اسرائیل برای سرپوش گذاشتن به رسوایی امنیتی‌اش به اماکن مقدس اهانت می‌کند

[ad_1]

وی افزود: عملیات اخیر رژیم صهیونیستی نشان داده است که آنها مدعی هستند که اشراف اطلاعاتی و امنیتی ندارند و این یک رسوایی امنیتی است که در آستانه روز قدس برای سرپوش گذاشتن بر این موضوع، تجاوزات خود را افزایش دهند. ، – او گفت. و به اماکن مقدس توهین کنند.

مهدی شکیبایی در گفت وگو با ایسنا، در تحلیل اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه در مسجد الاقصی، گفت: جهان بیت المقدس به هم متصل است.

وی افزود: همچنین بیشتر این اقدامات مربوط به سیاست های رژیم صهیونیستی در مسئله فلسطین است، نه تنها مسجد الاقصی، بلکه در همه ابعاد فلسطین از مصادره اراضی فلسطین تا کشتار فلسطینی ها. یا تخریب پناهگاه ها، بازگشت آوارگان و سرنوشت».

این کارشناس مسائل فلسطین گفت: مقامات اسرائیلی اخیرا به خود اجازه ورود به مسجد الاقصی را داده اند. یادآور شد: آخرین باری که اقدام مشابه صهیونیست ها منجر به انتفاضه دوم فلسطین شد، در این زمان آریل شارون برای پیشبرد اهدافی که بعدها مشخص شد در جهت حل مسئله فلسطین بوده وارد مسجد شد و همه رواق ها در حال پیاده روی بودند. که باعث شروع اولیه انتفاضه الاقصی شد که فلسطینی ها از آن پول خوبی به دست آوردند. در همین حال، شارون قول داد که مسئله فلسطین را در 100 روز حل کند، اما نتوانست پروژه خود را توسعه دهد.

شکیبایی افزود: از این رو بخشی از تحرکات رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حضور مومنین در مساجد برای اقامه نماز واجب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که این اقدامات را تشدید کرده و نیروهای امنیتی خود را برای جلوگیری از حضور مردم افزایش داده اند. فلسطینی ها ”

خواندن
دیدار سعودی - آمریکایی علیه انصارالله یمن
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قائم مقام مجمع دفاع فلسطین تاکید کرد: حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی و اقامه آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان از نظر امنیتی برای آنها گران تمام می شود. در واقع این حضور گواهی بر وحدت فلسطینیان و سایر کشورهای اسلامی به برکت روز قدس است. بنابراین رژیم صهیونیستی سعی در جلوگیری از این امر دارد، به همین دلیل نیروهای خود را بسیج کرده اند.

وی افزود: نه تنها مقامات رژیم صهیونیستی، بلکه شهرک نشینان نیز حضور داشتند و با فلسطینی ها درگیر شدند و رژیم صهیونیستی نیز نیروهای امنیتی خود را در این مناطق تقویت کرد. همچنین اسرائیل با توجه به سه چهار گسیختگی امنیتی که متحمل شده اند و عملیات در حیفا، تل آویو و… که در آن چندین صهیونیست کشته شده اند، می خواهد با اقدامات اخیر خود این شکست بزرگ را جبران کند و بر امنیت خود سرپوش بگذارد. رسوایی

یک کارشناس مسائل فلسطین همچنین تصریح کرد: تسلط کامل صهیونیست ها بر سرزمین فلسطین از نظر امنیتی مهم است، چه خرابکاری هایی که در ایران در زمینه کشتار دانشمندان هسته ای انجام داده اند و چه آنها. اقدامات در سوریه و … آنها استدلال می کردند که اشراف اطلاعات زیادی دارد، اما عملیات اخیر در پایتخت رژیم همه این ادعاها و نظریه ها را رد کرده است.

شکیبایی ادامه داد: در واقع این عملیات ها نشان داد که در مهمترین نقطه حساس رژیم صهیونیستی در تل آویو و در محلی که مهم ترین شخصیت های این رژیم و فرماندهان عالی رتبه در آن زندگی می کنند، جوان فلسطینی توانسته است بر آن غلبه کند. لایه های دشوار امنیتی.” عملیات موفقیت آمیز را انجام دهید که در آن تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشته شدند، اما اسرائیل اطلاعات را سانسور کرد. از این رو ادعای این رژیم تکذیب شد و آنها برای پوشش خود به توهین به مقدسات متوسل شدند.

خواندن
چه کسی دستگاه نورد ورق گالوانیزه را می خواهد؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با تاکید بر اینکه عملیات اخیر رسوایی امنیتی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد، گفت: برخی کشورها تصور می کردند با خروج آمریکا از منطقه می توانند جایگزین رژیم صهیونیستی شوند. اگر در سطح آمریکا نباشد قدرتش به آن نزدیک است. این عملیات نشان داد که چگونه رژیمی که نمی تواند امنیت خود را تامین کند، می تواند امنیت رژیم های بحرین، مصر یا مراکش را تامین کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *