انتقاد از کاروان‌های آزادبر در عراق

[ad_1]

سفیر ایران در عراق در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت از فعالیت کاروان های آزاد که مشکلاتی را برای زائران در عراق ایجاد کرده است، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ایرج مسجدی در دیدار با سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت که در راس هیاتی برای نظارت بر بازگشایی مرز زمینی عراق به روی زائران و بررسی راهکارهای کاهش هزینه‌ها، اظهار داشت. وی افزود: سفر با کاروان های رایگان از نظر امنیتی، بیمه ای و به ویژه عدم پاسخگویی مشکلات زیادی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه کار زیارتی باید تحت نظارت سازمان حج و زیارت باشد، یادآور شد: هر زمان که کاروان ها با مجوز سازمان حج و زیارت وارد می شوند، احساس راحتی می کنیم تا زمانی که کاروان ها بدون ولی هستند و کاروان ها حضور دارند. حج و زیارت ساختار، نظارت، بیمه و فعالیت های فرهنگی دارد، اما کاروان های آزاد ندارند.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر رسیدگی به دغدغه ها و دغدغه های زائران به منظور افزایش رضایتمندی زائران، افزود: گرانی سفرهای هوایی و باز شدن مرزهای زمینی از جمله مواردی است که می توان به آن توجه کرد. در دیدار با مقامات عراقی.

سفیر ایران در عراق همچنین گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش ترافیک هوایی انجام می دهیم تا زمانی که بتوانیم در بحث حج به توافقات خوبی دست یابیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *