تاکید نماینده سمیرم بر تامین سرپناه برای عشایر

[ad_1]

نماینده مردم سمیروما در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عشایر کشور گفت: نیاز به سرپناه عشایر مانند شناسنامه است و زندگی بدون سرپناه غیرقابل قبول است.

به گزارش ایسنا، اصغر سلیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره مشکلات عشایر گفت: عشایر همواره نشان داده اند که در کوچکترین فرصت نقش بسزایی در تولید مواد غذایی داشتند. و صنایع دستی و همواره از انقلاب و نظام تمامیت ارضی کشور و حافظان اصلی ثروت طبیعی کشور دفاع کرده اند.

وی افزود: عشایری که به دلیل خشکسالی های مکرر و از بین رفتن عشایر جاده ای و گرانی سرسام آور دام روزگار سختی را می گذرانند و فرزندانشان نه سرگرمی هستند و نه وسیله گرمایشی و نه آب و گاز سالم و … نه سلامت قوی، نه اینترنت، نه سرویس تلفن همراه. فقط چهار دیواری ساده باید طبق قانون در نظر گرفته شود با ویلاهای ساخته شده در محدوده رودخانه ها، مراتع و مزارع برای تفریح ​​و رفاه.

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کدام یک از فرزندان ما و شما حاضرید در شرایط خاص جامعه عشایری بدون هیچ نهاد اجتماعی و درمانی، در کوه و دشت در شرایط آب و هوایی خاص و در میان خزندگان زندگی کنید. و شکارچیان بدون سرپناه مناسب؟ نیاز عشایر به سرپناه مانند شناسنامه است و زندگی بدون سرپناه آنها غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای اعطای مرخصی به زندانیان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *