر چه زودتر وارد این موضوع شود تا می توانیم به نقطه مطلوب برسیم.» به هر حال ما در کمیسیون کشاورزی از نهادهای مسئول می خواهیم که گزارشات خود را در خصوص کنترل گرد و غبار ارائه و اقدامات لازم را انجام دهند.

اصغری با بیان اینکه معضل ریزگردها باید به موقع برنامه ریزی شود، گفت: معضل گرد و غبار چیزی نیست که بتوان آن را فوراً حل کرد، بلکه باید در قالب برنامه ریزی به آن پرداخت. ما این مشکل را داریم.» ادامه در کمیسیون کشاورزی.

خواندن
کمپرسور اسکرو بیتزر مدل Bitzer) CSH6563 60)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *