معرفی و دانلود 14 تا از بهترین بازی اندروید جدید برای کودکان انزل وب

دانلود بازی , دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ها, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری

از کجا بازی گادز آنچیند را دانلود کنم؟ در واقع این مجموعه نقل همهی محافل شده و هر کجا که میرفتیم صحبت از آن بود.

دانلود بازی برای کامپیوتر

در بازی هر کدام از شخصیتها دارای یک ویژگی منحصر به فرد هستند، که شما برای گذراندن هر کدام از مراحل به آن ویژگی ها نیاز خواهید داشت!

دانلود بازی کامپیوتر

این بازی که جزو بهترین بازی های ایرانی مخصوص pc است و البته از اولین بازیهای ایرانی بود که با موتور آنریل انجین 4 برای کامپیوتر ساخته شد دارای سلاحهای متنوع از شمشیر، خنجر، سپر و تیر کمان است و همچنین گیمپلی آن نیز دارای المانهای متخلفی از جمله مخفیکاری و اسبسواری است.

بازی رایانه ای ساخت ایران «فرزندان مورتا» نام یک بازی اکشن نقشآفرینی است که در مهر ماه سال 1398 برای رایانههای شخصی و کنسولهای خانگی منتشر شد.

پیش از این مطلب کاملی از نقد و بررسی این بازی در سایت پلازا منتشر شده که از این لینک میتوانید به مطالعه درمورد یکی از بازی های ایرانی برای PC بپردازید.

این مجموعه داری دو بخش است که در روزهای آینده بسته دوم منتشر خواهد شد، در ضمن اگر بازی مورد علاقه شما بین بازیهای این بسته نمیباشد، میتوانید نام بازی مورد علاقهتان را در بخش نظرات برایمان بفرستید تا خبرنگار این بخش آن را در بسته دوم برایتان به صورت رایگان آماده دانلود کند.

نبرد خرمشهر دومین عنوان از مجموعه بازی های تفنگی ایرانی برای کامپیوتر، عملیات انهدام است. وبسایت مگ بازی با گردآوری مجموعه ای کامل از انواع سبک بازیهای کامپیوتری این امکان راه به بازی کنندگان میدهد تا جدیدترین و بروزترین بازیها را با لینک مستقیم نیم بها و پرسرعت دانلود کنند.

بازیکنان میتوانند ابزارها، وسایل نقلیه و سلاحها را در جزیره جمع کنند و بهوسیلهی آنها به جنگ دشمنان خود بروند.

این بازی توانست با ابتکارات و نوآوری های خود سبک جدیدی از بازی های استراتژیک را پایه گزاری کند و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرد.

دانلود بازی ها

سبک خود را انتخاب کنید و از انواع مختلف وسایل نقلیه خارج از جاده که تجربیات تازه ، چالش برانگیزی را کشف می کنید ، انتخاب کنید. Po᠎st has ᠎be en gen​er᠎at ed  with the he᠎lp ​of GSA C᠎onte nt G enerator DE​MO .

بدیهی است که در ایران نوجوانان و جوانان بسیاری هستند که دانلود بازی کامپیوتر را برای پر کردن اوقات فراغت خود یا بازی دوستان انتخاب میکنند.

اگر طرفدار بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی کماندوز را شنیده اید یا حداقل یکی از نسخه های آنرا به پایان رسانده اید.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

اگر باور نمیکنید کافی است با دانلود بازیهایی مثل پابجی موبایل یا کال اف دیوتی موبایل این مسئله را امتحان کنید.

با این حال گرافیک آن کمی قدیمی شده است ولی در عوض به سیستم خیلی قدرتمندی برای اجرای آن نیاز ندارید.

دانلود بازی کامپیوتری

خواندن
خرید بهترین مبل راحتی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

این بازی کامپیوتری تفنگی ایرانی دارای محیط های شهری، بیابانی و جنگلی است و در طول 3 فصل پاییز، زمستان و بهار روایت میشود.

بازی دارای نقشههای متنوعی برای شیوههای متفاوت بازی کردن است. در این بازی فوق العاده جذاب و ترسناک به ماجراجویی بپردازید، به قهرمان داستان برای رهایی از دنیای کابوس ها و نابودی اهریمن یاری رسانده و از حل معماهای پیچیده ی بازی نهایت لذت را ببرید.

افزون بر این بازی دارای معماهای مختلفی است که گیمرها میتوانند با حل کردن آنها در بازی پیشرفت کنند. برخلاف بیشتر بازی های کریپتو دارای پاداش ارز دیجیتال که در این مطلب معرفی کردیم، در Plant vs Undead مجبور به اجرای در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ نیستید و نسخهای برای اندروید و ایفون هم وجود دارد.

بازی مختار که در بالا معرفی کردیم، قسمت دوم همین بازی است. در این بازی شما در نقش جان مارتین که یک خبرنگار است به خانهای فرستاده شدید تا اتفاقات عجیبی که در آنجا رخ داده است را بررسی کنید.

یکی از دوستان و هم پیمانان شما در تله گرفتار شده است. اگر شما هم عاشق بازیهای ویدئویی جدید هستید، مگ بازی نیازهای شما را بر طرف خواهد کرد.

البته اگر بخواهید جدی بازی کنید. در بالا می توانید تریلری از محیط بازی مشاهده کنید. در این بازی 100 پلیر در یک محیط جنگی رو در روی هم قرار می گیرند و با یکدیگر به مبارزه می پردازند.

بهطورکلی، مدلسازیها و محیط بازی بسیار نزدیک به واقعیت است. شما می توانید Crossout را به طور رایگان از استیم و یا سایت سازنده این بازی دانلود نمایید.

وقتی با یک رقیب مَچ شوید، هر دوی شما 6 مانستر کارت و یک احضارکننده انتخاب کرده و برای شکست حریف رقابت میکنید.

با این حال جدای از این مسئله، این یک بازی مسابقهای با عنوانی خوب است که مثل هر بازی مسابقهای دیگری گرافیکهای خوبی دارد.

اما آیا میدانید مگ بازی چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ اما در این یکی دو سال همه چیز نسبت به مسئله بازی دیتا دار تغییر کرده است.

بازی در سبک شوتر اول شخص است و مبارزات میان نیروهای انگلیسی در قرن نوزدهم که جنوب کشور را تصرف کرده بودند با رئیسعلی دلواری و یارانش را روایت میکند.

این عنوان همچنین یکی از معدود بازی های ایرانی برای کامپیوتر است که دارای 45 دقیقه کاتسین یا روایت سینمایی است.

نبرد خرمشهر دارای 5 مرحله است و شما در آن باید با مبارزه با نیروهای عراقی، آنها را از خرمشهر بیرون کنید.

به طور کلی باید با کمک کماندوهایی که در هر مرحله دارید کلیه عملیات دشمن را خنثی سازید . هر زمان که در بازی کشته شوید، باید یک تبلیغ ببینید و سپس مرحله ای که در آن بودید را از اول شروع کنید (یا از اولین مرحله شروع کنید).

قسمت اول بازی در سبک Hack ‘n’ Slash ساخته شده و شما در آن با یک شخصیت ایرانی به نام مهران همراه خواهید شد و شاهد سیر اتفاقات تاریخی در سال 61 هجری قمری و در کوفه خواهید بود.

خواندن
۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در ویرجینیا آمریکا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

بازی در سال 92 منتشر شد و اولین بازی ایرانی بود که بصورت رسمی به کشورهای عربی صادر شد. در سال 2010 نیز فیلمی با عنوان «شاهزاده ایرانی: شنهای زمان» (Prince of Persia: The Sands of Time) با بازی جیک جیلینهال (Jake Gyllenhaal) در نقش «دستان» منتشر شد که البته منتقدین واکنشهای مثبتی نسبت به آن نداشتند.

گرافیک بازی نسبت به نسخههای قبل آن بهبود یافته و صداگذاری و موسیقیهایش همچنان خوب است. بازی نسبت به نسخه اول از لحاظ گرافیک و گیمپلی پیشرفت زیادی داشته است و حالا با موتور آنریل انجین 4 همراه شده است.

بازی در مورد شرکت شما در آرزو های شیطانی میباشد که با امضای پیمانی افرادی شکل گرفته است و همین مورد سبب پیچیده شدن مراحل آن شده است.

همچنین با دیگر چالش هایی که یک استدیوی با آن رو به رو می شود از قبیل تعامل با هوادارن، شرکت در جلسات بازی سازها، تبلیغات و خیلی چیزهای دیگر باید دست و پنجه نرم کنید.

در این بازی می توانید با دوستان خود ساعت ها به بازی سرگرم شوید. در این بازی، شما باید در عین حال که آرامش خود را حفظ می کنید زنده بمانید.

ترکیب بازیهای استراتژیک، اکشن و فکری در قالب یک داستان و سناریوی جذاب و پرداخت خوب شخصیت های بازی، اصلی ترین عامل موفقیت این بازی بوده است .

تنها پول موجود در بازی، سکه های طلا هستند که با استفاده از آنها می توانید از راهنمای بازی (hint) کمک بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم با ارائه فهرستی از بهترین بازی های ایرانی برای کامپیوتر ثابت کنیم که در این زمینه حرفی برای گفتن داریم.

سازندگان بازی پیشبینی میکنند این عنوان به یکی از پرفروش ترین بازی های ایرانی تبدیل شود. فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی، از جدیدترین بازیهای رایانه ای و کامپیوتری ایرانی این فهرست و از بهترین بازی های شوتر برای پی سی است.

تیمهای بازیساز ایرانی همیشه ثابت کردهاند که از تواناییهای بیشماری در ساخت بازی برای پی سی برخوردارند. بدون شک منتظر بودید تا در این فهرست به بازی شاهزاده ایرانی برسید؛ عنوانی جذاب از استودیو یوبیسافت (Ubisoft) که داستان یکی از شخصیتهای کهن و باستانی ایران را تعریف میکند.

پیش از این اشاره کرده بودیم که استودیو «فنافزار شریف» نام خود را به Dead Mage تغییر داده است؛ نامی که بسیاری از گیمرها با آن ناآشنا بودند.

کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به جا گذاشته که به او کمک می کند به دنبال طلاهای خود برود و آن ها را بیابد.

برخلاف دو عنوان قبلی، در این بازی تنها شاهد یک جنگ نیستیم و در حقیقت 4 جنگ از عملیات فتحالمبین، عملیات خیبر، دفاع از مردم پاوه و همچنین جنگ 33 روزه حزبالله و اسراییل روایت میشود.

در بازی فریاد آزادی: تنگستان داستان از طریق روایتهای سینمایی روایت میشوند و انمیشنها نیز با کمک موشن کپچر تولید شدهاند.

خواندن
ضرورت بازنگری در محتوای درسی دانش آموزان/ دیرآموزان در آموزش‌های مجازی دیده نشدند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

این بازی داستان خانواده «برگسون» (Bergson) را روایت میکند که باید از «کوه مورتا» در برابر شیطانی که نامش «کراپشن» (Corruption) به معنی ویرانی است، محافظت کنند.

در این بازی شما در نقش یک تک تیرانداز ظاهر می شوید و باید انواع ماموریت های از بین بردن مهاجمان، محافظت از هم تیمی ها، نجات افراد و …

در این بازی فرصتی برای یادگیری مهارت ها، خرید مهمات و اسلحه های مختلف وجود دارد. لوله های مسی هزینه ی بالایی دارند اما با توجه به مزایایی که دارد طرفداران زیادی دارد.

بازی Rage شما را در سیاه چال و زیرزمین های بسیاری قرار میدهد که با استفاده از سلاح های خود باید دشمنانی که مشاهده میکنید را از میان بردارید.

مگ بازی وبسایتی پر سرعت و با طراحی جذاب است که بازیهای مختلفی مثل بازی Mortal Kombat 11 و دیگر بازیهای به روز را برای مخاطبان خود ارائه میکند.

با جرات می توان گفت جزئیات در این بازی به خوبی رعایت شده است که این امر در جذب مخاطبین بسیار موثر است.

شما در این بازی کنترل بردیا را برعهده دارید، نوجوانی دلیر و قدرتمند که همراه با قهرمانانی مانند آریو برزن از ایران در برابر حمله اسکندر دفاع میکند.

مثلا ممکن است شما برای مدت زمانی بتوانید از توپهای نامحدود استفاده کنید. این بازی سال گذشته در استیم منتشر شده است و تابحال نیز از بین 65 نقدی که کاربران برای آن نوشتهاند توانسته نظر مثبت 84 درصد آنها را به خود جلب کند.

یکی دیگر از بازی هایی که به عنوان دانلود بازی کامپیوتر و دانلود بازی کامپیوتر اکشن می توانید بر روی کامپیوتر خود نصب کنید این بازی می باشد.

شما به عنوان یکی از افراد شجاع باید به این قلعه بروید و قلعه را از تاریکی و ترسناکی که بر روی آن حکمفرما شده است نجات دهید.

شما ممکن است یک بازی عالی را برای بازیکردن در خانه یا رفتوآمد و یکی را هم برای صف بانک بخواهید.

واقعا تعداد بازیهای کمی هستند که بتوانند هم در زمینه بصری کیفیت قابل قبولی ارائه دهند و هم بتوانند مخاطب خود را برای ساعتها سرگرم کنند.

بازی این نظر از هردو بازی قبلی خود گستردهتر و بزرگتر است و به گفته سازندگان، دهها گام از نسخه قبلی پیشرفتهتر و مهیجتر است.

این بازی که برای کامپیوتر و در ژانر اکشن منتشر شده است، به محاصره شهر آمرلی در عراق توسط داعش و شکسته شدن این محاصره میپردازد.

بازی کامپیوتری ایرانی بردیا، اولین بازی از بازیهای رایانه ای ایرانی است که به تاریخ ایران باستان میپردازد. قدمت سری بازیهای شاهزاده ایرانی امسال به 30 سالگی میرسد.

سال ۲۰۲۲ به مناسبت ۱۰ سالگی استودیوی رایارک با عرضه بازی احساسی با نام DEEMO II مصادف بود. Ace Academy: Sky of Fury یک بازی نبرد هوایی فوقالعاده با گرافیکی چشمنواز است.

فریاد آزادی: تنگستان یکی دیگر از انواع بازی های رایانه ای و کامپیوتری ایرانی است که البته چندین سالی است از انتشار آن میگذرد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *